Vikailmoitukset tänne, kiitos :)

Tiedote uusille jäsenille. Ajankohtaiset foorumin ylläpitoon liittyvät tiedotteet, foorumin rekisteriseloste ja säännöt. Palaute ja tekniset ongelmat.

Valvojat: Cattleya, Muikku, Eowyn, inkku, Henna

@nia
sijoittaa jalokivilaatuun
Lasku: 5
Viesti:

Re: Vikailmoitukset tänne, kiitos :)

ViestiKirjoittaja @nia » Ma Marras 02, 2009 10:50

Mun galleriasta on hävinnyt sivuja :aijaa:. Viimeisin korulisäykseni on 29.10. sivulle 117, joka nyt on siis sivu 116. Anzun samalla sivulle jättämän kommentin jälkeen viime viikolla (en ole sen jälkeen siellä käynyt) kommentteja oli seuraavallakin sivulla, eli sivulla 118. Nyt sivuja on vain 116 :raaps:. Viimeinen sivu on hävinnyt ja joku sivu sieltä välistä. Onkohan mun höpinöissäni ollut jotain sellaista, että ne on täytynyt poistaa? Katsoin kahdella selaimella: Mac / Firefox 3.5.4. ja Safari 4.0.3.
- @nia -
Eowyn
Ylläpito
Oikea käyttäjä: Olen
Viesti:

ViestiKirjoittaja Eowyn » Ma Marras 02, 2009 11:02

Pidän todennäköisimpänä selityksenä, että galleriasivuillasi on ollut haimarin kommentteja. Haimarin käyttäjätunnus ja kaikki viestit poistettiin hänen pyynnöstään. :)

Jatkossa tällaisia tilanteita ei kuitenkaan tule, sillä tästä eteenpäin poistettavien käyttäjätunnusten viestejä ei poisteta samalla.
"I never get involved with my own life. It's too much trouble."
(Michael Garibaldi, Babylon 5)
@nia
Viesti:

ViestiKirjoittaja @nia » Ma Marras 02, 2009 11:16

Kiitos Eowyn. En ole ehtinyt ihan kaikkea foorumilla tapahtunutta seurata, muuten olisin osannut itsekin järkeillä, ehkä. Kaikki hyvin :D.
- @nia -
Maani
silmäilee HillTribe-hopeaa
Viesti:

ViestiKirjoittaja Maani » La Joulu 05, 2009 14:13

Mistähän johtuu, että kun lisään tuonne "kuukausien korut" listaan lisäkuukauden,niin se on hirveen vaikeeta. Siten, että kun menen muokkaamaan viestiä, niin lista poukkoilee miten sattuu ja on hirmu vaikee saada näyttöön listan alareunaa, vaan vaikka rullaa viestiruudun alareunaan, niin se pompsahtaa taas johonkin keskelle viestiä. Ja kun kirjoittaa, niin teksti ei tahdo asettua sinne alareunaan, vaan johonkin, sattuman varaisieen paikkaan, keskelle viestiä? Onko se viesti jotenkin niin pitkä, että pitäisi aloittaa uusi. Kun jos kirjoitan uuteen viestiin tulevia kuukausia, niin sittenhän se viesti on siellä jossain ketjun pahnanpohjimmaisena eikä enää ketjun alussa. Pitääkö siis aloittaa uusi ketju vol2, mutta kun olis kiva saada kaikki samaan listaan.
tessuli
lasihelmien lumoissa
Viesti:

ViestiKirjoittaja tessuli » Pe Syys 17, 2010 21:18

Olen yrittänyt saada koko päivän lähetettyä yksityisviestiä eteenpäin. Kone väittää, että viesti on lähetetty, mutta viesti jää roikkumaan "lähtevät"-osioon, eikä sitä näy lähetetyissä viesteissä. Kahdella eri koneella olen kokeillut, muttei onnistu. Eilen viestittelin viimeksi, muttei tuolloin ollut mitään ongelmaa.
Kii
löytänyt aidot helmet
Viesti:

ViestiKirjoittaja Kii » Pe Syys 17, 2010 21:25

Viesti näkyy lähtevät-kansiossa, kunnes vastaanottaja on sen lukenut. Ja vasta sen jälkeen lähetetyissä.
tessuli
lasihelmien lumoissa
Viesti:

