Kokemuksia Hopeasavi.fi - kursseista?

Yleistä keskustelua koruharrastuksesta: korujen suunnittelusta, väreistä, mitoituksesta jne. - eli niistä koruharrastukseen liittyvistä aiheista, joille ei ole omaa osiotaan. Myös jäsenesittelyt kuuluvat tähän osioon.

Moderators: Cattleya, Muikku, Eowyn, inkku, Henna

Post Reply
kalliskota
Oikea käyttäjä: Olen

Kokemuksia Hopeasavi.fi - kursseista?

Post by kalliskota » Tue Dec 18, 2012 17:44

Heippa!
ystäväni on kova korujen tekijä ja askartelija, ja ajattelin ostaa hänelle syntymäpäivälahjaksi (pyöreitä vuosia!) hopeasavikurssin.

Katselin netistä tuota hopeasavi.fi palvelua ja heidän kurssejaan. Ovatko kurssit olleet mielestänne hyviä ja uskaltaako tuolta ostaa lahjakorttia?

Verkkopalvelu tuntui vähän kummalliselta: siellä ei ole kuin yksi puhelinnumero, johon "ei oteta puheluita" ja lahjakortin tilaaminen on aika karunnäköinen webbilomake. Lisäksi kursseista ei kerrota niiden pitopaikkaa. Pääkaupunkiseudulle ajattelin kyllä kurssia lahjaksi.

Epäilytti hieman...

Kiitos kaikille jo etukäteen!
Thuja Design
sijoittaa jalokivilaatuun
Lasku: 5

Re: Kokemuksia Hopeasavi.fi - kursseista?

Post by Thuja Design » Tue Dec 18, 2012 18:43

Kurssit järjestetään heidän tiloissaan siellä Caloniuksen kadulla.Voin lämpimästi suositella,sillä olin itse lokakuussa heidän sertifikointi I-kurssillaan.He vastaavat aika nopeasti sähköpostiin.t
Kii
löytänyt aidot helmet

Post by Kii » Tue Dec 18, 2012 19:03

Ihana lahjaidea :D
kalliskota
Oikea käyttäjä: Olen

Post by kalliskota » Tue Dec 18, 2012 19:32

Kiitos Thuja!
itselläni kun ei ole em. kursseista tai firmasta kokemusta niin hyvä saada vähän lisäsuosituksia!
Piita
sijoittaa jalokivilaatuun

Post by Piita » Sat Dec 22, 2012 1:20

Hopeasavi.fi on suurinpia hopeasaven toimittajia ja Thuja pitää itse todella paljon hopeantyöstökursseja, jos hän suosittelee niin silloin on oikeesti hyvä :D Olen tilannut hopeasavelta tarvikkeita ja heillä on nopea toimitus. Joten ihan luotettva firma on.
Tiedätkö, olen jonkinlaisella matkalla. Matkustan omaan maailmaani, sisimpääni.
Näen mitä olen, avullasi opin hyväksymään mitä näen. -Piita-
Post Reply