OT: pärstäkerroinhinnottelu: korkkarit vai tuulipuku

Yleistä keskustelua koruharrastuksesta: korujen suunnittelusta, väreistä, mitoituksesta jne. - eli niistä koruharrastukseen liittyvistä aiheista, joille ei ole omaa osiotaan. Myös jäsenesittelyt kuuluvat tähän osioon.

Moderators: Cattleya, Muikku, Eowyn, inkku, Henna

HopefulRomantic
sijoittaa jalokivilaatuun
Lasku: 5

Post by HopefulRomantic » Wed Mar 12, 2008 22:01

Mut kans ymmärrettiin tänään täysin väärin pukeutumiseni perusteel. Olen pukeutunut vähän "boheemisti" on itsetehtyä kaulahuivia ja villamyssyä. No tänään tulin hammaslääkäriltä päänsärkyisenä ja naama puutuneena, kävin ostamaan vessaan loistelamppua, joka siis paloi eilen. Loistelamppu tuli osittain ulos repusta kun lähin kävelemään.
Minua vastaan tuli nuori mieshenkilö joka alkoi puhuttelemaan ja selittämään että olen viisas ihminen. Varmasti yliopistossa. Pienen kylän tyttö joka arvostaa joogaa ja luonnontieteitä. Hän katsoi lamppuani ja vihjaili että varmaan saan sillä kasvit hyvin kasvamaan. Hän selitti että kuulun hyvin joukkoon, antoi minulle kokouskutsun ja jonkin kirjan. Viimein maksoin muutaman euron että pääsin hänestä eroon ja pääsin hakemaan kahvia.
Mutta tämmöisiä mielikuvia minusta saa, kun liikun tuolla ihmisten ilmoilla ja kaupoilla...
Image
Image
annie
silmäilee HillTribe-hopeaa

Post by annie » Wed Mar 12, 2008 22:04

*reps*

hyvin sulla "yrtit" kasvaa uuden lampun valossa ;)
Through the gates of insanity
On the edge of humanity
She's gonna make her dreams come true

http://annanaarteet.blogspot.com/
anzu

Post by anzu » Wed Mar 12, 2008 22:25

Muahan luulaan pukeutumisen perusteella, joko telaketjulesboksi (en edes tiedä mitä kyseinen sana tarkottaa, muutako tuon lesbon). Tai sitte ku ajan tollasella tyypillisellä amisviiksijannuautolla, niin about maksimissaan 20 teinipimperohuoraksi :D Joka on päättäny lainata sen amisviiksi poikaystävän autoa.
No sitte ku ihmisille selviää, että neidin ikä huiteloo lähempänä 30 ku sitä 20 niin ne menee ihan noloksi.. Että koitappa sitte pitää pokkaa :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:
-anzu
Bambi
hamstraa hopeahelmiä

Post by Bambi » Wed Mar 12, 2008 23:23

Hauskoja juttuja!

mulla on ollu nyt kahtena päivänä kumpparit jalassa töihin mennessä kun on kauhea lätäkkö-keli niin kyllä sitä saa ikäviä mulkaisuja hienohelmoilta...

itsekin olen saanut monenlaista palvelua...ei nyt vaan tule mitään mehukasta mieleen just nyt...

Asuessani aikoinaan Itävallassa sain moneen kertaan huomata kuinka siellä pokkailtiin maistereita ja tohtoreita. Siellä titteli lukee jopa passissa ja postilaatikossa.
kikka
Swarovski-kuumeessa

Post by kikka » Wed Mar 12, 2008 23:31

Helmipöllö wrote:...hah, meikä on reilusti ylipainoinen, siis paksu...

