Helmityölehdet

Mistä ideoita ja ohjeita? Linkit kivoimmille ja hyödyllisimmille helmisivustoille sekä asiaa helmikirjoista, -lehdistä ynnä muusta.

Valvojat: Cattleya, Muikku, Eowyn, inkku, Henna

Siru
sijoittaa jalokivilaatuun
Lasku: 5
Viesti:

ViestiKirjoittaja Siru » Ti Joulu 20, 2005 22:23

...joka oli Päivin ihastelema Byzantine Chain... :lol:

Toisikohan joulupukki minulle paremman muistin niin ei aina tarvitsisi kirjoittaa montaa viestiä samasta asiasta? :rofl:
Wear your HELMET with pride!
Päivi
Viesti:

ViestiKirjoittaja Päivi » Ti Joulu 20, 2005 22:49

Olen saanut ensimmäisen lehteni :) .......on tästä jo jonkun verran aikaa.
Isa
korukivikasan keskellä
Viesti:

ViestiKirjoittaja Isa » Ke Joulu 21, 2005 13:55

Kyllähän Akateeminen ottaa palveluistaan pienen vaivanpalkan, mutta toisaalta Stockalla on vain harvoin joutunut pettymään palveluun. Minä en aikanaan kehdannut soittaa Ruotsiin tilauspalveluun, joten maksoin mieluusti asiainhoidosta! Jag har ju ett svenskt namn, men mitt modersmål är finska.
Eowyn
Ylläpito
Oikea käyttäjä: Olen
Viesti:

ViestiKirjoittaja Eowyn » Ke Tammi 04, 2006 21:21

Laitoin tänään sähköpostia Beadwork magazineen, kun en ole vieläkään saanut ensimmäistä lehteäni. Kerran näinkin, että odottelijat eivät ole aina samat epäonniset :)

2 Bead or not 2 Bead mulla on sentään toiminut, tällä viikolla sain jo kolmannen tilauksen sieltä. Vielä kun tuon lehdenkin joskus...
Katja
lasihelmien lumoissa
Viesti:

ViestiKirjoittaja Katja » Ti Tammi 10, 2006 17:16

Onkohan Bead & Buttonin tammikuun numero jo ilmestynyt? Hesan Akateemisessa ei tänään ollut. Vai onko se jo myyty loppuun? :?:
Eowyn
Ylläpito
Viesti:

ViestiKirjoittaja Eowyn » Ti Tammi 10, 2006 17:18

Sain vastauksen Beadwork magazinelta, mikähän järki tässäkin on? :raaps:

We do apologize for the inconvenience. Please note it does take 6-10 weeks to receive the first issue. The Dec/Jan 06 issue should arrive no later than Jan. 25, 2006. The Feb/Mar 06 issue should arrive no later than Jan. 17, 2006.

Siis että jostain syystä ensimmäisen numeron tulo saattaa kestää 10 VIIKKOA, mutta että seuraavan pitäisi tulla viimeistään 17.1. - eli ehkä ennen sitä ensimmäistä lehteä? :hullu:
Siru
Viesti:

ViestiKirjoittaja Siru » Ti Tammi 10, 2006 17:25

Ameriikassa kaikki on isompaa - myös epäloogisuus... :lol:
Wear your HELMET with pride!
Maikki
Viesti:

ViestiKirjoittaja Maikki » Ti Tammi 10, 2006 19:52

Katjalle sen verran, että mulle on B&B:n uusin tullut jokin aika - ehkä pari viikkoa - sitten, mutta huomioni mukaan kauppaan ne tulevat yleensä myöhemmin (siis silloin kun tilattu lehti ei jää maailmaa kiertelemään useammaksi kuukaudeksi).
zeska
aloittelee siemenhelmillä
Viesti:

ViestiKirjoittaja zeska » Pe Tammi 13, 2006 16:46

En ole beadworkia tilannut, mutta saman kustantamon interweave knitsin ekaa numeroa posti toi tänne Suomeen minulle lähemmäs kolme kuukautta - seuraava numero tulikin sitten jo viikko ilmestymisen jälkeen eli sain kaksi lehteä ihan putkeen.
Maikki
Viesti:

ViestiKirjoittaja Maikki » Ti Tammi 17, 2006 16:45

Tänään tuli Beadwork February/March 2006. Kun asiaa ajattelen, niin silloin aikoinaan, kun tilasin lehden, se eka tuli tosiaan aika myöhässä ja taisi tilaus alkaakin vasta seuraavasta lehdestä kuin mitä olin ajatellut (eli ei siitä, joka oli silloin myynnissä vaan seuravasta uudesta), eli jospa se sieltä tulisi.

