100 rekisteröitynyttä käyttäjää!!

Tiedote uusille jäsenille. Ajankohtaiset foorumin ylläpitoon liittyvät tiedotteet, foorumin rekisteriseloste ja säännöt. Palaute ja tekniset ongelmat.

Valvojat: Cattleya, Muikku, Eowyn, inkku, Henna

Asta
sijoittaa jalokivilaatuun
Lasku: 5

ViestiKirjoittaja Asta » Pe Joulu 12, 2008 12:29

Oih, parkuu ilosta kun on Henna niin ihana! :'(
"To see a world in a grain of sand
and heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
and eternity in an hour."
William Blake
Cattleya
Ylläpito

ViestiKirjoittaja Cattleya » Pe Joulu 12, 2008 12:38

Lapseni tykkää katsoa Helmetissä "hymynaamoja". Arvatkaas, kuinka onnelliseksi Hennan viesti teki hänet! Koko ruutu pelkkiä hymynaamoja! ;)
"To impossible standards!" — Niles Cranen maljapuhe (Frasier: Retirement is Murder)
Henna
Moderaattori
Oikea käyttäjä: Olen
Viesti:

ViestiKirjoittaja Henna » Pe Joulu 12, 2008 12:51

Pienellä vaivalla sitä voi näköjään toisia tehdä onnelliseksi :lol:
Mutta en silti lupaa lisätä hymiöiden määrää viesteissäni muuten, vaikka Cattleyan lapsukainen niistä kuinka tykkäisi. Tuossa tuli taas vuoden kiintiö kerralla...
Turkoosi

ViestiKirjoittaja Turkoosi » Pe Joulu 12, 2008 18:22

Hah, nyt tiedätte minltä minä näytän. Oon se ylhäältä laskien viidennessä rivissä 17. naama. Joka sitten vaihtelee kyllä paikkaa, mutta siis se vihreä vasemmalta lukien toisen ja kolmannen sinisen välissä (silloin kun laskin niin se oli just kolmannen sinisen vasemmalla puolella, nro 209 :lol: :dille:
hopea

ViestiKirjoittaja hopea » Pe Joulu 12, 2008 21:30

Turkoosi kirjoitti:Hah, nyt tiedätte minltä minä näytän. Oon se ylhäältä laskien viidennessä rivissä 17. naama. Joka sitten vaihtelee kyllä paikkaa, mutta siis se vihreä vasemmalta lukien toisen ja kolmannen sinisen välissä (silloin kun laskin niin se oli just kolmannen sinisen vasemmalla puolella, nro 209 :lol: :dille:

Ei vaiskaan määkin laskin vaan numerooni 50 asti. Tarkoitan siis, että en mää Henna ihan täyskahjo oo... :kieli: :kieli: :kieli:
Puhuminen on hopeaa ja vaikeneminen kultaa
Turkoosi

ViestiKirjoittaja Turkoosi » Pe Joulu 12, 2008 21:56

hopea kirjoitti:
Turkoosi kirjoitti:Hah, nyt tiedätte minltä minä näytän. Oon se ylhäältä laskien viidennessä rivissä 17. naama. Joka sitten vaihtelee kyllä paikkaa, mutta siis se vihreä vasemmalta lukien toisen ja kolmannen sinisen välissä (silloin kun laskin niin se oli just kolmannen sinisen vasemmalla puolella, nro 209 :lol: :dille:

Ei vaiskaan määkin laskin vaan numerooni 50 asti. Tarkoitan siis, että en mää Henna ihan täyskahjo oo... :kieli: :kieli: :kieli:

Pahus olin laskenut väärin se olikin kuudes rivi ja oikealta vissiin 8. Mutta oikeesti mä en ole noin rauhaton tyyppi. Pysyn huomattavasti enemmän paikallani :nod: , vähän kahjo myönnän olevani :D .
HopefulRomantic
Viesti:

ViestiKirjoittaja HopefulRomantic » Pe Joulu 12, 2008 23:44

AIJAI :shock: silmiin sattuu! missä se ylimääränen viuhahtaja...
Kuva
Kuva
Henna
Moderaattori
Viesti:

ViestiKirjoittaja Henna » La Joulu 13, 2008 0:09

Keskellä, siinä on ympärillä 3+3 värillistä ja keskellä yksi valkoinen joka pomppaa näkymättömiin aina välillä.
tinka

ViestiKirjoittaja tinka » La Joulu 13, 2008 1:35

Tuli vain mieleen yks laulu, jossa lauletaan jotenkin silleen, että " Kumipallona luoksesi pompin..."
On se hyvä, että muillakin on lääkitys sinnepäin... :rofl:
Asta

ViestiKirjoittaja Asta » La Joulu 13, 2008 22:23

Tämä oli minulle sellainen sydäntä liikuttava yllätys, kun vitsinä heittelin aina ehdotuksia saada niitä pomppivia hymiöitä ja sitten tuli yhtäkkiä ruutu täyteen. Hennalla on sydän paikallaan, koska tuohon meni aikaa ja miettimistä ja vaivannäköä, ja tämä sydän täällä Jäälissä ihan oikeasti kyyneltyi Hennan lahjasta. Ja kyyneltyi taas. Ihana joululahja!
:ooh:
William Blake
Triplis
Viesti:

ViestiKirjoittaja Triplis » La Joulu 13, 2008 22:32

On sulla Henna liikaa...vapaa-aikaa :)...käytä ens kerralla tätä niin saadaan aina vain pohtia monta tuossa kasassa on :)...

Kuva
~~ Girl with a Pearl Earring ~~
Henna
Moderaattori
Viesti:

ViestiKirjoittaja Henna » Su Joulu 14, 2008 0:09

Voi murut :love:
Ei siihen oikeasti mennyt kuin pari minuuttia. Laskin vaan, montako kuuden ukon ryhmää tarvitaan ja naputin copy-pastella kuusi kuuden ryhmää. Sitten copy-pastesin ne kuusi ja naputin niitä kymmenen kertaa. Ja tuo edellinen piti toistaa kolmesti, sillä siinä on kolmea erilaista hymiöryhmää. Ehkä mä olen vähän yllytyshullu :enkeli:

Ja Triplis, eihän noita voi laskea kun niitä tulee koko ajan lisää :roll:
Asta

ViestiKirjoittaja Asta » Su Joulu 14, 2008 0:51

Kuusi kertaa kuusi ja sitten taas uudet laskelmat! Kyyneltyminen on ihan aiheellista! :love:
William Blake
petriina
hamstraa hopeahelmiä

Re: 100 rekisteröitynyttä käyttäjää!!

ViestiKirjoittaja petriina » Su Tammi 23, 2011 2:40

Pakko kirjoittaa vaikka vieläkin valuu vedet silmistä. :lol: Vielä koomisemmaksi asian tekee se kun ei voi hirnua kun muut nukkuu vieressä (mitenkä niin läppäri sängyssä :enkeli2: ) Tuota 2000 käyttäjän rajaa odotellessa. Vai tuleeko joku raja pyykki ennen sitä? Aina löytyy aihetta parille hymiölle :jippii: :nod: :mrgreen:

Palaa sivulle “%s” Foorumin ylläpito