Joulukalenteri 2010

Valmiit helmityöt ja korut - esittele omia töitäsi foorumin tässä osiossa!

Valvojat: Cattleya, Muikku, Eowyn, inkku, Henna

Nunnuli
sijoittaa jalokivilaatuun
Lasku: 5
Viesti:

Re: Joulukalenteri 2010

ViestiKirjoittaja Nunnuli » Su Joulu 12, 2010 23:23

Wyvern kirjoitti:Hitsin ihania koruja kaikilla! Mutta nuo Ninnulin korvikset pitää kyllä näyttää heti miehelle, kun se seuraavan kerran sanoo: "Eikö sulla ole jo ihan tarpeeksi koruja?" :mrgreen:

Ota sitten huomioon, että siinä on VAIN koukulliset ei-hopeiset korvikset. Sitten on napillisen omassa taulussaan, hopeiset koukulliset omassaan ja vielä hopeiset nappikorvikset roikkuu oven yläpuolella kahdessa rautalangassa lapuissa siivoissa riveissä. Tuossa sydäntelineessä on noin kolmasosa korviksistani ja lähes kaikkiin kuuluu myös ainakin kaulakoru ja yleensä myös rannekoru. Että tämän kun selität miehelle, niin eo pidä sua ollenkaan toivottamana tapauksena... vielä :)
"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur." Eli.. Sovulla pienet asiat kasvavat, eripuralla suuretkin hajoavat.
maripauliina
silmäilee HillTribe-hopeaa
Oikea käyttäjä: Olen
Viesti:

ViestiKirjoittaja maripauliina » Ma Joulu 13, 2010 10:42

Nunnuli kirjoitti:
Wyvern kirjoitti:Hitsin ihania koruja kaikilla! Mutta nuo Ninnulin korvikset pitää kyllä näyttää heti miehelle, kun se seuraavan kerran sanoo: "Eikö sulla ole jo ihan tarpeeksi koruja?" :mrgreen:

Ota sitten huomioon, että siinä on VAIN koukulliset ei-hopeiset korvikset. Sitten on napillisen omassa taulussaan, hopeiset koukulliset omassaan ja vielä hopeiset nappikorvikset roikkuu oven yläpuolella kahdessa rautalangassa lapuissa siivoissa riveissä. Tuossa sydäntelineessä on noin kolmasosa korviksistani ja lähes kaikkiin kuuluu myös ainakin kaulakoru ja yleensä myös rannekoru. Että tämän kun selität miehelle, niin eo pidä sua ollenkaan toivottamana tapauksena... vielä :)

Nyt mä taas kaipaan tykkää-nappia tänne! Laitahan Nunnuli noista muistakin korutelineistä kuvaa niin saadaan huokailla ihastuksesta! :nod:
Wyvern
lasihelmien lumoissa

ViestiKirjoittaja Wyvern » Ma Joulu 13, 2010 16:53

Ei miestä kannata pelästyttää kertomalla totuutta tässäkään asiassa! :wink: Mä luulen, että se mykistyy jo tuostakin siinä määrin, että mä saan väkerrellä korujani rauhassa ainakin puoli vuotta ennen kuin sille tulee uudemman kerran mieleen kertoa käsityksiään siitä, mikä määrä koruja on tarpeen naisihmiselle. :lol:

Muoks. Pakko lisätä vielä, että mulla on reiät korvissa menneet umpeen, mutta noita Nunnulin koukkukorviksia katsoessa tulee hirveä mieliteko tehdä heti ihania korviksia läjäpäin ja puhkoa reiät uudestaan korviin vaikka itse - nyt heti, tahtoo, tahtoo!!! :jippii: :ooh:
Jorisa
Viesti:

ViestiKirjoittaja Jorisa » Ti Joulu 14, 2010 12:48

ai sul on mies vast tos vaihees.... :lol:
Porukassa, mutta yksin.
anzu

ViestiKirjoittaja anzu » Ti Joulu 14, 2010 21:49

Jorisa kirjoitti:

Meillä perusteella koru ja helmi ongelma sillä, että jos nää kaikki ois autoja, niin ne veis suuremman tilan :jippii:
-anzu
Sundance

ViestiKirjoittaja Sundance » Ke Joulu 15, 2010 1:06

Vuorokauden vaihtuessa aukeaa 15 luukku ....
*Sininen hetki*
Kuva

Tämän rannekorun olen tehnyt joitakin viikkoja sitten, sattuneesta syystä aikaa on hieman vähemmän kuin ennen.
Se siitä ......

HYVÄÄ JOULUA HELMETTILÄISET !
Wyvern
lasihelmien lumoissa

ViestiKirjoittaja Wyvern » Ke Joulu 15, 2010 18:47

Ihana rannekoru Sundance, mutta onkohan mun näyttö parhaat päivänsä jo nähnyt, kun mä en saa selvää mitä muuta sä olet käyttänyt siihen kuin helmiä. Jotain vaaleanvihreää mä olen siitä erottavinani...

