Forumin sekoilu..
Moderators: Cattleya, Muikku, Eowyn, inkku, Henna
Forumin sekoilu..
Luen yhden uuden aiheen, forumi klikkaa mut ulos ja päivittää samalla kaiken ei lukemani lukemaksi vaikka olisi tullut uusia viestejä.
Mistä kummasta tää voi johtuu?
Mistä kummasta tää voi johtuu?
-anzu
- Henna
- Moderaattori
- Oikea käyttäjä: Olen
Mullakin foorumi on alkanut toimia oudosti. Vaikka oon rastinut sen "kirjaa minut automaattisesti sisään" tjsp. niin foorumi loggaa mut ulos joka kerta kun suljen Helmetin ikkunan. Takaisin pääsee kyllä helposti, sillä ei tarvitse kirjautua uudestaan, riittää kun klikkaa kerran "Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit "-tekstiä tuosta ylävalikosta ja hupskeikkaa, sisällä ollaan taas. Tää on nyt tehnyt tätä pari päivää, ei siitä mitään haittaa ole, mutta pari ekaa kertaa ihmettelin kyllä 
EDIT. Huomasin muuten, ettei tää mun juttu varmaan johdukaan foorumista, vaan siitä että Jari sääti jotain Firefoxin asetuksia just pari päivää sitten. Muutos taitaa ennemminkin johtua siitä.

EDIT. Huomasin muuten, ettei tää mun juttu varmaan johdukaan foorumista, vaan siitä että Jari sääti jotain Firefoxin asetuksia just pari päivää sitten. Muutos taitaa ennemminkin johtua siitä.
- Porkkana
- sijoittaa jalokivilaatuun
- Lasku: 5
....saattaapi johtua tietysti firefoxistakin. mulla on se on tosin toiminut moitteettomasti ....tähän asti. viime päivinä olen huomannut että kun loggaudun sisään ....ja klikkaan ensimmäisen kerran 'vastaa' ....joudun antamaan tunnukset uudestaan. aikaisemmin tätä ei ole tapahtunut. itse asiassa ....hmmm ....viikonlopusta lähtien.
....firefoxiin saa sellaisen pikkuominaisuuden millä voit valita kumpaa selainta haluamasi sivut käyttävät. minulla esim. hotmail avautuu ainan exploreriin, koska firefoxilla käytettäessä ei tekstin muokkaus ominaisuudet toimineet.
....firefoxiin saa sellaisen pikkuominaisuuden millä voit valita kumpaa selainta haluamasi sivut käyttävät. minulla esim. hotmail avautuu ainan exploreriin, koska firefoxilla käytettäessä ei tekstin muokkaus ominaisuudet toimineet.
--Art is not about thinking something up. It is the opposite - getting something down.--
www.vumanart.com
www.vumanart.com
- Vinkelström
- korukivikasan keskellä
- kaisa-maisa
En ole ihan varma, miten tämän _pitäisi_ toimia, mutta tällaista minulla:
Käytössä Firefoxin uusin, päivitetty versio. Uuden domainin myötä jouduin ensimmäisellä kerralla kirjautumaan uudelleen, kun vastasin viestiin, mutta sen jälkeen olen päässyt sisään, ulos ja vastaamaan ilman ylimääräisiä kirjautumisia.
Kautta aikain Firefoxini on toiminut niin, että valitsematta "kirjaa minut automaattisesti" -ruutuja pysyn nähdäkseni kirjautuneena, jos poistun Helmetistä kirjautumatta ulos (ehkä homman on tarkoituskin toimia näin?). Jos kirjaudun ulos, joudun aina syöttämään tunnuksen ja salasanan.
Aika usein jo kertaalleen katsotut viestit näkyvät saman kirjautumisen aikana uusina viesteinä, joten välillä lueskelen samat jutut monta kertaa
.
Ketjun sisällöstä päätellen ongelmat ovat kone-, selain- ja yhdistelmäkohtaisia. Kyllä tämä web-elämä on monimuotoista!
Käytössä Firefoxin uusin, päivitetty versio. Uuden domainin myötä jouduin ensimmäisellä kerralla kirjautumaan uudelleen, kun vastasin viestiin, mutta sen jälkeen olen päässyt sisään, ulos ja vastaamaan ilman ylimääräisiä kirjautumisia.
Kautta aikain Firefoxini on toiminut niin, että valitsematta "kirjaa minut automaattisesti" -ruutuja pysyn nähdäkseni kirjautuneena, jos poistun Helmetistä kirjautumatta ulos (ehkä homman on tarkoituskin toimia näin?). Jos kirjaudun ulos, joudun aina syöttämään tunnuksen ja salasanan.
Aika usein jo kertaalleen katsotut viestit näkyvät saman kirjautumisen aikana uusina viesteinä, joten välillä lueskelen samat jutut monta kertaa

Ketjun sisällöstä päätellen ongelmat ovat kone-, selain- ja yhdistelmäkohtaisia. Kyllä tämä web-elämä on monimuotoista!
- kaisa-maisa