Helmikeskus

Kauniit helmityöt syntyvät kauniista materiaaleista! Mitä ostit viimeksi? Jaa kokemuksiasi eri helmikaupoista muiden kanssa: kerro missä teit elämäsi kaupat tai minne ei kannata muiden mennä. Vertaillaan hintoja ja laatua :)

Valvojat: Cattleya, Muikku, Eowyn, inkku, Henna

Lumijo
silmäilee HillTribe-hopeaa
Oikea käyttäjä: Olen
Viesti:

Re: Helmikeskus

ViestiKirjoittaja Lumijo » Pe Helmi 03, 2012 22:36

HelmiOrvokki kirjoitti:En ole kyseisestä firmasta muistaakseni koskaan tilannut, mutta uteliaisuuttani kävin katsomassa, millaisesta tarjonnasta olis kyse...
En tiedä, onko kenellekään muulle käynyt näin, mutta nyt useamman vuoden helmeilyä harrastaneena helmien laatu menee kirkkaasti hinnan edelle. En oikeastaan enää edes halua ostaa halpoja helmiä. Esim. jos 8-9 mm ametisti maksaa 6 euroa nauhalta, en millään jaksa uskoa hyvään laatuun. Kun helmeilyn harjoitteluvaihe on ohitettu, en näe järkeä käyttää tuntien työtä ja mahdollisesti kalliita hopeaosia ja kruunata sitten tuotos jollain Ö-luokan helmillä vain halvan hinnan takia...Oikein laadukkaista helmistä maksan mielelläni enemmän, ja jos ei ole varaa, olen mielummin ilman...
Sori OT-vuodatus, on vaan pistänyt silmään nämä lukuisat uudet helmikaupat, jotka myyvät parin euron kivinauhoja ja tuotetiedoissa saatetaan mainita, että helmien paska laatu on huomioitu hinnassa.... :roll: ...no thanks... :mrgreen:

Näinhän se on. Paketissani ei tosin ole tulossa yhtäkään helminauhaa, kun en niitä juurikaan kotimaisista kaupoista tilaile. Helmikeskuksessa on osia, mitä ei muualta saa, kuten isot hopeoidut sydänriipukset ja UTR renkaat ja helmet. Saisipa joku muukin valikoimiinsa noita osia niin vaihtaisin tavarantoimittajaa oitis :D
saana
sijoittaa jalokivilaatuun

ViestiKirjoittaja saana » Ma Heinä 23, 2012 21:07

Laitoin helmikeskukseen s-postia ja kysyin onko heidän myymissään helmissä lyijyä mutta vastausta ei kuulunut.
Tämän firman kanssa on erittäin vaikea selvittää mitään ja kaikki viipyy.
Kaikista huonointa helmikeskuksessa on huono asiakaspalvelu!
hunski
Viesti:

ViestiKirjoittaja hunski » Ma Heinä 23, 2012 22:23

Joo kestää jonku aikaa ennen kuin vastaavat....
~@~*~@~*~@~*~@~*~@~*~@~*~@~*~@~*~@~*~@~
Käsintehtyjä koruja, Handmade Jewellery:
Kotisivut http://www.hohtava.fi/
Blogi http://hohtava-korut.blogspot.fi
Facebook http://www.facebook.com/Hohtava
Satine
korukivikasan keskellä

ViestiKirjoittaja Satine » Su Huhti 14, 2013 22:58

Näin on näppylät.
Viimeksi muokannut Satine, Ma Huhti 15, 2013 10:34. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Lumijo
Viesti:

ViestiKirjoittaja Lumijo » Ma Huhti 15, 2013 9:54

No ei Helmikeskuksen väki nyt tahallaan ole väärin hinnoitellut ostoksiasi. Mutta tuo viestiin vastaaminen siellä kyllä ontuu.... :(
Vernada
suunnittelee Balin-matkaa
Viesti:

ViestiKirjoittaja Vernada » Ma Huhti 15, 2013 13:37

Just meinasin tulla tänne vastaamaan, mutta se alkuperäinen viesti olikin ilmeisesti poistettu. Helmikeskuksella on ollut ongelmia sähköpostin kanssa, eivätkä varmasti ketään rahasta tahallaan väärin. Itse olen saanut aina hyvää palvelua, mutta tuon sähköpostiongelman takia yhteydenpito välillä saattaa tökkiä.
Kuunkyynel
lasihelmien lumoissa
Lasku: 8
Viesti:

