House of Gems - kimppa

Tarvitsetko jotain pientä, mutta et viitsi tehdä sen takia tilausta helmikauppaan yksin? Haluatko säästää postikuluissa tilaamalla yhdessä jonkun toisen kanssa? Täällä voit sopia kimppatilauksista ja kysellä tilauskaveria.

Valvojat: Cattleya, Muikku, Eowyn, inkku, Henna

itta
sijoittaa jalokivilaatuun
Oikea käyttäjä: Olen
Viesti:

House of Gems - kimppa

ViestiKirjoittaja itta » Su Tammi 08, 2017 10:54

Mulla on mielessä tilata täältä jotain... muutaman kerran tilannut aiemmin.
Olisiko ketään jakamaan postareita? Täällä on vaikka ja mitä - myös todella exclusiivisia kiviä. Hinta niissä on ihan omaa luokkaansa, mutta niin on laatukin!
Itse olen ollut todella tyytyväinen näiden kiviin (myös niihin ei niin järkyttävän hintaisiin :-) ) sekä hopeaosiin että makeanveden helmiin.
Alennusta noista hinnoista tulee -15 %, sen verta on vanhaa tilausta pohjilla. Ihan en vielä selvittänyt mitä tuo mix and match price on, ehkä toimii samoin kuin FMGllä että ei tarvitsisi yhtä ja samaa tilata....

Postarit täältä ovat joko ensimmäisessä luokassa 9,95 usd tai priority 31,95 usd - riippumatta siitä mitä tilaa. Eli tuo postari kulu jaetaan osallistujien kesken. Jos tuohon first classiin saa seurannan, otetaan sillä, muutoin tuo Priority postitus.

Hirmu kiire mulla ei tämän kimpan kanssa ole, mutta jos parin viikon päästä tai viimeistään helmikuun alussa.

Laitelkaa viestiä kuka haluaa mukaan, ihan normit vanhat kimppa säännöt :-)
"Learn from yesterday, live for today, hope for tomorrow."
- Albert Einstein

Palaa sivulle “%s” Kimppatilaukset