OT: VIRUSTA LEVITTÄVÄ S-POSTI LIIKKEELLÄ!

Yleistä keskustelua koruharrastuksesta: korujen suunnittelusta, väreistä, mitoituksesta jne. - eli niistä koruharrastukseen liittyvistä aiheista, joille ei ole omaa osiotaan. Myös jäsenesittelyt kuuluvat tähän osioon.

Valvojat: Henna, Anne, Muikku, inkku, Eowyn, Cattleya

OT: VIRUSTA LEVITTÄVÄ S-POSTI LIIKKEELLÄ!

ViestiKirjoittaja Kerttu » Pe Maalis 14, 2008 23:04

Moip,

tiedoksi kaikille, että jos saatte sähköpostin, jossa on linkki www.enstaneette.com, niin älkää missään nimessä painako!

Mulle tuli kaverin osoitteesta -en siis osannut epäillä mitään- tällainen posti viattomalla otsikolla hei, jossa kehotettiin tsekkaamaan linkki. Linkkiä painamalla pääsi joku viruspöpö liikkeelle, joka lähetti saman viestin kaikille yhteystiedoilleni ja jopa kirjautui mun tunnuksilla messengeriin (olin kaupungilla ja kone kiinni kotona :shock: ) ja levitti samaa linkkiä kaikille online-tilassa oleville!

Eli tarkkana kuin porkkana siis...
:grrr:
Käyttäjän avatar
Kerttu
sijoittaa jalokivilaatuun

Re: OT: VIRUSTA LEVITTÄVÄ S-POSTI LIIKKEELLÄ!

ViestiKirjoittaja anzu » Pe Maalis 14, 2008 23:14

Kerttu kirjoitti:Moip,

tiedoksi kaikille, että jos saatte sähköpostin, jossa on linkki www.enstaneette.com, niin älkää missään nimessä painako!

Mulle tuli kaverin osoitteesta -en siis osannut epäillä mitään- tällainen posti viattomalla otsikolla hei, jossa kehotettiin tsekkaamaan linkki. Linkkiä painamalla pääsi joku viruspöpö liikkeelle, joka lähetti saman viestin kaikille yhteystiedoilleni ja jopa kirjautui mun tunnuksilla messengeriin (olin kaupungilla ja kone kiinni kotona :shock: ) ja levitti samaa linkkiä kaikille online-tilassa oleville!

Eli tarkkana kuin porkkana siis...
:grrr:

Tästähä oli jo aihe... :)
-anzu
Käyttäjän avatar
anzu

ViestiKirjoittaja Kerttu » Pe Maalis 14, 2008 23:33

ai.. olen onnistunut missaamaan sen... :oops:
säikähdin niin kovin kun oma sähköpostini alkoi sekoilemaan, että halusin mahdollisimman nopeasti varoittaa muitakin..

ja nyt luin myös tuon ilmoituksen OT-keskusteluista, ja ymmärsin kaiken lisäksi aloittaneeni asiaankuulumattoman ketjun...
suokaa anteeksi... :'(
Käyttäjän avatar
Kerttu

Paluu Korukeskustelut