Panda tammikuu

Tarvitsetko jotain pientä, mutta et viitsi tehdä sen takia tilausta helmikauppaan yksin? Haluatko säästää postikuluissa tilaamalla yhdessä jonkun toisen kanssa? Täällä voit sopia kimppatilauksista ja kysellä tilauskaveria.

Valvojat: Cattleya, Muikku, Eowyn, inkku, Henna

itta
sijoittaa jalokivilaatuun
Oikea käyttäjä: Olen
Viesti:

Panda tammikuu

ViestiKirjoittaja itta » Ti Tammi 16, 2018 9:58

Ale% normaalihintaisista tuotteista on 15

Säännöt vanhat tutut
- listat excelissä tai copy paste ostoskorista osoitteella pirittakukkonen@hotmail.com, sunnuntaina 21.1. klo 13 mennessä
- Pandalla on rahtitarjous, 2,5 usd/kg joka loppuu 23.1, joten tilauksen pitää lähteä sunnuntaina!!
- Jokainen maksaa etumaksuna tilaussummansa mukaisen summan euroissa, vähän pyöristettynä ylöspäin rahtien takia. eli jos tilauksesi on 100 dollaria - maksat jotan 130 euroa. tasataan tilit sitten lopussa.
- Huomioikaa että ne halvimmatkin parin dollarin paketit voi painaa sen 2kg, eli se lisää loppulaskua!
- Täällä saa varautua siihen, että joskus toimitus kestää ja kaikkea mitä tilataan ei tule. Pyrin infoamaan puutteista tilaajia niin että voitte valita korvaavia tuotteita.
- en vastaa kuljetuksen mokista Kiinasta Suomeen tai Suomessa
- Tulli saattaa ottaa paketin erilliseen nikkelitestaukseen (jota ei ole vielä tapahtunut), mutta jos näin kävisi maksu testauksesta tulee, vaikkei tuotteet nikkeliä sisältäisivätkään. Tämä maksu jaetaan kaikkien kimppalaisten kesken tasan.
- kimpasta voi maksaa 5 eur palkkion
- pyrin toimimaan mahdollisimman nopeasti joka vaiheessa ja informoimaan täällä ketjussa missä mennään.
"Learn from yesterday, live for today, hope for tomorrow."
- Albert Einstein
Kasandra
aloittelee siemenhelmillä
Lasku: 18

Re: Panda tammikuu

ViestiKirjoittaja Kasandra » Ke Tammi 17, 2018 17:38

Mukana 2 henkilöä.
waterwoman

ViestiKirjoittaja waterwoman » La Tammi 20, 2018 20:37

Kyydissä mukana
Tittakoru on nyt facebookissa :)
itta
Viesti:

ViestiKirjoittaja itta » Su Tammi 21, 2018 8:27

Jos tähän haluaa mukaan niin pääsee! Tilaus lähtee kyllä, kunhan saadaan kasaan se määrä (349 usd) että on ilmaiset postit. Kiinalaisten uusivuosikin on tuloillaan joten nämä sais varmaan lähtemään sieltä ennen sitä ja seuraava mahdollisuus tilata on sitten maaliskuussa
"Learn from yesterday, live for today, hope for tomorrow."
- Albert Einstein
anuliina

ViestiKirjoittaja anuliina » To Tammi 25, 2018 0:50

Vieläkö tähän voi osallistua?

Palaa sivulle “%s” Kimppatilaukset