Korupohjat + kapussit

Kauniit helmityöt syntyvät kauniista materiaaleista! Mitä ostit viimeksi? Jaa kokemuksiasi eri helmikaupoista muiden kanssa: kerro missä teit elämäsi kaupat tai minne ei kannata muiden mennä. Vertaillaan hintoja ja laatua :)

Valvojat: Cattleya, Muikku, Eowyn, inkku, Henna

tassu
lasihelmien lumoissa
Oikea käyttäjä: Olen
Lasku: 8
Viesti:

Korupohjat + kapussit

ViestiKirjoittaja tassu » Su Syys 29, 2013 20:53

Mistä kannattaa ostaa? Saako mistään isompia eriä, ns. tukkueriä? Jotenkin näiden ostaminen on vaikeeta kun pohjia ja kapusseja ei myydä settinä, vaan erikseen pitää ostaa. Ostin eräästä verkkokaupasta pohjat sekä kapussit, mutta kapussit olivat aavistuksen verran liian kapeita, vaikka olivat mukamas sopivia juuri niihin pohjiin.
- Toisen roska on toisen aarre -

www.tassuntekeleet.vuodatus.net
Kalottikuupatar
suunnittelee Balin-matkaa
Viesti:

Re: Korupohjat + kapussit

ViestiKirjoittaja Kalottikuupatar » Ma Syys 30, 2013 20:26

Mun mielestä ainakin 8seasonsilla on ollut hyviä, tosi iso valikoima erilaisia pohjia ja kapusseja. Oon tykännyt.
Nunnuli
sijoittaa jalokivilaatuun
Lasku: 5
Viesti:

ViestiKirjoittaja Nunnuli » Ti Loka 01, 2013 11:54

Pandahallilta saa, mutta juuri tuolla lailla erikseen. Vinkkaan vaan, koska sieltä saa isoja tukkueriä halvalla. Jos tämä vinkki kiinnostaa, osallistu jonkun kimppaan "kimppatilaukset"-osastolla.
"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur." Eli.. Sovulla pienet asiat kasvavat, eripuralla suuretkin hajoavat.
tassu
lasihelmien lumoissa
Viesti:

ViestiKirjoittaja tassu » Ti Loka 01, 2013 15:02

Joo jee toi Pandahall on huippumesta! Ainut vaan että mulla on isoja ongelmia ton Paypal- tilin virittämisessä, enkä oo koskaan ikiuna milloinkaan tilannut ulkomailta mitään, oon ihan pihalla näissä asioissa. Mutta jos mä joskus opin tota Paypalia käyttämään, niin taatusti lähtee tilaus Pandahalliin :D

Nunnuli
sijoittaa jalokivilaatuun
Lasku: 5
Viesti:

ViestiKirjoittaja Nunnuli » Ti Loka 01, 2013 15:47

tassu kirjoitti:Joo jee toi Pandahall on huippumesta! Ainut vaan että mulla on isoja ongelmia ton Paypal- tilin virittämisessä, enkä oo koskaan ikiuna milloinkaan tilannut ulkomailta mitään, oon ihan pihalla näissä asioissa. Mutta jos mä joskus opin tota Paypalia käyttämään, niin taatusti lähtee tilaus Pandahalliin :D

Suosittelen lämpimästi osallistumaan kimppatilauksiin, joita järjestää ainakin Pänisteri ja Isis ko. kauppaan. Ensikertalaisena tämä on huikeasti helpompi tapa ja molemmat ovat järjestäneet niin paljon kimppoja, että luottamuskaan ei ole ongelma vaikka rahoja siirrellään ees taas.
"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur." Eli.. Sovulla pienet asiat kasvavat, eripuralla suuretkin hajoavat.
tassu
lasihelmien lumoissa
Viesti:

ViestiKirjoittaja tassu » Ti Loka 01, 2013 16:08

Nunnuli kirjoitti:
tassu kirjoitti:Joo jee toi Pandahall on huippumesta! Ainut vaan että mulla on isoja ongelmia ton Paypal- tilin virittämisessä, enkä oo koskaan ikiuna milloinkaan tilannut ulkomailta mitään, oon ihan pihalla näissä asioissa. Mutta jos mä joskus opin tota Paypalia käyttämään, niin taatusti lähtee tilaus Pandahalliin :D

Suosittelen lämpimästi osallistumaan kimppatilauksiin, joita järjestää ainakin Pänisteri ja Isis ko. kauppaan. Ensikertalaisena tämä on huikeasti helpompi tapa ja molemmat ovat järjestäneet niin paljon kimppoja, että luottamuskaan ei ole ongelma vaikka rahoja siirrellään ees taas.

Tarttee tutustua hommaan :D

Palaa sivulle “%s” Shoppailu