Helmivaihto 02/2008 /päättynyt aikaa sitten :)

Kurssit, messut, tapaamiset, näyttelyt ynnä muut.

Moderators: Cattleya, Muikku, Eowyn, inkku, Henna

Jorisa
sijoittaa jalokivilaatuun
Lasku: 5

Post by Jorisa » Sun Mar 23, 2008 23:22

sanos kuule muuta, noi korvakkeet on taas niin ihanat...
Porukassa, mutta yksin.
Earthgirl
hamstraa hopeahelmiä

Post by Earthgirl » Sun Mar 23, 2008 23:51

Mä olen vaan hiljaa ihastellut täällä foorumilla olevia koruja, koska kaikki ovat tavallansa kauniita ja taitavasti tehtyjä. Mutta nuo Papusen tähtikorut ovat aivan sikamakeet!! Mä en sano "sikamakee" melkein koskaan koska se kuulostaa hölmöltä, mutta tämä oli eka sana mikä tuli mieleen. Siis niin mun makuun oleva setti! :D Paljollako myyt? ;)
If a dog will not come to you after having looked you in the face, you should go home and examine your conscience.
~Woodrow Wilson
Papunen

Post by Papunen » Mon Mar 24, 2008 0:20

Kiitos murut!
Ja earthgirl: tykkästyin tähän niin paljon etten myy, mutta tee vaikka samanlainen!
Earthgirl
hamstraa hopeahelmiä

Post by Earthgirl » Mon Mar 24, 2008 0:24

Papunen wrote:Ja earthgirl: tykkästyin tähän niin paljon etten myy, mutta tee vaikka samanlainen!

Niin mä menin jo vähän surffailemaan nettiin ja etsimään vastaavia helmiäistähtiä. Vielä ei osunut silmään. Mistä hankit omasi?
If a dog will not come to you after having looked you in the face, you should go home and examine your conscience.
~Woodrow Wilson
Papunen

Post by Papunen » Mon Mar 24, 2008 0:42

Ööö tuota taisin ostaa ne kauan sitten (lue: ainakin vuosi) Sayilasta :)
Earthgirl
hamstraa hopeahelmiä

Post by Earthgirl » Mon Mar 24, 2008 0:56

Papunen wrote:Ööö tuota taisin ostaa ne kauan sitten (lue: ainakin vuosi) Sayilasta :)

*huokaus* No niinpä tietysti. Nyt en niitä siellä huomannut. Giftsjoy myi jotain sinne päin olevia MOP tähtiä. Mulla on tulossa sieltä juuri paketti, joten odotellaan sen saapumista ennen kuin tilaan sieltä heti uudestaan. :mrgreen:
~Woodrow Wilson
Nunnuli

Post by Nunnuli » Mon Mar 24, 2008 0:58

Mulla ois sellainen muistikuva, että FMG myy myös tuollaisia..

muoks. Joo.. oli siellä, mutta 22mm oli pienin koko mitä äkkiseltään löysin.
"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur." Eli.. Sovulla pienet asiat kasvavat, eripuralla suuretkin hajoavat.
Henna
Moderaattori
Oikea käyttäjä: Olen

Post by Henna » Mon Mar 24, 2008 10:18

Earthgirl wrote:Niin mä menin jo vähän surffailemaan nettiin ja etsimään vastaavia helmiäistähtiä. Vielä ei osunut silmään. Mistä hankit omasi?

Mulla saattaisi olla noita pieniä Sayilan tähtiä jemmassa... en kyllä muista mitä värejä mutta voin tarkistaa jos tahdot?!
Earthgirl
hamstraa hopeahelmiä

Post by Earthgirl » Mon Mar 24, 2008 10:37

Henna wrote:
Earthgirl wrote:Niin mä menin jo vähän surffailemaan nettiin ja etsimään vastaavia helmiäistähtiä. Vielä ei osunut silmään. Mistä hankit omasi?

Mulla saattaisi olla noita pieniä Sayilan tähtiä jemmassa... en kyllä muista mitä värejä mutta voin tarkistaa jos tahdot?!

Ooohh!! :oih: Laita yskäriä jos löytyy, olisin kiinnostunut. :)
~Woodrow Wilson
Jorisa

Post by Jorisa » Mon Mar 24, 2008 14:18

Eilen opettelin uuden ketjun, eli pyöreän ruorin,

sen innoittamana tuli tällainen ranneketju

Image

tähän löytyi Mymmelin pussukasta keltaiset turkoosit, MOP-riipus ja omasta pussukasta+ turkoosin pussukasta yhteen lyödyt villipitsiakaatit. Muut värkit siis tällä kertaa kuparia ja ne mää otin omista varastoistani.
Porukassa, mutta yksin.
AnneKa

Post by AnneKa » Mon Mar 24, 2008 14:34

:shock: onpas tyylikäs ketju. Täällä on muutenkin ollut tosi kauniita koruja. Tätä teidän helmivaihtoanne on ollut tosi kiva seurata, kun vaan on ehtinyt :nod:
Turkoosi

Post by Turkoosi » Mon Mar 24, 2008 14:44

Hieno koru! Pitäisi tosiaan itsekin käyttää enemmän tuota kuparia, se on tosi kaunista. Tuo pyöreä ruorikin on vielä kokeilematta. Onko tuossa kuvausalustana vanha ompelukone. nimim. "utelias".
Jorisa

Post by Jorisa » Mon Mar 24, 2008 14:52

:D on.... tehtiin anopin kans vaihtokauppa. mää ostin sille uuden ompelukoneen ja hän anto mulle vanhan singerinsä, kun hänellä oli kaks, toinen joka kaatuu pöydän alle ja toinen joka jää tolleen pöydän päälle ja siinä on tollanen kaunis "kupu" :lol: :lol:
Porukassa, mutta yksin.
JJI

Post by JJI » Mon Mar 24, 2008 20:37

täällä nyt valitettavasti viivästyy surutyön takia korukuvien siirto...
Taivaan lasta, elämän lahjaa. Silitti hiljaa enkelin siipi. Pienen pieni nyytti sylissään enkeli ulos ovesta hiipi. Taivaan lapsi tahdoit muuttaa enkeleiden maailmaan..
Nunnuli

Post by Nunnuli » Mon Mar 24, 2008 20:38

JJI wrote:täällä nyt valitettavasti viivästyy surutyön takia korukuvien siirto...

Iso hali sinne jos siitä olisi jotain hyötyä vaikka ei koruja nyt tuliskaan. Taitaa kuitenkin olla elämässä tärkeämpiäkin asioita. *lämpimiä ajatuksia*
"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur." Eli.. Sovulla pienet asiat kasvavat, eripuralla suuretkin hajoavat.
Post Reply