Ja valikoin tässä taannoin ARNOLDS:issa (pitihän taas huutaa...)
ihania, isoja muffinesseja ; " ...noita 2 kpl, noita 2 kpl ja noita 2 kpl..."
Johon myyjä : " Tuleeko nämä mukaan...??" :lol: :lol: :lol:

Vähän teki mieli tokaista, että " ei kun syön ne täällä...!"
joo multakin kysyi kenkäkaupan myyjä kerran kun olin ostamassa mun veljelle kenkiä lahjaksi, et haluanko sovittaa niitä? Öö, en halunnut :lol:
Polgara

Post by Polgara » Fri Mar 21, 2008 18:12

:rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:
Helmet ovat kaikkeus...
Triplis

Post by Triplis » Fri Mar 21, 2008 19:45

ihania, isoja muffinesseja ; " ...noita 2 kpl, noita 2 kpl ja noita 2 kpl..."

Siis tuota tapahtuu muuten usein ;)...ja mä oikeasti mietin
onko niillä myyjillä silmät ahterissa...Hullua kuitenkin...ensi
kerralla mä räväytän jotain nasevaa... :lol:
~~ Girl with a Pearl Earring ~~
Uruviel
aloittelee siemenhelmillä

Post by Uruviel » Tue Mar 25, 2008 14:24

ihania, isoja muffinsseja ; " ...noita 2 kpl, noita 2 kpl ja noita 2 kpl..."

nyt tuli päivän parhaat naurut! :rofl:
- She walks in beauty, like the night
Of cloudless climes and starry skies,
And all that's best of dark and bright
Meets in her aspect and her eyes;
Thus mellow'd to that tender light
Which Heaven to gaudy day denies. - Lord Byron, 1788-1824
Cartsu81
Oikea käyttäjä: Olen

Re: OT: pärstäkerroinhinnottelu: korkkarit vai tuulipuku

Post by Cartsu81 » Sat Feb 11, 2012 16:27

Hitsi, että täällä on hyviä juttuja... :rofl: :rofl: :rofl: (Vaikka on toki niitä ikäviäkin, joiden kohdalla voisi sanoa, että "EI NÄIN!!!" :sensuroitu: )
Pakko lisäillä omatkin tarinat, vaikka aikaa ketjun edellisestä viestistä onkin jo kulunut niin paljon, että en tiedä kuinka moni tätä aktiivisesti seuraa...

Meillä päin parasta palvelua (vaatetuksessa kuin vaatetuksessa) tuntuu saavan pienistä ruokakaupoista... Mies kulkee asennustöissä navetoissa, pääasiassa uusissa rakennuskohteissa, mutta toisinaan myös vanhoissa, joista siis tarttuu vaatteisiin ihan kohtuu mehevät hajut :shock: Hän siis, omien sanojensa mukaan, "ei kehtaa mennä paikalliseen isompaan ruokakauppaan, vaan valitsee hiukan syrjemmällä olevan pienen kaupan kun siellä on kuulema kerran täti sanonut kassalla, että 'haise kuule kuinka pahalle hyvänsä, ei haittaa meitä'..."
Kerran, jo aikaa sitten, hällä osui suht kovalla voimalla iso jakari naamaan ja lohkaisi etuhampaasta ison palan. Noh, hän sitten päätti soittaa heti lähimmälle hammasklinikalle, yksityiselle, koska kotipaikkakunnalle, julkiselle, olisi tullut liikaa matkaa ja ajan saaminen samalle päivällekin olisi todennäköisesti ollut työn ja tuskan takana. Klinikalta oli annettu heti aika parin tunnin päähän (ei ollut kuitenkaan hengenhätä, mutta vihlonta ihan kiitettävän kova...). Mies oli sitten sanonut, että "Minä tulen kyllä sitten suoraan navetasta, kun olen työmaalla ja haisen siis todella pahalle, ihan suoraan sanoen PASKALLE, kun ei sattunut noita vaihtovaatteita mukaan!", johon ystävällinen naisihminen oli langan toisessa päässä sanonut, että "Ei kuule haittaa mitään minkäänlainen haju. Me ollaan täällä totuttu monenlaisiin asiakkaisiin, kun vähän väliä asiakkaina on mm. todella pahastikin loukkaantuneita kolaripotilaita ja väkivallan kohteeksi joutuneita. Joten tervetuloa!" Ja oli palvelu klinikalla todella hyvää, kuten puhelimessakin sai ymmärtää! Tästä, hyvästä palvelusta ilahtuneena on mies tämän jälkeen käynyt aina tarpeen tullen tällä samalla klinikalla, vaikka kotoa matkaa sinne tulee reilut 100km :D

