Clio elokuu

Tarvitsetko jotain pientä, mutta et viitsi tehdä sen takia tilausta helmikauppaan yksin? Haluatko säästää postikuluissa tilaamalla yhdessä jonkun toisen kanssa? Täällä voit sopia kimppatilauksista ja kysellä tilauskaveria.

Valvojat: Cattleya, Muikku, Eowyn, inkku, Henna

itta
sijoittaa jalokivilaatuun
Oikea käyttäjä: Olen
Viesti:

Clio elokuu

ViestiKirjoittaja itta » Ke Heinä 26, 2017 8:50

Lomat alkaa olla lusittuna... Pikkusen jotain uutta tekis mieli, haluaako kukaan mitään?
Ei mulla tämän kanssa jälleen kiire ole, mutta jos kukaan muu mitään kaipailee niin vois aatella tähän elokuun alkuun niin kerkeis vielä syksyynkin jotain hankkimaan

Uusille tiedoksi, kauppa on http://www.cliobeads.com
Nauhoissa on minimimääränsä, mutta me koetetaan 5 nauhaa per laatu. Jokainen on vastuussa "omistaan" että määrät täyttyy. Jos haluat jakajia nauhoillesi, voit laittaa niitä tänne ketjuun tiedoksi. Näin ollen jos joku muu ottaa esim 2 nauhaa samaa, voit itse ottaa vain 3.
Muutoin säännöt ovat ihan vanhat tutut...

- ilmoittaudu mukaan vain jos olet varma, sillä poisjäänti sotkee muidenkin osallistumisen näissä jako kimpoissa.
- Tänne voitte ilmoittaa mitä olette ottamassa ja kuinka monta nauhaa, muokatkaa aina tuota alkuperäistä viestiänne, näin ketjusta ei tule liian pitkä. Lopulliset listat minulle sunnuntaina 6.8. klo 18 mennessä. Laitan tilauksen menemään silloin illalla jos suinkin kerkiän, tai viimeistään maanantaina. Jokainen merkitsee omaan listaansa tuotteet mitä on ottamassa ja kuinka paljon, plus mahdollisesti muiden listalta olevat tuotteet (merkitkää niihin kenen listalta alunperin ovat). Teen tilauksen listojen perusteella, eli on tärkeää että ne jako tuotteet on merkitty myös listoihin - ei pelkästään tänne ketjuun.
- Jokainen on vastuussa ns."omista tuotteistaan" - että se minimi 5 nauhaa täyttyy
- Maksujen kanssa mennään niin että ostoskorin summat maksetaan suoraan euroiksi käännettynä, eli jos summa on 150 dollaria, maksatte 150 eur.
Pikkasen näyttää parantuneen dollarin kurssi sitten viime talvenkin, joten se on tietty meille plussaksi :-) Ei tuo vieläkään niin hyvä ole kuin joskus, mutta parempi.
- En ota vastuuta siitä jos lähettävät korvaavia tuotteita, vaikkakin pyydän että saamme mieluummin rahat takaisin puutteista kuin otamme heidän valkkaamia korvaavia. Mutta kun näistä kiinalaisista ei koskaan tiedä. Ja vaikka 90% tavarasta on ollut hyvää, niin joukkoon mahtuu yllätyksiä niin värien, koon tai muun suhteen. Ja näiden kanssa on vain elettävä. Mutta suurinosahan täältä on ollut todella hyvää tavaraa. Ihan pienistä en myöskään lähde reklamoimaan, se vain ei kannata...
- Suomessa postitan pääasiassa SmartPostin kautta tai jos tilaus jää pieneksi niin kuorissa tulee.
"Learn from yesterday, live for today, hope for tomorrow."
- Albert Einstein
waterwoman

Re: Clio elokuu

ViestiKirjoittaja waterwoman » To Elo 03, 2017 13:30

Tittakoru on nyt facebookissa :)
tittelitom

ViestiKirjoittaja tittelitom » Pe Elo 04, 2017 17:06

Pientä tarvetta olisi, vaan eipä taida riittää osallistujat :shrug:
manusa
silmäilee HillTribe-hopeaa

ViestiKirjoittaja manusa » La Elo 05, 2017 10:12

Miten suuri tilaus pitäisi olla, että kannattaa tehdä?
Waterwomanin ehdottamia helmiä muutaman nauhan voisin ottaa.
Tarvitsisin pieniä makeanveden helmiä ja onyksejä.
Voisiko tilausaikaa jatkaa, jospa tulisi lisää tilaajia :nod:
itta
Viesti:

ViestiKirjoittaja itta » Ke Elo 09, 2017 18:59

Mun puolesta tilausaikaa voi jatkaakin. Sivujen mukaan rahtikustannus 5 kg tilaukselle on noin 10 usd/kg (ehkä vähän päälle)
10 kg tilaukselle just päälle 8 dollaria ja 20 kg tilaukselle olis n.6,5 dollaria. Tosin ei nuo ihan täysin pidä paikkaansa mitä tuolla sivuilla on, yleensä on rahti ollut vähän enempi. Sen takia suurempi tilaus olisi edullisempi. Mutta voin mä pienempääkin tilausta laittaa
"Learn from yesterday, live for today, hope for tomorrow."
- Albert Einstein

Palaa sivulle “%s” Kimppatilaukset