ViestiKirjoittaja tessuli » Pe Syys 17, 2010 21:30

Kiitos tiedosta. Taitaa vastaanottaja saada aika monta samansisältöistä viestiä huomenna...
Kerttu

ViestiKirjoittaja Kerttu » Pe Loka 22, 2010 13:25

Ei tämä ehkä vikatilanne ole, mutta mulle on lakannut tulemasta sähköposti-ilmoitukset yksäreistä ja viestiketjujen vastauksista. Mitä mun pitäis tehdä? :raaps:
Cattleya
Ylläpito

ViestiKirjoittaja Cattleya » Pe Loka 22, 2010 14:03

1) Tarkista sähköpostiosoitteesi (omat asetukset -> profiili -> kirjautuminen).
2) Tarkista, että pallo on oikeassa ruudussa kohdassa ilmoita uusista yksityisviesteistä sähköpostilla (omat asetukset -> asetukset -> omat asetukset).
3) Tarkista, seuraatko ketjuja (omat asetukset -> yleiset -> seuratut).

Jos kaikki nämä ovat ok, hihkaise uudemman kerran, ja ylläpito ryhtyy tutkimaan asiaa pintaa syvemältä 8) .
"To impossible standards!" — Niles Cranen maljapuhe (Frasier: Retirement is Murder)
Kerttu

ViestiKirjoittaja Kerttu » Pe Loka 22, 2010 15:00

1) Tarkista sähköpostiosoitteesi (omat asetukset -> profiili -> kirjautuminen). *Check*
2) Tarkista, että pallo on oikeassa ruudussa kohdassa ilmoita uusista yksityisviesteistä sähköpostilla (omat asetukset -> asetukset -> omat asetukset). *Check*
3) Tarkista, seuraatko ketjuja (omat asetukset -> yleiset -> seuratut). Hämmentävää - Yläreunassa lukee "Et seuraa yhtäkään keskustelualuetta.", mutta seurattujen viestiketjujen alla on kaikki ne mitä pitääkin.

Jos kaikki nämä ovat ok, hihkaise uudemman kerran, ja ylläpito ryhtyy tutkimaan asiaa pintaa syvemältä 8) .

En ole tehnyt näille asetuksille mitään sitten rekisteröitymisen ja aiemmin viestit on tulleet ihan normaalisti. Sähköpostiosoitteet ym. on pysyneet myös samana. :???:
Cattleya
Ylläpito

ViestiKirjoittaja Cattleya » Pe Loka 22, 2010 15:52

Näin arvelinkin, että nuo jutut ovat ok, mutta pitihän ne ensin varmistaa. Täytyy seuraavaksi syventyä tilanteeseen ja selvittää, onko tämä vain sinun ongelmasi vai laveampi. Palaamme asiaan!
"To impossible standards!" — Niles Cranen maljapuhe (Frasier: Retirement is Murder)
Anne

ViestiKirjoittaja Anne » Pe Loka 22, 2010 16:58

Kerttu, vielä yksi kysymys: Oletko tarkistanut sähköpostisi roskapostikansiosta etteivät viestit ole siellä?
Cattleya
Ylläpito

ViestiKirjoittaja Cattleya » Pe Loka 22, 2010 17:02

Hyvä huomio, Anne! Väliaikatietoja: ainakin minulla toimii tämän ketjun seuranta :).
Kerttu

ViestiKirjoittaja Kerttu » La Loka 23, 2010 10:40

Anne kirjoitti:Kerttu, vielä yksi kysymys: Oletko tarkistanut sähköpostisi roskapostikansiosta etteivät viestit ole siellä?

Jep.
Cattleya
Ylläpito

ViestiKirjoittaja Cattleya » Ma Loka 25, 2010 16:53

Kerttu, vielä yksi lisäkysymys: kun olet saanut ilmoituksen uudesta viestistä tai yksityisviestistä, oletko sen jälkeen käynyt lukemassa tai kuittaamassa viestin luetuksi? Uusia ilmoituksiahan ei tule, ennen kuin foorumilla on käynyt lukemassa viestiketjun tai yksärin.

Olen aktiivisesti testannut seurantaa nyt viikonlopun ajan, ja ainoa tilanne, jolloin viestit ovat jääneet tulematta, on ollut silloin, kun en ole viestejä käynyt lukemassa. Esimerkiksi jos seurannassa on alue, pitää koko alue olla luettuna, jotta tulee ilmoitus uudesta viestistä.

Palaa sivulle “%s” Foorumin ylläpito