Käyntikortteja - ilmaisia - postikulut

Mistä ideoita ja ohjeita? Linkit kivoimmille ja hyödyllisimmille helmisivustoille sekä asiaa helmikirjoista, -lehdistä ynnä muusta.

Valvojat: Cattleya, Muikku, Eowyn, inkku, Henna

Helmipöllö
sijoittaa jalokivilaatuun
Lasku: 5

ViestiKirjoittaja Helmipöllö » Ti Joulu 18, 2007 19:34

KIITTI vaan...juuri viikonloppuna tilasin noita FREE juttuja...
saa nähdä kuinka käy... :?
...parempi yksi ruuvi löysällä kuin kymmenen liian tiukalla...
Isla
korukivikasan keskellä

ViestiKirjoittaja Isla » To Joulu 20, 2007 18:55

Yhdessä jutussa http://chiswickken.typepad.com/ringtone ... _scam.html
sanotaan, että ongelmia on ollut USAssa, UK:ssa ja Australiassa, joten jos tilasit Irlannista, ehkä (toivottavasti) huijausmahdollisuutta ei ole. Tai ehkä sivusto ei tarjoa noita kolmansien osapuolten "palveluja" muissa kuin noissa kolmessa maassa asuville.
Helmipöllö

ViestiKirjoittaja Helmipöllö » To Joulu 20, 2007 20:51

Tilasin kyllä UK:sta, mistä tilaan kirjatkin...
mutta katsotaan... :?
...parempi yksi ruuvi löysällä kuin kymmenen liian tiukalla...
virpih
silmäilee HillTribe-hopeaa
Viesti:

ViestiKirjoittaja virpih » Ti Tammi 08, 2008 13:29

Missä yhteyksissä te tykkäätte käyttää noita käyntikortteja sitten?
paradise
Viesti:

ViestiKirjoittaja paradise » Ma Touko 19, 2008 12:08

Mä esimerkiksi laitan rasioihin, joissa aina korut myyn, niin sinne vanun alle. Eli saa sitten ottaa yhteyttä jos tulee jotain korjattavaa tai muuta vastaavaa.. Itse olen aivan ihastunut VistaPrintin kaikkiin juttuihin. Viimeeksi tilasin auton oveen laitettavan magneettimainoksen. ;)

Siis täältä olen tilaillut vaikka mitä.. Eikä ole ollut ongelmia..
* Käsityöläinen
* Itsenäinen Herbalife-jälleenmyyjä
* Oriflame-kauneuskonsultti
* Avon-kauneuskonsultti
* Itsenäinen ihonhoitokonsultti, Mary Kay (R)
Sister Bliss
Viesti:

ViestiKirjoittaja Sister Bliss » Ma Touko 19, 2008 12:12

Mulla on kans korupussissa käyntikortti mukana. Niitä on tullut annettua myös sukulaisille "jaettavaksi" eli jos tulee asiasta puhetta niin voivat antaa niitä sit mahd. asiakkaille :) Ja niitä kulkee aina lompakossa mukana...

Pitäiskin tilata uudella osoitteella, tosin tällä väliaikaisosoitteella en viitsi.
♥´¨)
¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*´¨)
(¸.•´ (¸.•´♥ wabi sabi
Tinjami
Viesti:

ViestiKirjoittaja Tinjami » La Elo 09, 2008 18:22

Tilasin minäkin täältä... Katsotaan koska tulee ja miltä näyttää.
Ei, en ole hidas.
Olen kroonisesti myöhässä...
Tinjami
Viesti:

ViestiKirjoittaja Tinjami » Su Elo 24, 2008 9:51

Tilaus tuli aika tarkkaan kaksi viikkoa tilauksen tekemisen jälkeen ja olen hyvin tyytyväinen. :nod:

Samaisesta paikasta tullaan tilamaan jatkossakin. :P
Ei, en ole hidas.
Olen kroonisesti myöhässä...
mirqqu
Oikea käyttäjä: Olen

Re: Käyntikortteja - ilmaisia - postikulut

ViestiKirjoittaja mirqqu » Su Helmi 26, 2012 17:38

Moikka kaikki!

Sori kun avaan ikivanha ketjun, mutta ite oon tutkaillu että mistä saisin käyntikortit halvalla/ilmaiseksi, koska teen sivubisneksenä koruja kierrätetyistä materiaaleista. Ja vaikka onkin ihan pikkunen bisnes niin kavereiden ja perheen mielestä pitäis alkaa ammattimaisemmaks eli laittaa sivut pystyyn ja hankkia käyntikortit jne :???:

Eihän siinä mitään, käy mulle, mutta kun tää bisnes ei vielä oikeen tuota paljoa (=mitään), teen sitä vasta ihan omaks ilokseni :)

Mutta niin, asiaa, onko ihmisillä ollut kokemuksia muista nettisivuista mistä sais edullisesti käyntikortteja? Tohon Vistaan en uskalla luottaa enää kaikkien noiden kommenttien jälkeen :x

löysin semmosen kun print24, niiltä saa ilmaiset käyntikortit johon tulee vaan postimaksu päälle. Vaikuttaa ihan lupaavalta, onkohan kellään kokemuksia..?

