FMG huhtikuu itta

Tarvitsetko jotain pientä, mutta et viitsi tehdä sen takia tilausta helmikauppaan yksin? Haluatko säästää postikuluissa tilaamalla yhdessä jonkun toisen kanssa? Täällä voit sopia kimppatilauksista ja kysellä tilauskaveria.

Valvojat: Cattleya, Muikku, Eowyn, inkku, Henna

itta
sijoittaa jalokivilaatuun
Oikea käyttäjä: Olen
Viesti:

FMG huhtikuu itta

ViestiKirjoittaja itta » Su Maalis 26, 2017 8:22

Pitkästä aikaa taas tilausta FMGlle

Vanhat tutut säännöt:
Tilata saa mitä tykkää
- Mennään maksujen kanssa niin, että maksetaan tilauksen summa euroiksi pyöristettynä. Eli jos tilauksesi on 100 USD, maksat 100€.
- Kukin maksaa tilaussummansa mukaisesti rahtia, eli jos koko tilaus on 1000dollaria, oma osuutesi 100dollaria, maksat 10% rahdista. Extra painavien ja halpojen tilausten kanssa tai kallis tilaus/erittäin köykäinen paketti tapauksissa tasoitetaan sitten maksuja. Vanhasta kokemuksesta paketit ovat yleensä aika samanlaisia/painoisia. Itse maksan samalla tavalla oman tilaukseni kohdalla. Rahti halvimmalla tavalla.
- Tullaan itse. En vastaa tullin, FMG:n tai Suomen kuljetuksen mokista. Reklamoin tarvittaessa.
- Kotimaassa postitan mahdollisuuksien mukaan helposti kuorissa. Mikäli olisi tulossa useampi helpostikuori (3 tai enempi) laitan postipakettina (SmartPost). Tamperelaisten kanssa voidaan sopia treffeistä.
- Toimin mahdollisimman ripeästi kaikissa vaiheissa, ja infoan edistymisestä. Suomessa en lupaa postin nopeaa kulkua.
- Listat minulle excelissä, pohjan saa tarvittaessa minulta. Laitathan listaan nimimerkkisi, nimesi ja osoitteesi sekä sähköpostiosoitteen. Laita myös puhelinnumero mahdollista SmartPostia varten sekä maininta jos haluat johonkin automaattiin paketin. Muussa tapauksessa laitan paketin lähipostiin.
- Laita listoihin mustat hinnat, minä lasken tuon -10%.
- Tuotteiden lisäksi menee siis rahti, tulli (yleensä hyvin pieniä summia, esim lasihelmistä ei mene tullia), ALV kaikista edellämainituista
- Listat minulle pirittakukkonen@hotmail.com - sunnuntaina 2.4 klo 16 mennessä!
- Yrittäjät huom! Minulla ei ole kuitin kirjoitusmahdollisuutta
"Learn from yesterday, live for today, hope for tomorrow."
- Albert Einstein
Lumijo
silmäilee HillTribe-hopeaa
Viesti:

Re: FMG huhtikuu itta

ViestiKirjoittaja Lumijo » Ma Maalis 27, 2017 20:54

Mukana:)
agafia

ViestiKirjoittaja agafia » Ke Maalis 29, 2017 19:43

Mukaan minäkin :D
jonsq
Lasku: 18

ViestiKirjoittaja jonsq » To Maalis 30, 2017 20:09

Hei, mä ilmoittaudun kimppaan mukaan! :)

Olen pitkän linjan helmettiläinen vuosien takaa, tunnus ja salasana oli jo painunut unohduksiin, joten täytyi luoda uudet. Kimppoihin en tuolloin aiempina aktiivisina vuosina osallistunut, joten laitan sinulle Itta mailia :)
Talavi
Lasku: 18

ViestiKirjoittaja Talavi » La Huhti 01, 2017 13:49

Hei!

Minäkin haluaisin mukaan kimppaan pienellä tilauksella. En ole ennen ollut mukana. Minulla ei vielä ole tilauspohjaexceliä.

Excelin ja maksutiedot ym. ohjeet voi lähettää sähköpostilla osoitteeseen heikkiii.lai@gmail.com

t. Talavi
Nunnuli
Lasku: 5
Viesti:

ViestiKirjoittaja Nunnuli » La Huhti 01, 2017 20:43

Minäkin voisin tulla mukaan. Kerään listani aamulla ja laitan sitten tulemaan ennen kuin lähden töistä (klo 15).
"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur." Eli.. Sovulla pienet asiat kasvavat, eripuralla suuretkin hajoavat.
Ellastiina

ViestiKirjoittaja Ellastiina » Su Huhti 02, 2017 12:21

Laitan minitilauksen tulemaan! :D
"I can't be impossible, I exist." -Sheldon Cooper-
agafia

ViestiKirjoittaja agafia » Su Huhti 02, 2017 12:23

Lista ja maksu lähetetty :D
Nunnuli
Viesti:

ViestiKirjoittaja Nunnuli » Su Huhti 02, 2017 14:50

Minä juuri myös laitoin listan. Minulla on kaikki lähellä, joten kaikki mahdolliset lähetysvaihtoehdot ovat aivan yhtä hyviä.
"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur." Eli.. Sovulla pienet asiat kasvavat, eripuralla suuretkin hajoavat.
itta
Viesti:

ViestiKirjoittaja itta » Su Huhti 09, 2017 9:40

Tavarat on saapuneet Suomeen ja tullattu, minulla varmaan maanantaina/tiistaina. Kenelle oli tulossa myös Pandalta tavaraa laitan samaan pakettiin!
"Learn from yesterday, live for today, hope for tomorrow."
- Albert Einstein

Palaa sivulle “%s” Kimppatilaukset