Itse olen kokenut lähinnä hauskan sattumuksen muutama vuosi sitten paikallisessa pienessä ruokakaupassa... Lähinnä noloa siis kassaneidin puolelta ja muistaa tapahtunutta pahoitella vielä tänäkin päivänä...
Ensimmäisen lapsseni syntymän jälkeen kävimme kaupassa pikaisilla ruokaostoksilla kotiintulomatkalla. Sitten, kun tytölle oli jo sairaalassa annettu lisämaitoa, niin ajattelin, että ostanpa sitä kotiinkin siltä varalta, että maitoa ei tule imettämällä tarpeeksi. Mies käski minun siis lähteä kauppaan myös (tyttö ei suinkaan jäänyt yksin autoon, vaan isosisko oli juuri sopivasti paikalla häntä "vahtimassa"), että maito varmasti tulisi oikeaa sorttia... Menin ja lappasin kassahihnalle muutaman purkin Tuttelia muiden ostosten joukkoon ja jäin vielä miettimään, että tarvitseeko jotain muuta ja pakkailemaan tavaroita kassiin... Kassaneiti vilkaisi useammankin kerran vuoronperään minua ja ostoksia, ja totesi sitten, että "Ajattelit sitten ihan varmuuden vuoksi ostaa Tuttelia, jos hän (osoitteli vatsaani) kohta vaikka syntyy..." ...Minulla varmaan kieltämättä hiukan hölmä ilme jonkun aikaa... kunnes sain vastattua, että "Se varmuuden varalta odottelee tuolla autossa!"... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Tämä siis on nimenomaan hauskuuttanut meitä vuosien mittaan, mutta kassaniti oli todella nolo ja anteeksipyytelevä!!!
Jostainhan se on aloitettava, ja minä aloitan aina tasan siitä, missä olen sillä hetkellä menossa!
mps
suunnittelee Balin-matkaa

Post by mps » Mon Feb 13, 2012 10:02

Kaveri kertoi, että menivät ostamaan hänelle perheeseen kakkosautoa. He asuivat maalla ja menivät autokauppaan suoraan pihatöistä, mukana kolme lasta, jotka olivat olleet auttamassa. Ekassa liikkeessä eivät saaneet autoa koeajoon, kun olivat kuulemma niin epämääräisen näköisiä ja "ette kuitenkaaan osta, aikaa vaan kulutatte" Siirtyivät sitten toiselle puolelle katua seuraavaan autokauppaan, saivat koeajoon upo-uuden Audin ja ostivat sen siltä istumalta uudeksi ykkös autoksi, rouvalle siirtyi sitten kakkosautoksi se pari vuotta vanha BMW. Muistivat myös käydä kertomassa tapahtuneesta uudella autollaan naapuri kaupassa...
Mari
Michli

Post by Michli » Wed Feb 15, 2012 0:38

:jippii:

nää on ihan mahtavia!! lisää :D
Taika

Post by Taika » Thu Feb 16, 2012 21:21

Mä kans rautakaupassa, oli vielä vauva lastenvaunuissa ja muutenkin varmaan vähän väsyneeltä näytin. Tarvitsin kylppärin lattiakaivoon uuden kannen, piti olla 15 cm halkaisija ja korkeampaa mallia. En jaksanut itse etsiä, joten pyysin keski-ikäiseltä miesmyyjältä. Se ensi töikseen tokaisi, että miten sun mies on laittanut sut asialle, eikö se voinut itse tulla, että olisi saanut kerralla oikeanlaisen? Mä siinä sitten, että se ei oo enää kotona, on vaan minä ja poika ja kansi hajalla. Myyjä tajusi väärin, ja rupesi puhisemaan jotain vastuuttomista äijistä. Sain kanteni pikapikaa, enkä sit jäänyt enää korjailemaan, että mun mies on siis töissä, kun sen isyysloma loppui jo... Yh-äidit saa ilmeisesti myös tehokasta palvelua rautakaupoissa. :oops:
If I think, everything is lost.
-Paul Cezanne-

