Aloitan itse:
Olen 24-vuotias jyväskyläläistynyt opiskelija, gradua vaille valmis erityisopettaja. Gradun deadline oli viimeksi viime keväänä, ja nyt se on tämän vuoden lopussa

Perhesuhteista sen verran, että menin heinäkuussa naimisiin pitkäaikaisen seurustelukumppanini ja avomieheni Jarin kanssa. Ehdimme seurustella yli kahdeksan vuotta, joista neljä olemme asuneet yhdessä. Lisäksi lasken perheeseeni kuuluviksi yhden opiskelevan pikkuveljen ja yhden opettaja-iskän. Äitini kuoli reilut viisi vuotta sitten (ja oli myös opettaja) Niin ja Jari opiskelee siis opettajaksi myös

Harrastukset liittyvät pääasiassa kaikenlaisiin käsitöihin. Lisäksi lukisin enemmän, jos ehtisin. Opiskelu on viimeiset vuodet ollut sekä työ, että harrastus. Nyt kuitenkin opiskeluun liittyvät aktiviteetitkin ovat jääneet/jäämässä vähitellen. Kuntoilua ja kaikenlaista liikuntaa kammoksun

Helmet löysin joskus kolme vuotta sitten ihan vahingossa, ja sillä tiellä olen. Loppua ei näy. Nyt ihan viimeaikoina olen huomannut, että helmet valtaavat 53 neliöisen kämppämme, jos en yritä hankkiutua osasta eroon. Siihen liittyviä projekteja on pari työn alla; menen mm. yksiin myyjäisiin joulun alla kokeilemaan, olisiko kukaan näperryksistäni kiinnostunut. Toisaalta en tiedä, miten paljon nämä projektit auttavat minua tavoitteessa päästä eroon helmistä, kun huomaan koko ajan tilaavani uutta, että olisi jotain myytävää

Mitähän vielä...
On ollut kivaa keskustella teidän kanssanne so far, ja nyt jään mielenkiinnolla odottamaan ja kuulemaan, ketä te olette

Aurinkoista syksyä, ja jatketaan samaan malliin!
EDIT 11.11.07. Totesin että esittäytyminen on pahasti vanhentunut parissa vuodessa. Jotain tietoja päivittääkseni... ikää on nyt 26 vuotta, kotipaikka on vaihtunut Jyväskylästä Ylöjärveen, opinnot päätöksessään, tällä hetkellä äitiyslomalainen erkkaopen virasta Kurussa (ei siis Turussa, kuten monet ymmärrettävästi kuulevat väärin. Kuru on pieni kunta 55 kilometriä Tampereelta. Tällä hetkellä koulu on kuuluisa siitä, että joutuivat järjestelemään osalle oppilaista "susikyydityksiä" eli taksin kotiovelle kun seudulla on tavattu iso susilauma