metallihelmiä - nettikaupanko perustaisin?

Hinnoittelu, myynti, kirjanpito, tekijänoikeudet, lainsäädäntö jne.

Moderators: Cattleya, Muikku, Eowyn, inkku, Henna

Post Reply
MiLii
aloittelee siemenhelmillä
Oikea käyttäjä: Olen

metallihelmiä - nettikaupanko perustaisin?

Post by MiLii » Mon May 09, 2011 19:24

Hei,

Toivottavasti on oikea osio, mistä kysellä :) Olen alkanut miettimään - niin, minäkin - pienen nettikaupan perustamista. Myisin korujani JA alkuun tahtoisin ottaa valikoimiin metallihelmiä. Tämä ajatus on lähtenyt siitä, että itse olen tuskastunut etsimään kymmenistä nettikaupoista erilaisia metallihelmiä ja -osia koruihini. Ja tahdon käyttää paljon metallisia osia, tarkennuksena hopeoituja osia ja helmiä. Ajattelin täältä kysäistä, että onko kellään muulla samanlaisia hankaluuksi vai enkö minä vaan ole löytänyt niitä hyviä metallihelmien myyjiä? Olisikohan tällaiselle palvelulle tilausta vai onko kaikilla matskuasiat hyvällä mallilla? Saa laittaa ihan yksäriäkin jos tahtoo. Ja myöskin saa antaa vinkkejä, mistä itse löydät hyviä metallihelmiä koruihin :)

Kiitos :)
Kalottikuupatar
suunnittelee Balin-matkaa
Oikea käyttäjä: Olen

Re: metallihelmiä - nettikaupanko perustaisin?

Post by Kalottikuupatar » Sat Jul 30, 2011 22:43

Musta tuntuu myös että metallihelmiä ja muutenkin vähän erilaisia kalotteja jne. on jotenkin hankala löytää.. Vaikka tämä alkuperäinen onkin jo vanhempi viesti, otan myös ilolla vastaan vinkkejä mistä löytää vaihtelevan valikoiman (kohtuuhinnalla tietenkin) hopeoiduista (ja muista metalli)helmistä ja korunosista.

Eräs virolainen nettikauppanakin toimiva, eubeads, oli piristävä löytö. Sieltä tilailin aikamoisen läjän erilaisia kalotteja ja vähän välihelmiä hopeoituina ja muina pintamatskuina. Hinnat ei tosiaan päätä huimanneet ja postikulutkin oli Suomen sisäistä luokkaa.

Ja pahoitteluni valmiiksi jos ei ole suotavaa "mainostaa" näin, en ole vielä ihan perillä kaikista foorumin taiteen säännöistä :)
Post Reply