Kiitos paljon avusta jo etukäteen :)
Piita
Viesti:

ViestiKirjoittaja Piita » Su Helmi 26, 2012 23:19

Just itse tilasin ekan kerran vistaprintiltä, ei ollut muuta ongelmaa kuin että toimitus kesti viikon pidempään kun oli ilmoitettu, liekö suomen postissa sitten seikkaillu. Laitoin viestiä että lähetys ei ole saapunut niin vuorokauden sisällä sain viestin että jos lähteystä ei ole vielä tullut niin voin tehdä tilauksen uusiksi ilman kuluja kun otan vain yhteyttä. No sinä päivänä kortit olivatkin laatikossa. :D

En maksanut paypallilla vaan sain maksutiedot ja maksoin normaalisti tililtä. Sain sitten alv kuitin parin päivän päästä sähköpostiin ja ilmoituksen että maksu on kirjautunut ja paketti lähetetty.

Tilasin 500 korttia, valmis pohja johon latasin oman kuvan, ja lisäsin omat tekstit. Lisäksi tuli leimasin, postikuluineen ja omalla kuvalla 500 korttia ja leimasin oli 24€ ja risat.
Niitä ilmaisia saa valmiille pohjille, ei omia kuvia, omilla teksteillä mutta lähetyskulut tulee kuitenkin joten ihan ilmaisa ne eivät ole. :D

Aiemmin painotalosta digiprinttinä käyntikortit toimituskuluineen olivat 60-70€ niin olivathan nuo paljon halvemmat ja oma ammattitaito ei olisi riittänyt tekemään korttia alusta asti, kun teksetjä ja kuvat piti muuttaa.
Tuolla Vistaprintin pohjilla ja omilla kuvilla tuli kivat uudet kortit ja huomattavasti halvemmat.
Tiedätkö, olen jonkinlaisella matkalla. Matkustan omaan maailmaani, sisimpääni.
Näen mitä olen, avullasi opin hyväksymään mitä näen. -Piita-
Tike
lasihelmien lumoissa
Viesti:

ViestiKirjoittaja Tike » To Maalis 01, 2012 14:16

Ite tilannut vistaprintiltä kans ilman mitään ongelmia. Tyytyväinen siis olen. Tilatessa tosin pitää olla tarkkana, kun tarjoaa kaikenmaailman romua lähes väkisin tyrkyttämällä ostoskoriin eli kannattaa kattoa tarkkaan ettei jätä rukseja mihinkään kohtaan niin saa tosiaan niin halvalla kun alunperin on tarkoituskin. :)
Eowyn
Ylläpito
Viesti:

ViestiKirjoittaja Eowyn » To Maalis 01, 2012 14:38

Täältä kans kehuja VistaPrintille. Tarkkana saa tosiaan olla tilausvaiheessa, ettei tule vahingossa tilanneeksi mitään mitä tyrkytetään, mutta muuten olen tykännyt. En itse tosin valitse niitä ilmaisia käyntikortteja, koska niiden takana on VistaPrintin mainos, vaan maksan suosiolla niistä mihin saa oman kuvan ja valkean taustan. Muuten kyllä hankin kaikki firman post-it-laput, osoitetarrat jne. VistaPrintiltä :)
"I never get involved with my own life. It's too much trouble."
(Michael Garibaldi, Babylon 5)
caroline56mar
Lasku: 18

ViestiKirjoittaja caroline56mar » Ti Heinä 26, 2016 19:04

Tässä on alennuskoodi Vistaprint tasapaino2016 mahdollistaa vapaan toimituksen alkaen 90 €
Lumijo
silmäilee HillTribe-hopeaa
Viesti:

ViestiKirjoittaja Lumijo » Pe Heinä 29, 2016 8:41

Muistakkeehan nyt sitten, että Vistaprint on ulkomainen yritys, vaikka edullista onkin. itsekin olen jonkun verran käyttänyt ja huomannut, etteivät toistamiseen tilattuna ole ollenkaan yhtä edullisia kuin ensimmäisellä kerralla. Kun sitä suomalaista pitäisi suosia :lol:

Palaa sivulle “%s” Linkkivinkit, lehdet ja kirjat