Lehdessä on kivoja malleja, joita pitää kokeilla, kunhan tässä taas ennättäisi, esim. suorakumapistolla (RAW) modernin oloinen rannekoru putki- ja pallonpyöreistä helmistä, sekä toinen rannekoru, jossa neliöpiston muunnelma, jota voisi edelleen soveltaa yhteen ideaan, jonka sain tässä taannoin museossa, jossa näin kivan egyptiläisen rannekorun.
Eowyn
Ylläpito
Viesti:

ViestiKirjoittaja Eowyn » Ti Tammi 17, 2006 17:17

Minäkin sain vihdoin ensimmäisen oman Beadwork-lehteni postitse :jippii: Sitä Dec/Jan-numeroa vaan ei ole vieläkään kuulunut :shrug:

Osa tuon uuden lehden ohjeista on kyllä ihan suoraan sanottuna kummallisia, mutta sekaan mahtui kyllä joitain tosi kivojakin juttuja :lol2:
Jane
Viesti:

ViestiKirjoittaja Jane » Su Huhti 02, 2006 13:56

Onko kellään kokemusta Art Jewelry lehdestä?
Oli ainoa mikä tuli lampwork haulla.
Jos on joku lehti missä olisi lamppuhelmistä tieto otetaan kiitollisena vastaan.
Mitä olette tykänneet tilaamistanne lehdistä?

Jane
Maikki
Viesti:

ViestiKirjoittaja Maikki » Su Huhti 02, 2006 19:22

Minulle tulee Art Jewelry, mutta ei siinä lamppulasihelmistä ole juttua ollut ainakaan tähän mennessä, saa nähdä miten jatkossa. Eli siinä on juttua metallikoruista, hopeakejuja, hopeasavea, metallinpakotusta, polymeerimassoja, emalointia jne. Ihan kiva lehti on, olen tykännyt ja tarkkaan lehden aina luen, vaikka paljon mitään en niitten ohjeitten mukaan ole tehnyt. Siinä on myös semmoisia in depth-artikkeleita esim. vaiokka jalometalleista oli viime vuonna hyvä juttu. Ihan tässä muutama päivä sitten tuli uusin numero.

Mutta lamppulasi-helmien takia sitä ei kannata hommata. Ainakin alussa olivat sitä mieltä, että Bead & Button saa hoitaa kaikki lasihelmiasiat, mutta muistelisin, että olisi ollut puhetta, että jatkossa saattaisi AJ:ssä olla niitten tekemisestä, kun B&B:ssähän asiaa käsitellään siltä kannalta, että esitellään lamppulasihelmien tekijöitä eikä tekemistä...

Beadworkissa on aina semmoinen sivun pituinen Bead Doctor-juttu, jossa annetaan aina ohje johonkin pikkuhelmeen tai kikkaan. Viimeksi oli muistaakseni miten tehdään porkkanan muotoinen helmi.
Jane
Viesti:

ViestiKirjoittaja Jane » Su Huhti 02, 2006 21:42

Kiitos vastauksestasi, täytyypä harkita noista jompaa kumpaa.
Ukko kyseli synttäritoiveita ja kun en juuri muutakaan keksi ainakaan tällä hetkellä, vois tuollainen lehti olla kiva.
Kirjojakin selailin mutten lasihelmistä löytänyt sellaista mitä näkemättä olisin tahtonut.

Jane
Eowyn
Ylläpito
Viesti:

ViestiKirjoittaja Eowyn » Pe Touko 19, 2006 16:22

Saiko joku muu uusimman Beadwork-lehtensä mukana ison lapun, jossa lukee "This is your last issue"? Minä sain, ja laskujeni mukaan tämä on kuitenkin vasta viides saamani lehti...? :raaps: :shock:

Palaa sivulle “%s” Linkkivinkit, lehdet ja kirjat