http://charming.vuodatus.net
Pipisa

Post by Pipisa » Sat Feb 25, 2012 20:42

Mulla kävi tässä taannoin autokaupoilla näin :roll:
Olin ostamassa työmatka-autoa ja soitin yksityismyyjälle vanhasta volvosta joka kiinnosti. No mies vastaa puheluun ja kyselen autosta ja että koeajoa haluaisin. Mies sitten kysyy "onko tämä sulle itselle tulossa" No minä siihen että on. Sitten tulee luurissa hiirenhiljaista ja ukko vähän ajan päästä kysyy "kuule tiedätkö että tämä on takaveto?" Johon minä että tiedän kyllä. No sitten ukko että "oisko sulla kuule jotain miespuolista kaveria/miestä joka voisi koeajaa" No mulla on jo siinä kyllästymisaste suht korkealla ja totean että "no minäpä kyselen jos löydän jonkun kaverin sitä MUN tulevaa autoa koeajamaan, HEIPPA!"

Löydän auton, vanhan volvon ja ajelen sillä ihan tyytyväisenä niin tämä Muhoksen vanha volvokauppias saa räplättyä mulle tekstiviestin että olenko tulossa sitä autoa koeajamaan. Mä sit sille vastasin että en tartte sitä enää, mulla on jo takapotkuvolvo :kieli:
Partaska

Re:

Post by Partaska » Sun Feb 26, 2012 1:10

anzu wrote:Muahan luulaan pukeutumisen perusteella, joko telaketjulesboksi (en edes tiedä mitä kyseinen sana tarkottaa, muutako tuon lesbon).
No meillä päin tuo telaketjulesbo käsitetään että on astetta rankempi nainen kuin rekkalesbo.

Rekkalesbo = Miesmäinen nainen
Telaketjulesbo = Täysin äijämäinen nainen.
Näin meitin suunnalla.
Elämme jännittäviä aikoja.....et älä jännitä =)
Wyvern
lasihelmien lumoissa

Post by Wyvern » Wed Feb 29, 2012 4:33

mps wrote:Kaveri kertoi, että menivät ostamaan hänelle perheeseen kakkosautoa. He asuivat maalla ja menivät autokauppaan suoraan pihatöistä, mukana kolme lasta, jotka olivat olleet auttamassa. Ekassa liikkeessä eivät saaneet autoa koeajoon, kun olivat kuulemma niin epämääräisen näköisiä ja "ette kuitenkaaan osta, aikaa vaan kulutatte" Siirtyivät sitten toiselle puolelle katua seuraavaan autokauppaan, saivat koeajoon upo-uuden Audin ja ostivat sen siltä istumalta uudeksi ykkös autoksi, rouvalle siirtyi sitten kakkosautoksi se pari vuotta vanha BMW. Muistivat myös käydä kertomassa tapahtuneesta uudella autollaan naapuri kaupassa...
Tää on vissiin aika yleistä, kun yhdelle mun tutulle kävi samalla tavalla. Heiltä meni auto rikki ja sen vuoksi tuttuni meni autokauppaan uutta ostamaan pyörällä, lapsi tarakalla ja verkkarit jalassa. Palvelu taisi siinä kaupassa olla siltä päivältä loppunut, kun heitä ei noteerattu ollenkaan, joten lähtivät naapurikauppaan ja ostivat saman tien sieltä uuden auton. Ulkonäkö petti, sillä kyseinen tuttuni oli lakimies ja kaupungin oikeuspalveluiden päällikkö, joten maksukykyä olisi löytynyt.
Post Reply