Toiminimi perustettu mutta yjt:n sivuilla ei näy aloitus pvm

Hinnoittelu, myynti, kirjanpito, tekijänoikeudet, lainsäädäntö jne.

Valvojat: Cattleya, Muikku, Eowyn, inkku, Henna

s-maaria
Oikea käyttäjä: Olen

Toiminimi perustettu mutta yjt:n sivuilla ei näy aloitus pvm

ViestiKirjoittaja s-maaria » Ke Heinä 25, 2012 22:17

Hei

Perustin aika vasta toiminimen ja verotoimistosat minulle sanottiin että kotiin pitäisi tulla kirje, jossa on tiedot, yms.
Löydän kuitenkin ytj:n sivuilta hakemalla oman y-tunnukseni, mutta juurikaan muita tietoja siellä ei vielä ole, esim. aloituspäivämäärää, yms.
Olisiko muilla kokemusta tällaisesta?

Minulla ei ole kiire varsinaista toimintaa vielä aloittaa sillä tappelen vasta kotisivujen teon kanssa (ekat sivu joita epätoivoisesti yritän tehdä ^^'''''''''')
Toiminimi on oikeastaan vain sitä varten että saan myydä netissä koulussa tekemiäni koruja, ei niinkään voitontavoittelu mielessä, vaan haluan kehittyä korunvalmistajana mahdollisimman hyväksi ja olen jo hyväksynyt tosiasian etten voi kaikkia koruja itselleni lunastaa vaikka välillä mieli tekisi ;D

Jos tässä saisi asiat kuntoon, yms voisin alkaa jo tilailla käyntikortteja, yms <3<3
Lumijo
silmäilee HillTribe-hopeaa
Viesti:

Re: Toiminimi perustettu mutta yjt:n sivuilla ei näy aloitus pvm

ViestiKirjoittaja Lumijo » To Heinä 26, 2012 1:05

Tuonne patentti ja rekisteri hallitukseen voi aivan hyvin soittaa. Paprujen sieltä takaisin tulo saattaa venähtää, varsinkin kun on kesälomakausi. Kannattaa soittaa sinne. Itse muistaakseni soitin, ja sieltä puuttuikin jotakin. Kaikki saatiin kuntoon yhdellä puhelinsoitolla. http://www.prh.fi/
s-maaria

Re: Toiminimi perustettu mutta yjt:n sivuilla ei näy aloitus pvm

ViestiKirjoittaja s-maaria » To Heinä 26, 2012 13:44

Kiitti :D
Pitääki alkaa soittelemaan sinne päin ^^

Palaa sivulle “%s” Taloushallinto ja tekijänoikeudet