Sähköiset lehdet kirjastosta

Yleistä keskustelua koruharrastuksesta: korujen suunnittelusta, väreistä, mitoituksesta jne. - eli niistä koruharrastukseen liittyvistä aiheista, joille ei ole omaa osiotaan. Myös jäsenesittelyt kuuluvat tähän osioon.

Valvojat: Cattleya, Muikku, Eowyn, inkku, Henna

stinde
Swarovski-kuumeessa
Lasku: 5

Sähköiset lehdet kirjastosta

ViestiKirjoittaja stinde » La Maalis 28, 2015 18:42

Hei

Oletteko huomanneet, että ainakin pääkaupunkiseudun kirjastoissa on ilmaiseksi sähköiset lehdet Zinio-palvelussa. Lehdet ovat tosi hyviä ja niissä asiaa kaikille.

Art Jewelry
Perfect for jewelry makers of all skill levels who are looking for ideas, new techniques, and unique jewelry projects. Art Jewelry inspires artists with its range of exciting media – including metal, metal clay, wire, stone, polymer clay and more!

Lapidary Journal Jewelry Artist
In every issue of Lapidary Journal Jewelry Artist you’ll get hands-on expertise, illustrated demos, and projects loaded with valuable tips and design ideas to inspire your own metal jewelry designs. Plus our experts answer all your technical questions, and you’ll learn the pros’ favorite tools and how to use them.

Lisäksi on seuraavat helmeilylehdet

Bead Style
Fast, fashionable and fun! Bead Style, the world’s best-selling beading magazine, features stringing and wirework projects in today’s hottest styles and colors. Each issue’s dozens of necklace, bracelet, and earring projects are perfect for beginning and experienced jewelry-makers alike. Expert instructions and how-to photos make Bead Style a must-read for every beader.

Bead&Button
As the complete beading resource, Bead & Button features innovative and unique projects by top jewelry designers that challenge and inspire readers of all skill levels to learn, grow and excel in their beading. Every project is fully tested for clarity and dependability so that readers can master the skills needed to create beautiful jewelry pieces.

Kirjastopalvelu löytyy osoitteesta http://www.helmet.fi/fi-FI/Ekirjasto/Lehdet ja https://www.rbdigital.com/helsinki/serv ... io/landing?

Mielestäni olen kuullut puhuttavan, että palvelu tulisi muuallekin Suomeen. Tarkistakaa onko teillä palvelu käytössä oman kirjastonne kautta. Jos ei, niin pyytkää.

--Timo
korukatti
korukivikasan keskellä
Oikea käyttäjä: Olen
Lasku: 18

Re: Sähköiset lehdet kirjastosta

ViestiKirjoittaja korukatti » To Huhti 02, 2015 9:07

Kiitos hyvästä vinkistä. Tälle olisi kyllä käyttöä, kun jalka poikki olen täällä sairaalan vuodeosastolla pari kuukautta.

Vähän oli ongelmia kirjautumisessa mutta selvisi kuitenkin :D
Lila
korukivikasan keskellä

ViestiKirjoittaja Lila » Pe Kesä 19, 2015 0:25

Kiitos vinkistä! Bead&Buttonin olinkin löytänyt, mutten noita muita. :)
Michli
silmäilee HillTribe-hopeaa
Lasku: 5
Viesti:

ViestiKirjoittaja Michli » Ti Kesä 30, 2015 0:22

Oho, hyvä vinkki! Täytyykin tällä viikolla kirjaa palauttaessani kysäistä omasta kirjastosta..
meemeli
Swarovski-kuumeessa

ViestiKirjoittaja meemeli » Ti Kesä 30, 2015 18:47

Kiitokset vihjeestä! :wtg:

Palaa sivulle “%s” Korukeskustelut