Uusi foorumipohja: toiveet ja ongelmat

Tiedote uusille jäsenille. Ajankohtaiset foorumin ylläpitoon liittyvät tiedotteet, foorumin rekisteriseloste ja säännöt. Palaute ja tekniset ongelmat.

Moderators: Cattleya, Muikku, Eowyn, inkku, Henna

Mimme
sijoittaa jalokivilaatuun
Lasku: 5

Re: Uusi foorumipohja: toiveet ja ongelmat

Post by Mimme » Wed Jan 14, 2009 10:28

Hyvä ohje löytyy tästä samasta ketjusta sivulta 5, linkki tässä
nekka

Post by nekka » Wed Jan 14, 2009 10:31

Kiitos @nia :love:
Kato kun oon syntynyt hätähousuks... :lol:
Mä en tajunnu, et siinä valikossa on enemmänkin vaihtoehtoja... :lol:
NOLO... ja tyhmä !!! :oops:
Mimme

Post by Mimme » Sat Jan 17, 2009 0:45

Tässä uudessa foorumissa oli sellanen ominaisuus että systeemi huomautti jos viestiä kirjoittaessa on tullut uusia viestejä.
Onkohan se otettu pois käytöstä, mun mielestä se oli tosi hyvä juttu.
Maani
silmäilee HillTribe-hopeaa

Post by Maani » Tue Jan 27, 2009 23:56

Jos s viestiketjussa olis jonkinmoinen merkki ketjuissa, johin on itse kirjoittanut, niin ei tavitsisi vaivaitua moneen kertaan, jos siihen asiaan on jo sanottavansa sanonut.
Maani
silmäilee HillTribe-hopeaa

Post by Maani » Fri Feb 06, 2009 10:47

Voiko näitä viestiketjuja merkitä itselleen jotenkin? Kun löydän jonkin "tärkeän" asian, haluaisin merkitä sen viestiketjun jotenkin niin että löydän sen vastakin tarvitessani. Kun seuraavalla kerralla en välttist muista edes, että missä kategoriassa viestiketju on, saatikka sitten, missä ko. viesti on. :???:
Cattleya
Ylläpito

Post by Cattleya » Fri Feb 06, 2009 10:56

Viestiketjuissa on ihan sivun alareunassa linkki "lisää kirjanmerkki". Lisätyt kirjanmerkit löytyvät omista asetuksista, yleiset-välilehden kohdasta "kirjanmerkit".
"To impossible standards!" — Niles Cranen maljapuhe (Frasier: Retirement is Murder)
meeri
hamstraa hopeahelmiä

Post by meeri » Fri Feb 20, 2009 3:22

Jaaha, kaikki on sit uutta ja hienoa.
Oli miljoona viestiä lukematta, joten en koko tätäkään ketjua ole lukenut, joten pahoittelut jos tulee kysyttyä samaa asiaa jo sadannen kerran. Huomasin että linkit ei tosiaan aukea uuteen tabiin vaikka ne omissa selainasetuksissa onkin sillätavalla. Avatar takaisin vasemmalle kiitos. Lisäksi onko mahdollista poistaa fingelska foorumilta? Joko suomea tai englantia, ei molempia ristiin.
Ja mikä minua risoo tällähetkellä ihan eniten, on tämä hiivatin raidallisuus. Saako foorumipohjaa jostain (omista) asetuksista yksiväriseksi? Migreenihän tässä tulee kun joka toinen rivi on erivärinen ja joka toinen viesti on erivärinen ja viestin sisällä on parhaimmillaan kolme vai neljä eri väriä (lainaukset)...

Muuten alustavasti, kiitos.
Tiuski
löytänyt aidot helmet

Post by Tiuski » Sun May 24, 2009 1:14

Regina wrote:Yks hymiö ei toimi, tuo hymiö jossa sininen ukkeli saa idean ja siihen tulee lamppu pään päälle. Jos painaa sitä, tulee tämä: :idea:
Olin tulossa tästä asiasta huomauttamaan, mutta näköjään jo Regina oli asiasta maininnut tammikuussa. Kahdella hymiöllä on siis edelleen sama koodi, : idea :
Motivaatio on sitä, että unelmien ylle vedetään työhaalarit. -Parkes Robinson
Eowyn
Ylläpito
Oikea käyttäjä: Olen

Post by Eowyn » Sun May 24, 2009 11:31

Yritin jo yhdessä vaiheessa tuota hymiöongelmaa korjata, mutta en kerta kaikkiaan onnistunut löytämään hallintapaneelista sitä kohtaa, missä niitä voisi muokata. :wall: Pitää yrittää uudestaan, jospa tällä kertaa onnistaisi :D
"I never get involved with my own life. It's too much trouble."
(Michael Garibaldi, Babylon 5)
Taina
Swarovski-kuumeessa

Post by Taina » Tue Nov 17, 2009 16:49

Foorumilla kannustetaan hakutoiminnon käyttöön. Saisko sitä toimitoa jotenkin paremmin esiin näytöllä, esim. isontamalla kirjoitusruutua, painiketta ja fonttia? Tarvitseeko hakutoiminto taustakuvan? Mä käytän melko leveää töllöä ja hakutoiminto on ruudun oikeassa laidassa helmilajitelmakuvan päällä joten ainakin mun silmiin se sieltä huonosti osuu. Helmetti keskustelufoorumi helmihulluille otsikko on reilusti keskiviivan oikealla puolella, joten keskellä on iso valkoinen alue, siis tyhjää on siinä mihin katse hakeutuu.
Post Reply