Britannialainen Bead - digilehti

Mistä ideoita ja ohjeita? Linkit kivoimmille ja hyödyllisimmille helmisivustoille sekä asiaa helmikirjoista, -lehdistä ynnä muusta.

Valvojat: Cattleya, Muikku, Eowyn, inkku, Henna

Ligeia
Oikea käyttäjä: Olen

Britannialainen Bead - digilehti

ViestiKirjoittaja Ligeia » La Joulu 04, 2010 15:27

En tiedä, onko tästä ollut puhetta jo aiemmin, mutta en ainakaan hakutoiminnolla löytänyt ja ajattelin, että tämä voisi kiinnostaa useaa foorumilaista... eli Brittiläinen Bead-lehti on nykyisin saatavilla digitaalisessa muodossa, hyvältä näyttää ainakin näytelehden perusteella.

Itse ainakin harkitsen vahvasti tuollaista vuoden "passia", sillä hinta on hyvin edullinen (ilmeisesti n. 20-25 euroa) ja passilla pääsee myös käsiksi vanhoihin numeroihin :)

P.s. Olen siis semiuusi foorumilla, tarkoittaen että olen seurannut Helmetin keskusteluja jo melko pitkään, mutta rekisteröidyin vasta nyt, tervehdys vaan kaikille helmi-ihmisille :)
HopefulRomantic
sijoittaa jalokivilaatuun
Lasku: 5
Viesti:

Re: Britannialainen Bead - digilehti

ViestiKirjoittaja HopefulRomantic » La Joulu 04, 2010 17:58

Kiitos linkkivinkistä! vaikuttaa ihanalta =)
Kuva
Kuva
Satu_Maarit
löytänyt aidot helmet

ViestiKirjoittaja Satu_Maarit » Ti Joulu 07, 2010 9:25

Hyvin toimii tuo Bead-lehden verkkoversio.Ostin itselleni lukuoikeutta tuonne heinäkuussa ja yllättävän mukava on selailla lehteä digiversiona vaikka aluksi epäilinkin, että se ei olisi ollenkaan niin mukavaa kuin paperiversion luku.

Se mitä olen jäänyt vähän kaipaamaan on, että uuden lehden ilmestymisestä tulisi jokin ilmoitus sähköpostilla (yhden ilmoituksen olen saanut aivan alkuvaiheessa mutta sen jälkeen ei ole tullut viestiä vaikka numeroita on ilmestynyt jo useita palvelun oston jälkeen). Toinen juttu mikä olisi hieno ominaisuus olisi, että kys. lehden voisi tallentaa esim. PDF muodossa omalle kovalevylle. Tuossa iMag ohjelmassa tuo ominaisuus on olemassa mutta se näyttäisi otetun pois käytöstä Bead-lehdessä eli ainakaan minä en ole pystynyt lehteä tallentamaan kokonaisuudessaan omalle koneelle.
Mutta koska tämäkin lehti sisältää aika lailla paljon mainoksia ja yleensä vain osa ohjeistakin/artikkeleista kiinnostaa niin ei tämä tallennuksen puuttuminen niin kovasti harmita etenkin kun lehdestä on kuitenkin mahdollista tulostaa sivuja. Eli ohjelmassa on tulostustoiminto jossa valitaan, että mitkä sivut haluaa tulostaa kys. lehdestä ja voi sitten vaikka klikkailla kaikki sivut jos haluaa tai valita vain ne sivut jotka kiinnostavat.

Suosittelen siis lämpimästi niille, jotka kys. lehdestä pitävät. Lehti ilmestyy nettiin paljon aiemmin kun suomessa kaupan hyllyille joten sekin vielä kiva pieni plussa.
Speranza
aloittelee siemenhelmillä
Viesti:

ViestiKirjoittaja Speranza » Pe Loka 21, 2011 11:52

Linkki toimii kuin unelma. Tämän tytön tenttiin lukeminen siirtyikin taas hetkellä myöhemmäksi, kun tuli mieleen samantein koittaa mikromakroilla päällystää ruskea marmorihelmi :P Laitan blogiin kuvia sitten jos tuo räpellys onnistuu :)
Elämän mahdollisuudet ovat yhtä isot kuin korun tekeminen kaikista helmistä.
pinkkihelmi
aloittelee siemenhelmillä

ViestiKirjoittaja pinkkihelmi » Pe Loka 21, 2011 12:20

Tässä myös hyvä lehti. En ole ihan varma minkä maalainen, olisikohan amerikkalainen.

Palaa sivulle “%s” Linkkivinkit, lehdet ja kirjat