ulkomaalaiset korukilpailut

Yleistä keskustelua koruharrastuksesta: korujen suunnittelusta, väreistä, mitoituksesta jne. - eli niistä koruharrastukseen liittyvistä aiheista, joille ei ole omaa osiotaan. Myös jäsenesittelyt kuuluvat tähän osioon.

Moderators: Cattleya, Muikku, Eowyn, inkku, Henna

Post Reply
heidi`s
aloittelee siemenhelmillä
Oikea käyttäjä: Olen

ulkomaalaiset korukilpailut

Post by heidi`s » Wed Mar 13, 2013 20:35

Moi Kaikille,

Minua on pitkään piinannut ajatus osallistua johonkin ulkomaalaiseen kilpailuun.
Ajattelin kysellä onko kenelläkään kokemusta?
FMG:llä olisi nyt avoinna seimenhelmi kisa.
Muutamia koruja olen saanut valmiiksi kun saisi kuvattua ja täytettyä kaavakkeet, jotka valmistin
kisaa silmällä pitäen.
Opossumi
Swarovski-kuumeessa

Re: ulkomaalaiset korukilpailut

Post by Opossumi » Mon May 06, 2013 21:44

Oletko laittanut kuvat ja kaavakkeet menemään? Olisin myös halunnut osallistua juuri tuohon kilpailuun eräällä korulla, mutta jos ymmärsin oikein niin kilpailutyön materiaaleista 50% pitäisi olla FMG:ltä ostettuja? :???: Omani ovat kyllä ihan muualta.. Joten täytyy odottaa ensi vuoden kilpailua ja tehdä uusi koru! :nod:
minde
Swarovski-kuumeessa

Post by minde » Wed May 15, 2013 11:13

Minäkin aioin osallistua tuohon, mutta en sitten voinut kun ei ole tuolta ostettuja materiaaleja. :D Onneksi tajusin sen ajoissa niin en ehtinyt tehdä mitään korua tuota varten :)
heidi`s
aloittelee siemenhelmillä

Post by heidi`s » Sun Jun 16, 2013 22:25

Moi,

FMG:n korukilpailuissa ei tarvitse olla 50% heiltä ostettuja tarvikkeita, vaan riittää, että heidän valikoimisaan on töihin käyttetyjä materiaaleja saatavilla tuo mainittu vähimmäismäärä eli 50%.
Ilmoittatutunis kaavakkeen saa helposti täytettyä netissä ( kannattaa ensin listata itselle meteriaalit ylös jolloin sujuu nopeammin). Sitten lisätään kuvat (huomaa vaadittu kuva koko jonka haluavat).
Post Reply