Art Jewelry -lehti

Mistä ideoita ja ohjeita? Linkit kivoimmille ja hyödyllisimmille helmisivustoille sekä asiaa helmikirjoista, -lehdistä ynnä muusta.

Valvojat: Cattleya, Muikku, Eowyn, inkku, Henna

niture
Lasku: 5

Art Jewelry -lehti

ViestiKirjoittaja niture » To Loka 25, 2007 10:57

Heipsan saa kaikki!

Kirjoittelen ekaa kertaa palstalle mutta sivusta olen seurannut jo piiiiitkän aikaa juttujanne :)

Kiitos kaikista mahtavista vinkeistä ja linkeistä!

Tuo Art Jewelry -lehti on aina silloin tällöin putkahtanut viesteissä. Ja mielenkiintoni kyseistä lehteä kohtaan on herännyt. Voiko sitä tilata tänne kaukaiseen Suomen maahan?? Ja jos voi niin minkähän hintainen lehti on kyseessä... :shrug:
- Niture
IrocDuck
sijoittaa jalokivilaatuun
Viesti:

ViestiKirjoittaja IrocDuck » To Loka 25, 2007 11:04

Jei! Hei naapuri ja tervetuloa. :D
Tää ehkä siiretään tää ketju tästä oikeaan paikkaan..mutta siis, lehteä en ole nähnyt ständeillä myynnissä. Sen sijaan voisit kokeilla vaikka tätä linkkiä. Jenkkien ulkopuolelle tilauksen hinta näyttää olevan $38/vuosi. En ole kokeillut itse, mutta kunhan googlailin.
Lattialta ei voi pudota.
Ulla
Viesti:

ViestiKirjoittaja Ulla » To Loka 25, 2007 11:06

Toki voi tilata Suomeen:

https://secure.kalmbach.com/offer/Default.aspx?c=IG77Z

Näyttääkin olevan nykyisellä vaihtokurssilla edullista. Hmmm .... :D
Maikki
Viesti:

ViestiKirjoittaja Maikki » To Loka 25, 2007 11:07

Minulle Art Jewelry on tullut ihan alusta asti (eli ehkä noin kolmisen vuotta), se on Bead&Buttonin sisarjulkaisu. Hinta näkyy olevan ulkomaille 42 dollaria yksi vuosi tällä hetkellä ja näppärimmin sen tilaa lehden sivuilta:

http://www.artjewelrymag.com/art/default.aspx
Maikki
Viesti:

ViestiKirjoittaja Maikki » To Loka 25, 2007 11:10

Jaha, Ulla ehti aiemmin ja oli löytänyt vielä edullisemman hinnankin! No joka tappauksessa, minä ainakin olen tykännyt lehdestä. Siinä on ihan kivoja ideoita ja projektit etupäässä ovat semmoisia tavallisen ihmisen tehtäviä eikä ihan hirmu pro-juttuja, jotka vaativat paljon taitoja ja härveleitä valmiiksi.
Henna
Moderaattori
Oikea käyttäjä: Olen
Viesti:

ViestiKirjoittaja Henna » To Loka 25, 2007 11:32

No eipä kyllä tosiaan ole paha hinta! Tuon Ankan laittaman linkin hintojen mukaan numero maksaisi 4.3 euroa jos ottaisi kaksi vuotta kerrallaan. Mulle tulee kyllä jo kaksi lehteä mutta... :whistle:
Päivi
Viesti:

ViestiKirjoittaja Päivi » La Joulu 08, 2007 15:57

Tilasin tämän lehden 5.11 alkaen ja olen yrittänyt etsiä tietoa,milloin tämä lehti oikein ilmestyy. En ole sitä edelleenkään löytänyt.

Maikkiii o/ , apua! Sulle näkyy tuo lehti tulevan, minä kuukausina se ilmestyy?
Muikku
Moderaattori
Viesti:

ViestiKirjoittaja Muikku » La Joulu 08, 2007 16:17

Ullan laittaman linkin takaa löytyi. Six issues per year: January, March, May, July, September, and November
Laskevan taloussuhdanteen aikana on viisainta sijoittaa jalometalleihin. Myös puolijalo- ja jalokivet ovat järkevä sijoituskohde.
- Muikun talousvinkki, ihan merkonomipohjalta -
Päivi
Viesti:

ViestiKirjoittaja Päivi » Su Joulu 09, 2007 19:12

Kiitos Muikku!
Maikki
Viesti:

