Markkinoille, millaisella varustuksella? Mistä TELTTA?

Hinnoittelu, myynti, kirjanpito, tekijänoikeudet, lainsäädäntö jne.

Valvojat: Cattleya, Muikku, Eowyn, inkku, Henna

MiLii
aloittelee siemenhelmillä
Oikea käyttäjä: Olen

Markkinoille, millaisella varustuksella? Mistä TELTTA?

ViestiKirjoittaja MiLii » To Touko 12, 2011 13:50

Hei,

Millaisella varustuksella te, jotka käytte kesällä eri tapahtumissa myymässä koruja, menette paikalle? Itse olen miettinyt markkinoille menemistä, mutta kynnyskysymykseksi taitaa nousta se, että tarvitsisin mielestäni jonkinlaisen teltan sateen ja kovan tuulen varalta. Mitä netistä olen katsellut, halvimmatkin uudet teltat maksaa 400-500e ja käytettyinä en ole löytänyt. Tulee hieman liikaa kustannuksia jos eka pitää ostaa teltta tuollaiseen hintaan. Mutta, voi olla, että olen aivan pönttö enkä tajua jotain juttua tässä asiassa...vinkkejä/neuvoja otetaan vastaan :)
Henna
Moderaattori
Viesti:

Re: Markkinoille, millaisella varustuksella? Mistä TELTTA?

ViestiKirjoittaja Henna » To Touko 12, 2011 14:21

Tarvitseeko sen välttämättä olla ihan ammattilaistasoa jos satunnaisesti jonkun kerran kesällä myy?
Tämäntapaisia kevytrakenteisia puutarhakatoksia saa muutamalla kympillä joka halpaladon puutarhaosastolta. Osaan kuuluu mukaan seinät, osaan ei. Rimpuloita ovat, mutta toki hintakin on kohtuullinen.

http://www.smartia.fi/PublishedService? ... ode=178925
http://4home.fi/garden/canopies-and-awn ... 23611.html
MiLii

ViestiKirjoittaja MiLii » To Touko 12, 2011 14:46

Ei todellakaan tarvitse, en vaan ole löytänyt oikein mitään telttasysteemejä etsinnöistä huolimatta. Silti ei uskalla lähteä ihan ilman mitään katosta myymään kun vesi ei koruille hyvää tee. Joku ehdotti ihan aurinkovarjoa, mutta se ei suojaa tarpeeksi. Mutta minäpä käyn tutkailemassa noita sinun antamiasi linkkejä :) Kiitos!
MiLii

ViestiKirjoittaja MiLii » To Touko 12, 2011 14:48

Siis WAU, just tollaisia olen etsinyt. Laittanut hakusanaksi googleen vaikka mitä, mutta ei. Aina olen päätynyt ihan ammattibutiikkeihin monen sadan telttoja katselemaan. Oikein hyvä siis, kiitoksia :jippii:
Henna
Moderaattori
Viesti:

ViestiKirjoittaja Henna » To Touko 12, 2011 15:00

Noi linkit oli vaan jotain ihan satunnaisia mitä google löysi. Veikkaan että ihan vastaavia löytyy ruokamarkettien ja kaiken maailman löytöliitereiden hyllyistä. Me ostettiin joskus anoppilaan tuollainen Veljekset Keskiseltä ja se ei kyllä maksanut millään yli 20 euroa (mutta taisi olla joku tarjous).
Piita
sijoittaa jalokivilaatuun
Lasku: 5
Viesti:

ViestiKirjoittaja Piita » To Touko 12, 2011 22:18

jyskistä löytyy noita myös. mutta... Ei tartte paljon tuulla niin teltta lähtee lentoon ja harvemmin markkinoilla saa telttaa kiinni maahan. Jos muutaman kerran kesässä käy niin aurinkovarjon kanssa pärjää hyvin tai ilman. saahan korut suojaan vaikka niin että otat muovin mukaan ja sateen sattuessa levittää sen pöydälle. Sillon kun vettä tulee taivahan täyveltä niin eipä niitä asiakkaitakaan sillon näy. :D Voithan tiedustella että onko jollain paikkakuntasi järjestöllä kunnon telttaa jota vois vuokrata.
Niissä kalliissa teltoissa on kuitenkin painavat rungot ja yleensä vielä jotkun kunnon painot lisäksi.
Mulla on sellanen heppanen teltta ja se oli käytössä tasan 2 tuntia kun alkoi tuulla niin koko teltta meinas lähtä lentoon! Sen jälkeen mentiin vanhalla systeemillä eli varalta se muovi mukana. :)
Tiedätkö, olen jonkinlaisella matkalla. Matkustan omaan maailmaani, sisimpääni.
Näen mitä olen, avullasi opin hyväksymään mitä näen. -Piita-
Henna
Moderaattori
Viesti:

ViestiKirjoittaja Henna » Pe Touko 13, 2011 9:13

Joo, mutta tuli myös mieleen toi, että jos ei telttaa saa kiilattua maahan kiinni mitenkään niin on varmaan pakko olla joku muu systeemi kiinnitykseen. Muuten voi teltta muuttua leijaksi. Teltan jalkoihin saisi ehkä lyötyä kiinni jotkut laudat ja niiden päälle itse viritellyt painot? Totta kai 30 euron ja 500 euron teltoissa on eroa, paitsi telttakankaassa niin tietty myös rungon jykevyydessä.

Tällainen malli saattaisi sopia tilanteisiin, jossa saa ottaa auton myyntipaikan yhteyteen...
http://www.huuto.net/kohteet/telttakato ... /177004209
anzu
sijoittaa jalokivilaatuun

ViestiKirjoittaja anzu » Ti Touko 17, 2011 9:42

Halpisteltanki saa hyvin pysymää maassa, ku varaa mukaan vaikka tiiliskiviä jossa on reikä ja sitte ne sitoo narulla kiinni teltan jalkoihin. Tai vaihtoehtosesti auton vanteita tai muuta painavaa. Noissa halpisteltoissa vaan meinaa olla ettei niissä oo veden pitävyyttä lainkaaan. Biltemaan on näyttäny tulevan nyt halpistelttoja, jossa kerrotaan olevan vedenpitävyys siitä sitte en tiiä.
-anzu

Palaa sivulle “%s” Taloushallinto ja tekijänoikeudet