ViestiKirjoittaja Kuunkyynel » Ke Heinä 24, 2013 15:16

Olen monesti tilannut Helmikeskuksesta,tavarat on tähän asti tulleet, hinta/laatu suhde ihan ok,kun hinnat ovat halpoja,ja monet tuotteet sen mukaisia.
Joka lähetys on teipattu todella vähällä teipillä kiinni,ja vähän pelottaakin jos painava helmilähetys on taas vedetty tyyliin yhdellä teipillä kiinni,kun kuukauden olen tässä kirjettä odotellut :evil:
Viime tilaukseni olen tilannut 24.6.13,vahvistus lähetyksen postituksesta tuli 26.6.13 ,ja vielä tänä päivänä 24.7.2013 odotellaan :???:
Olen laittanut moneen kertaan heille s-postia,he ovat kuulemma lähettäneet minulle toisen vastaavan lähetyksen,koska postista on turha kysellä kadonneiden perään.Eli miten voi olla että molemmat kirjeet ovat kadonneet,mikä ne on syönyt,ja postiin he eivät halua mennä selvittämään asiaa? :huh:
Viimeiseen viestiin minkä laitoin heille pari päivää sitten tuli minulle vastaus että mene postiisi kyselemään. Pitää vissiin tällä viikolla käydä,vaikka epätoivoiselta tuntuu,ja luulin että se on lähettäjä joka menisi postiin kyselemään,eikä vastaanottaja :???:
Mielenkiinnolla odottelen,tuleeko noita osia milloinkaan,jos ei tule,niin taisi olla viimeinen tilaus tuolta.ja vaikka tulisikin,miettisin kyllä tarkoin,onko sen arvoista,nyt olen ainakin itse ihan :grrr:
Piita
Lasku: 5
Viesti:

ViestiKirjoittaja Piita » To Heinä 25, 2013 11:38

Kylläpäs se tässä maassa on niin että yritys vastaa siitä että asiakas saa tilaamansa tuotteet ajallaan. Jos posti hukkaa tuotteet niin silloinkin yritys vastaa siitä. Yritys vastaa tuotteita niin kauan että ne ovat sinulla perillä. Ja vielä sittenkin sinulla on 14 vrk: n palautusoikeus.
Kyllä kuukausi on ihan liian pitkä aika odotella tuotteita. Pyydä rahat takaisin! Käsittämätöntä asiakkaan halveksuntaa tuollainen toiminta.
Tiedätkö, olen jonkinlaisella matkalla. Matkustan omaan maailmaani, sisimpääni.
Näen mitä olen, avullasi opin hyväksymään mitä näen. -Piita-
Lumijo
Viesti:

ViestiKirjoittaja Lumijo » To Heinä 25, 2013 17:56

Olen samaa mieltä Piitan kanssa. Lisäksi tuntuu mahdottomalta ajatus, että olisivat lähettäneet kaksi kertaa tilauksen ja molemmat olisi posti onnistunut hukata :shock:
meemeli
Swarovski-kuumeessa

ViestiKirjoittaja meemeli » Ma Tammi 09, 2017 17:54

Tilasin täältä ennen joulua italialaisia streling hopeaa(?) olevia korviksen osia. Olivat edullisia,mutta joka ikinen tapin varsi oli vinoa jne.Laitoin palautetta asiasta. Kukaan ei kommentoinut asiaa,mutta muistavat lähettää sähköpostin kautta mainoksiaan jatkuvasti. En tilaa toista kertaa.
kokeilija
Lasku: 5
Viesti:

ViestiKirjoittaja kokeilija » La Tammi 21, 2017 15:12

Eipä näköjään tuolla mikään muuttunut muutamassa vuodessa....huonoin asiakaspalvelu ikinä mikä on vastaan tullut. Pitää myös muistaa että halvalla ei hyvää saa, ainakaan täältä.
Ihmettelen myös että asiakkaat tyytyvät tuollaiseen palveluun, itse ainakin äänestin jaloillani.

Palaa sivulle “%s” Shoppailu