ESITTÄYTYMISKETJU

Yleistä keskustelua koruharrastuksesta: korujen suunnittelusta, väreistä, mitoituksesta jne. - eli niistä koruharrastukseen liittyvistä aiheista, joille ei ole omaa osiotaan. Myös jäsenesittelyt kuuluvat tähän osioon.

Moderators:Cattleya, Muikku, Eowyn, inkku, Henna

Jane
sijoittaa jalokivilaatuun
Lasku:5

Post by Jane » Sun Sep 30, 2007 22:06

Tervetuloa riesu ja muut helmeilijät.

Olet oikeassa tuosta hausta se on hyvä. Täällä on jo mieletön määrä tietoa olemassa ja koko ajan tulee lisää.

Jane
SadePilvi
hamstraa hopeahelmiä

Menossa mukana

Post by SadePilvi » Mon Oct 01, 2007 12:17

Elikäs... juuri rekisteröidyin foorumille, pitänee esittäytyä:
Olen 25-vuotias helmihörhö pohjois-Suomesta. Ammattina minulla on psyk. sairaanhoitaja, niitä hommia teen kuitenkin vain pätkäluontoisesti, valitettavasti! Harrastelen myös askartelua ja kutomista. Näiden harrastusten kautta sitten oikeastaan löysinkin helmeilyn. Kiertelin blogeja katsomassa käsityöjuttuja ja sitten törmäsin helmeilyyn... Se olikin sitten menoa! Kotona meillä asustaa itseni lisäksi avomieheni, kaksi kissaa ja kaksi kilpikonnaa. Varsinkin nuorempi kissoista on myös todella innostunut helmeilystä.. niillä on sen mielestä oikein mukava leikkiä ja piilottaa... Olen aiemminkin lukenut tätä foorumia, mutta nyt vasta uskaltauduin mukaan. Toivottavasti ehdin/ jaksan kommentoida mahdollisimman paljon ja ottaa osaa keskusteluihin. Blogistani löytää lisää juttua minusta ja puuhailuistani.
Kockann

Post by Kockann » Tue Oct 02, 2007 18:09

No jokohan olen oikeassa paikassa?
Olen pari vuotta jo seurannut näitä sivuja ja keskusteluja.
On ollut paljon hyödyllistä ja mukavia vinkkeja olen saannut.
Itse olen tehnyt koruja jo melkein kolme vuotta,ja vielä innostusta löytyy.
Olen maalla asuva,"täti-ihminen"en mikään nuori enään,mieli vaan on nuori vaikka vanha on kuori.
Kaikki käsillä tekeminen kiinnostaa.
Laitoin vähän kuvia tekeleistäni ne löytyy ww-näppylän takaa.
Harrastukset on voimavara.
Jane

Post by Jane » Tue Oct 02, 2007 18:28

Tervetuloa!

Labradoriitti hässäkkä oli aivan ihana.

Jane
Eowyn
Ylläpito
Oikea käyttäjä:Olen

Post by Eowyn » Tue Oct 02, 2007 18:33

Ihan oikeassa paikassa olet :D Tervetuloa!
"I never get involved with my own life. It's too much trouble."
(Michael Garibaldi, Babylon 5)
Simavi

Post by Simavi » Wed Oct 03, 2007 22:57

Esittäydyn myös. Vuosi sitten tärähdin helmiin ja kaikesta päätellen paluuta normaaliin elämään ei enään ole... Olen 30-v. kahden huligaanin (pojan) äiti ja asun pohojammaalla :wink: Taloudessa asustaa myös isäntä ja kaksi koiraa ja kani. Aikaa ei siis oikeasti ole, mutta aina sitä kyllä yrittää helmille jostain löytää sen ajan. Kuvia en vielä ole rohjennut esitellä kun omistamme sellasen Aatamin aikasen kameran, jota en osaa kunnolla eres käyttää :roll:
Siispä ihailen vain muiden korujentekotaitoa ja kuvaustaitoa :D Ja tilailen älyttömillä summilla helmiä joista sitten joskus teen jotain kun on enempi aikaa :lol:
Siru

Post by Siru » Wed Oct 03, 2007 23:10

Simavi wrote: Ja tilailen älyttömillä summilla helmiä joista sitten joskus teen jotain kun on enempi aikaa :lol:
Ihan niinkuin olisin joskus kuullut jonkun toisenkin sanovan jotain tuon suuntaista... :huh: :wink:
Wear your HELMET with pride!
Mimme

Post by Mimme » Sun Oct 07, 2007 15:42

Moi kaikki!

