Täällä häärää (ilmeisesti foorumin nuorinta sukupolvea edustava) 18-vuotias lukiolaistyttö Pohjois-Pohjanmaalta, jota pääsi puremaan korukärpänen syyskuun puolella. Pääsääntöisesti siis opiskelen lukiossa ja vähän kuin "sivubisneksenä" tienaan säästöön rahaa tekemällä pieniä eriä valmiita koruja sekä tilaustöitä. Opintoni koostuvat pääasiassa psykologiasta, kuvataiteesta ja englannista, ja olenkin lukuisten ammatinvalintamuutosten jälkeen päätynyt suuntautumaan englanninopettajaksi ylemmille kouluasteille - todennäköisesti kansainväliseen opetukseen - sekä ammattikoulututkinnolla korualan artesaaniksi.
Harrastuksiini kuuluu korujentekemisen lisäksi piirtäminen, suunnittelu, maalaus, ruoanlaitto/leipominen, musiikin kuuntelu, laulaminen (kuoroharrastuksen jouduin tosin lopettamaan tässä vastikään nilkkamurtuman ja koulukiireiden vuoksi), luova kirjoittaminen, valokuvaaminen, videopelien pelaaminen, kielten opiskelu ja yleissivistyksen kartuttaminen (rakastan mm. biologiaa, tähtitiedettä ja renessanssi- ja muinaishistoriaa). Vapaa-ajalla tapaan myös usein selailla lemmikkipalstoja, käydä katsomassa koiranäyttelyjä ja telmiä perheen kissan kanssa.
Koruharrastukseni aloitin siis viime vuoden syyskuussa eli puolisen vuotta olen jo tässä ehtinyt väkrätä kaikenlaista

Suurimman osan tarvikkeistani olen ostanut Ikihelmen myymälästä viimeisten loppumyyntien aikaan (kaikki tuotteet olivat jouluaattoon asti -50 %... harmi että liike toimii nykyään vain verkkokauppana, palvelu oli todella ystävällistä ja liikkeen lasihelmivalikoima oli uskomaton!) mutta liikkeen lopetettua olen turvautunut useimmiten HelmiQ:hun ja Villihelmeen. Eniten tilauksistani löytyy kivihelmiä ja hopealankaa, toivoton harakka kun olen...

Materiaaleista suosikeiksini ovat nousseet jalo- ja puolijalokivet, hopea, kristalli ja luonnonmateriaalit! Varsinkin ametistia, ruusukvartsia, vuorikristallia ja jadea kuluu paljon jo pelkästään itselleni tulevissa töissä (violetti on lempivärini ja loput kivistä ovat kuukausi- ja horoskooppikiviäni... myönnetään, sisälläni asuu pieni okkultistihörhöilijä

Toivon löytäväni foorumilta uusia ideoita ja ohjeita repertuaarini laajentamiseksi. Kehitystähän tässä aina haetaan!

(Minut löytää muuten myös Pinterestistä nimellä the Bezelset!)
Aduro: Täytyy sanoa että aivan upeita käsikoruja (varsinkin ensitöiksi)! Varsinkin vasemmanpuoleisin oikein hivelee silmää