Elokuun 2013 koruswap!

Yleistä keskustelua koruharrastuksesta: korujen suunnittelusta, väreistä, mitoituksesta jne. - eli niistä koruharrastukseen liittyvistä aiheista, joille ei ole omaa osiotaan. Myös jäsenesittelyt kuuluvat tähän osioon.

Moderators: Cattleya, Muikku, Eowyn, inkku, Henna

kitinen
löytänyt aidot helmet
Oikea käyttäjä: Olen

Re: Elokuun 2013 koruswap!

Post by kitinen » Wed Sep 04, 2013 14:05

Mäkin sain oman ihanuuteni jo eilen :ooh: Kuva seuraa, kunhan saan kamerani ja tietokoneeni ymmärtämään toisiaan...
Martta81
aloittelee siemenhelmillä

Post by Martta81 » Wed Sep 04, 2013 17:21

Eilen saapui postin mukana ihana, sinisävyinen, memory wire- rannekoru. Kiitos tekijälle ja swapin vetäjälle.

Image
Kalottikuupatar
suunnittelee Balin-matkaa

Post by Kalottikuupatar » Wed Sep 04, 2013 20:17

Voi hyvänen aika, pitäiskö tässä nyt saada kuvaakin aikaiseksi.. Avasin siis omani jo silloin maanantai-iltana kun en malttanut odottaa :D Sokeripaloja! Yritän saada kuvan kohta tänne perään. Vaatii hetken pienen..
hunski
sijoittaa jalokivilaatuun

Post by hunski » Wed Sep 04, 2013 20:48

Tällainen ihanuus siis minun postiluukustani tupsahti (kuva on vähä epäselvä, kun otin sen iltahämärässä):
Image

Yhtään en tiedä kenen käsialaa tämä on :raaps: hmm hmm.. :lol:
Yhtä lailla mietityttää että kukakohan sai minun tekeleen :D
~@~*~@~*~@~*~@~*~@~*~@~*~@~*~@~*~@~*~@~
Käsintehtyjä koruja, Handmade Jewellery:
Kotisivut http://www.hohtava.fi/
Blogi http://hohtava-korut.blogspot.fi
Facebook http://www.facebook.com/Hohtava
Kalottikuupatar

Post by Kalottikuupatar » Wed Sep 04, 2013 21:09

Ihania koruja kyllä porukka saanut (eli tehnyt) :) Tässä siis kuvaa minun saamastani marmori-akaatti-ihanuudesta :love:

Image

Voin mainostaa, että pallon takaa löytyy vinkkiä siihen, mitä minä laitoin eteenpäin ;)
amorosa
sijoittaa jalokivilaatuun
Lasku: 5

Post by amorosa » Wed Sep 04, 2013 21:19

:jippii: Selvis! Eli Kalottikuupatar on amorosan uuden lempparikorun tekijä :wtg: .
Älä turhaan huoli, koru istuu ranteeseeni hyvin, vaikka kiinnityskohtani onkin vähän ylempänä. ( Rengas on niiiin ihana, etten taatusti ota sitä pois! )
P.s. Noita renkaita himoitsisin minäkin, jos vain haluat paljastaa mistä ovat kotoisin ?
Tämäkin päivä on ainutkertainen.
Kalottikuupatar

Post by Kalottikuupatar » Wed Sep 04, 2013 22:16

amorosa wrote::jippii: Selvis! Eli Kalottikuupatar on amorosan uuden lempparikorun tekijä :wtg: .
Älä turhaan huoli, koru istuu ranteeseeni hyvin, vaikka kiinnityskohtani onkin vähän ylempänä. ( Rengas on niiiin ihana, etten taatusti ota sitä pois! )
P.s. Noita renkaita himoitsisin minäkin, jos vain haluat paljastaa mistä ovat kotoisin ?
Ömm.. Noi oli noita sydän..? Mihinköhän ihmeeseen hukkasin sen oman kuvani korusta :huh: Noita olen todennäköisesti ostanut FMG:ltä.

Kato, piti oikein käydä tsekkaamassa ja näitähän ne, jos siis muistan renkaan oikein :D
http://www.firemountaingems.com/itemdetails/H208997MB

Hyvä että se tosiaan jotenkin istuu, mallailin sitä omaan ranteeseen joka on niin rimpula, että vaikka laitoin sen käytännössä niin ylös kiinni kuin mahdollista jäi ehkä vähän löysäksi. Ajattelin jo kauhuissani, että se törröttää ihan miten sattuu jos tosiaan täytyy pistää kireämmälle.

Tein alunperin itselleni jo joskus aiemmin tuon oman versioni, joka on aivan ehdottomasti oma lemppari. Mietin moneen kertaan mitä swappiin teen ja siitähän se idea sitten omasta ranteesta lähti :D Ihana jos ihan tosissaan tulee käyttöön, toisten mausta kun ei tietty koskaan tiedä.
kitinen
löytänyt aidot helmet

Post by kitinen » Thu Sep 05, 2013 4:00

No niin! Nyt sain liitettyä kuvankin tänne. Mulla on itselläni samanlaisia helmiä enkä voinut tätä korua katsoessani muuta kuin ihmetellä, että miksi mä en itse ole osannut tehdä niistä mitään näin kaunista!

Luonnossa värit ovat hieman vihertävämmän turkoosit, oikein nätti. Ja isoista palloista huolimatta istuu ranteeseen kivasti, kun yhdeksi isoksi renkaaksikin aukeavassa tuplaketjussa on kivasti mallailemisen sijaa :)

Image
-Maika-
lasihelmien lumoissa

Post by -Maika- » Thu Sep 05, 2013 23:19

Mulle kanssa posti toi kuoren tänään. :wtg: Itselleni just sopivat värit, koska violetti ja pinkki tällä hetkellä lempparina omassa käytössä . :)
Laittelen kuvaa myöhemmin.
-Maika-
lasihelmien lumoissa

Post by -Maika- » Sun Sep 15, 2013 11:48

Noniin sain aikaiseksi laittaa kuvankin korusta!

Image
Kalottikuupatar

Post by Kalottikuupatar » Sun Sep 15, 2013 13:04

Ihania koruja kyllä kaikki saaneet :ooh:
Post Reply