Liitetiedostojen lähettäminen

Tiedote uusille jäsenille. Ajankohtaiset foorumin ylläpitoon liittyvät tiedotteet, foorumin rekisteriseloste ja säännöt. Palaute ja tekniset ongelmat.

Valvojat: Cattleya, Muikku, Eowyn, inkku, Henna

kokeilija
sijoittaa jalokivilaatuun
Lasku: 5
Viesti:

Liitetiedostojen lähettäminen

ViestiKirjoittaja kokeilija » La Heinä 11, 2009 20:34

Miten saan lähetettyä liitetiedoston? Olen kokeillut vaikka mitä mutta ei vaan onnistu. Tilaus pitäisi saada lähetettyä kimpan järjestäjälle excelinä.
Miilia
Viesti:

Re: Liitetiedostojen lähettäminen

ViestiKirjoittaja Miilia » Su Heinä 12, 2009 1:59

Kun kirjoittelet sähköpostia niin kyllä sieltä pitäisi löytyä ihan selkeä "liitteet" nappi tai vastaava... Vai mitähän nyt mahdoit tarkoittaa..?
Ja sen kun puhuisin mikä minut/todella saa surulliseksi,/eipä minulla olisi näitäkään ystäviä -Jarkko Laine-
Flickr
@nia
Viesti:

ViestiKirjoittaja @nia » Su Heinä 12, 2009 7:43

Kokeilija on yrittänyt todennäköisesti laittaa liitteen yv:hen, mikä minun mielestäni ei ole mahdollista. Kimpanjärjestäjät yleensä ilmoittavat s-postiosoitteensa, johon excelit lähetetään.
- @nia -
kokeilija
Viesti:

ViestiKirjoittaja kokeilija » Su Heinä 12, 2009 15:15

Juuripa niin yritin tehdä ja jälkeenpäin vasta huomasin että sähköpostiosoite olikin siinä kimppatilausohjeessa eikä tilausta lähetetä helmetin kautta, kiitos kuitenkin vastauksesta, meikäkäisen kannattaisi varmaan mennä optikolle. Ekakertalaisena en heti tajunnut miten nämä kimpat toimii mutta kantapään kautta kaikki näköjään pitää tehdä ja varmaan jäi vieläkin opittavaa..:) :)

Palaa sivulle “%s” Foorumin ylläpito