Olen Mimme, about nelikymppinen helmiherännäinen pääkaupunkiseudulta. Muutaman viestin luettuani mietin että on vain reilua tulla heti esiin.

Olen siis ihan vastikään löytänyt ihanat helmet, suurtakaan kokemusta ei vielä ole. Mutta pahoin pelkään että olen mennyttä...
Jane

Post by Jane » Sun Oct 07, 2007 18:03

Tervetuloa Mimme!

Kuullostaa hauskalta tuo helmiherännäinen.

Jane
Nunnuli

Post by Nunnuli » Sun Oct 07, 2007 18:18

Mimme wrote:Moi kaikki!

Olen Mimme, about nelikymppinen helmiherännäinen pääkaupunkiseudulta. Muutaman viestin luettuani mietin että on vain reilua tulla heti esiin.

Olen siis ihan vastikään löytänyt ihanat helmet, suurtakaan kokemusta ei vielä ole. Mutta pahoin pelkään että olen mennyttä...
Juu, se on menoa nyt. :lol:
"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur." Eli.. Sovulla pienet asiat kasvavat, eripuralla suuretkin hajoavat.
Ammi
aloittelee siemenhelmillä

Post by Ammi » Tue Oct 09, 2007 13:23

Joskos tähän ensi alkuun, foorumin pikaselailun jälkeen, esittelisin itseni.

Olen 22-vuotias typykkä Pirkanmaan suunnalta. Asustelen avoliitossa ja elämäämme sulostuttaa kolme ihanaa karvapalleroa; 2 maatiaiskissa ja koira. Suunnitelmissa oman yrityksen perustaminen, mutta ei siitä sen enempää, sillä kaikki on vielä suunnitteluasteella :wink:

Olen koko pienen ikäni askarrellut ja väkerrellyt käsillä, mutta vasta viime viikolla ihan extemporee suunnistin helmikauppaan ja ostin hiukan materiaalia :lol:

Korvakoruja olen tehnyt (n. 30 paria) ja muutaman rannekorun sekä yhden kaulakorun ja tahti ei meinaa millään loppua. Uusia tekniikoita pitäisi oppia ja oppimateriaaliakin olen tilannut, joten eiköhän tämä tästä pikkuhiljaa lähde kunnolla käyntiin.
Jane

Post by Jane » Tue Oct 09, 2007 13:29

Tervetuloa!

Hyvä, että Pirkanmaan edustus lisääntyy.

Jane
patina

Post by patina » Tue Oct 09, 2007 16:08

Tervetuloa kaikille uusille tulokkaille vaan minunkin puolestani!!! o/ se on kuulkaa menoa nyt... tämä "harrastus" vie mennessään... :ooh: :wtg:
Maasta se pienikin ponnistaa...
kenkäfetissi

Post by kenkäfetissi » Thu Oct 11, 2007 23:05

Mui.

Tulin tänne päätarkoituksena kysellä jos joku tekisi tiaran minulle tilaustyönä.

Koruista tykkään. Miettinyt että voisin tehdä parit korut itsekin, kunhan vähän luen lisää korujen teosta ja tiedän mitä haluan. Käsillä näpertäminen kiinnostaa. Olen myös kiinnostunut muutenkin kädentöistä.
Ammatiltani olen pukuompelija. Ikää 24 vuotta ja lemmikkinä erilaisia herppejä.

Kengät, varsinkin platformkengät <3 Siitä nickinikin tulee :D
Julia

Post by Julia » Fri Oct 12, 2007 9:32

Tervetuloa Kenkäfetissi! :D
Post Reply