Jorisa kirjoitti:

Mitä muita vaiheta tässä on vielä odotettavissa...? :huh: :???:
Sundance

ViestiKirjoittaja Sundance » Ke Joulu 15, 2010 20:35

Kiitos Wyvern , pahoittelut etten huomannut viime yönä kertoa mistä rannekoru on tehty.
Lasihelmiä,siemenhelmiä , ja Preciosakristalli biconeja, sekä lasihelmet että kristallit kokoa
6 mm, värit vaaleanharmaa, ja sellainen utuisen sininen tuossa kristallissa . Siemenhelmet
hopeanhohtoisia.
mags
Viesti:

16.12.

ViestiKirjoittaja mags » To Joulu 16, 2010 11:43

Juhlavaa, Sundance :love:

**
Jotakin toisenlaista olin ajatellut esitellä, mutta ei valmistunut :(

Siispä tällaista juhlamieltä ja tonttulakin kilinää (Bali-riipuksessa :wink: )

Kuva

Virtaa valo -kaulakorun materiaalit: pyriitti, erilaiset jaspikset, lasilehdet, hopea

Iloista joulunodotusta, rentouttavia lomapäiviä jokaiselle helmettiläiselle :ooh:
amorosa
Viesti:

ViestiKirjoittaja amorosa » To Joulu 16, 2010 12:49

Oi Mags minkä ihanaisen korun oletkaan tehnyt :love: :love: .
Kainosti kyselisin mistä olet nuo ihanat lasilehdet löytänyt. Itsekkin etsiskellyt mutta näemmä vääristä paikoista.

Sundancen korussa kaunis malli :D .
Tämäkin päivä on ainutkertainen.
Heidi
Viesti:

ViestiKirjoittaja Heidi » To Joulu 16, 2010 15:08

Tosi kauniita koruja on kalenterista löytynyt :love:
mimi
löytänyt aidot helmet
Viesti:

ViestiKirjoittaja mimi » To Joulu 16, 2010 15:45

Taas upeita koruja.
Magsin korussa on erityisen ihana riipus, joka sopii täydellisesti koruun. Sundancen koru on myös todella kaunis. Ihailen aina tuollaisia rannekoruja ja sitä suurta työmäärää niissä.
mimi
löytänyt aidot helmet
Viesti:

ViestiKirjoittaja mimi » Pe Joulu 17, 2010 1:07

JOULUKUUN 17.PÄIVÄ

Kuva

Joulukuun seitsemästoista ja luukusta paljastuu Kylmä suudelma –rannekoru, jossa on jäätävän viileitä vuorikristalleja sekä hopeaa. Koru on ihan peruskoru, mutta vuorikristallit ovat niin ihania, jotta ne loistavat jo yksistäänkin ja tämä sopii monen asun kanssa.

Vaikka tämän luukun koru onkin näin viileä -sopii tähän pakkassäähän, niin toivotaan, että joulu on kaikille helmihulluille lämmin ja sulattaa niin sydämet kuin muutkin paikat.

Mukavaa perjantaita kaikille toivottelee Mimi
amorosa
Viesti:

ViestiKirjoittaja amorosa » Pe Joulu 17, 2010 13:40

Kyllä korun kauneus sulattaa, mimi älä ole huolissasi. Ihana koru :love: .
Tämäkin päivä on ainutkertainen.
Cattleya
Ylläpito

ViestiKirjoittaja Cattleya » La Joulu 18, 2010 15:36

En voi sanoa, että joulukuun 18. aamu valkenee hopeisena, mutta ehkä päivä ehtii hetken hopeoida ennen pimeyden laskeutumista.

Päivän koruluukun omatekoisuusprosentti on pieni: vain simppeli ketju on itsepunottua. Loppu on tarttunut mukaan maailmalta.

Kuva

Ryhdyin aikoinaan keräämään pieniä sterlinghopeisia maskotteja. Kokosin niitä paksuun panssariranneketjuun, mutta ketju oli ranteeseeni liian iso ja tipahti pois, jos käänsin käden alaspäin. Koru lojui vuosikaudet korulaatikossa käyttämättömänä, kunnes lopulta oivalsin, että äkkiäkös minä tähän punon sopivan ketjun itse.

Mutta kuten yleensä käy, ei tule takkia vaan liivi tai tuluskukkaro. Tällä kertaa rannekoru piteni nilkkakoruksi. Myönnän: ei käyttökelpoisin nilkkakoru edes kesällä, sillä maskottien ulokkeet takertuvat kaikkeen mahdolliseen, mutta koru helisee kävellessä iloisesti.

Millisestä hopealangasta punottu muinaisketju ynnä 24 pientä hopeariipusta pianosta kirjekyyhkyyn ja pelikorteista purjelaivaan. Oma suosikkini näkyy etualalla: "90% angel".
"To impossible standards!" — Niles Cranen maljapuhe (Frasier: Retirement is Murder)

Palaa sivulle “%s” Galleria