ViestiKirjoittaja Maikki » Su Joulu 09, 2007 21:15

Minulle tuli viimeisin numero viime viikolla, eli olisikohan se nyt sitten ollut January 2008. Lehti ei ole minulla nyt tässä, enkä paikallistanut nopealla vilkaisulla siivouksen jäljiltä, mutta jos puppua kirjoitin, korjaan, kun löydän lehden. Tuo kuukausi, joka lehdessä sanotaan, on se, milloin lehden irtomyynti lopetetaan ja seuraava tulee sitten siinä seuraavan kuun alussa arvatenkin. Tänne tulee vähän myöhemmin kun amerikkalaisille tietenkin, jos ja kun yhtä aikaa kaikille lähettävät.
Hämis
silmäilee HillTribe-hopeaa
Viesti:

Re: Art Jewelry -lehti

ViestiKirjoittaja Hämis » To Helmi 24, 2011 17:31

Vieläkö tämä jollekulle tulee Art jewelry? Kertokaapa joko olette saaneet maaliskuun numeron (ja milloin, onko suora tilaus vai välittäjän kautta?) irtonumeromyynti alkoi käsittääkseni 1.2.
Itse olen tilannut ko. julkaisun laiskana välittäjän kautta, enkä ole tähän mennessä saanut ainuttkaan lehteä ilman että olisin erikseen kysellyt perään. edellisen numeron sain vasta viimeviikolla, eli kaksi viikkoa irtonumeromyynnin päättymisen jälkeen. Ajattelin vaan että pitäisikö taas alkaa availemaan sanaista arkkuaan välittäjän suuntaan kun ei uusinta numeroa ole näkynyt.
amorosa
Viesti:

ViestiKirjoittaja amorosa » La Helmi 26, 2011 11:39

Olen tilannut suoraan tuota lehteä. Maaliskuun numero tuli minulle abauttiarallaa pari vkoa sitten. Kyllä sinun lehtien saannissa joku mättää :grrr: .
Tuota lehteä odottelee jo muutenkin vesi kielellä, niin ei ole todellakaan mukavaa, että tulee tuolla tavalla.
Tiukkaa tekstiä vain välittäjälle ja parempaa jatkoa toivotan :nod: .
Tämäkin päivä on ainutkertainen.
Virpi

ViestiKirjoittaja Virpi » Su Helmi 27, 2011 16:33

amorosa kirjoitti:Olen tilannut suoraan tuota lehteä. Maaliskuun numero tuli minulle abauttiarallaa pari vkoa sitten. Kyllä sinun lehtien saannissa joku mättää :grrr: .
Tuota lehteä odottelee jo muutenkin vesi kielellä, niin ei ole todellakaan mukavaa, että tulee tuolla tavalla.
Tiukkaa tekstiä vain välittäjälle ja parempaa jatkoa toivotan :nod: .

Lehti on tippunut postiluukusta välittömästi ilmestymisen jälkeen. Minusta on hassua, että March ilmestyi kuukautta ennen jo helmikuussa (kuten muutkin numerot)! AJ nettisivuille kannattaa rekisteröityä, pääsee lukemaan ja toisinaan lataamaan vinkkejä ilmaiseksi.

Tilasin suoraan lehden nettisivulta 2v kerralla. Tilaukseni päättyy marraskuussa ja harkitsen vaihtoa. Onko kokemuksia Lapidary Jewel Artist lehdestä?
Hämis
Viesti:

ViestiKirjoittaja Hämis » Su Helmi 27, 2011 21:58

Kiitos vastauksista :) laitoin taas tulikivenkatkuista palautetta.

[quote="VirpiTilasin suoraan lehden nettisivulta 2v kerralla. Tilaukseni päättyy marraskuussa ja harkitsen vaihtoa. Onko kokemuksia Lapidary Jewel Artist lehdestä?[/quote]

Ei aivan vielä, mutta seuraava ilmestyvä numero pitäisi postilaatikkoon kolahtaa, joten palaan asiaan.
Hämis
Viesti:

ViestiKirjoittaja Hämis » Ma Huhti 11, 2011 10:03

:jippii: :jippii: Sain ensimmäisen numeron tuota Jewelry Artist lehteä loppuviikosta ja olen sitä viikonlopun lueskellut. Ensimmäisen lehden perusteella olen enemmän kuin tyytyväinen. :nod:
Mikäli taso pysyy samanlaisena, saa tuo toinen lehti jäädä kun tilauskausi päättyy.

Palaa sivulle “%s” Linkkivinkit, lehdet ja kirjat