Art Jewelry -lehti

Mistä ideoita ja ohjeita? Linkit kivoimmille ja hyödyllisimmille helmisivustoille sekä asiaa helmikirjoista, -lehdistä ynnä muusta.

Valvojat: Cattleya, Muikku, Eowyn, inkku, Henna

FreakyMike
hamstraa hopeahelmiä
Oikea käyttäjä: Olen
Viesti:

Re: Art Jewelry -lehti

ViestiKirjoittaja FreakyMike » Ma Huhti 11, 2011 21:32

Kun opiskelin aikoinaan Ekamkissa, niin koulun kirjastoon tuli Lapidary Journal lehti ja tykkäsin siitä tosi paljon, mutta en muista tuommoista "Lapidary Journal & Jewelry Artist" nimeä. Onko se siis sama vanha pääasiassa kivikoruja esittelevä lehti, vai joku uusi enemmän jo muunkinlaisiin koruihin liittyvä erillinen julkaisu? (Siis vähän niin kuin se Gloria naistenlehdestä erkaantunut "Glorian antiikki")

Ja oliko se myös kuinka kallista tilata suomeen?
Hämis
silmäilee HillTribe-hopeaa
Lasku: 5
Viesti:

ViestiKirjoittaja Hämis » Ma Huhti 11, 2011 23:07

Luulisin, että kyseessä olisi sama lehti, mutta kohderyhmää on hieman laajennettu. Lehdessä on kiviprojekteja mutta löytyy myös ihan puhtaasti metallikorua. Projektien lisäksi näyttäisi löytyvän tekniikoihin ja välineisiin liittyviä artikkeleita.

hintaa vuosikerralle (9 numeroa) kertyi kotiin kuljetettuna vajaa 55$ ei mielestäni kovin paha. Varsinkin kun ensimmäisen numeron perusteella jäi sellainen tuntuma että mainosten määrä suhteessa asiaan olisi pienempi kuin muissa Jenkkilehdissä joihin olen tutustunut.
sinkka
hamstraa hopeahelmiä
Lasku: 5

ViestiKirjoittaja sinkka » Ti Huhti 12, 2011 1:16

Moi!
Olen katsellut myös noita lehtä josko tilais, mutta onko samoja lehtiä

http://www.artjewelrymag.com/

http://www.jewelryartistmagazine.com/

-sinkka-
-Turhempikin työ joutenolon voittaa-

Palaa sivulle “%s” Linkkivinkit, lehdet ja kirjat