OT-löpinää vol. 3

Yleistä keskustelua koruharrastuksesta: korujen suunnittelusta, väreistä, mitoituksesta jne. - eli niistä koruharrastukseen liittyvistä aiheista, joille ei ole omaa osiotaan. Myös jäsenesittelyt kuuluvat tähän osioon.

Moderators: Cattleya, Muikku, Eowyn, inkku, Henna

Locked
patina
sijoittaa jalokivilaatuun
Lasku: 5

Post by patina » Fri Sep 14, 2007 17:10

:shock: mikä menee... :lol:
Maasta se pienikin ponnistaa...
Jane

Post by Jane » Fri Sep 14, 2007 17:22

Voi halvatun kuustoista :evil: .

Meillä on nyt vajaan viikon ollut tuo tallentava digiboxi.
En kuunaan ole katsellut kauniita ja rohkeita vapaaehtoisesti ja nyt olen jotankin saanut ne nauhoitettua ns näppihäiriö.

Jane
AnneKa

Post by AnneKa » Fri Sep 14, 2007 17:46

:rofl: Vahingonilo on aidointa iloa. Meillä ei ole tallentava digiboxi, mutta joskus nauhoitusta laittaessa tulee muuten kaikki laitettua ok, mutta ei tule kanavaa valittua oikein. Saattaa olla mitä ihmeellisempiä ohjelmia tallennettuna :lol: .
Olen joskus parisen vuotta sitten, katsonut viimeksi Kauniit Ja Rohkeat. Oli hiljattain pomon kanssa puhetta. Samaa tuntuvat jauhavan kuin silloinkin.
Sellainen hyvä puoli hömppäohjelmissa on, että niiden äärellä on mukava tehdä käsitöitä eikä ole niin väliksi jos ei kaikkea näe.
Nunnuli

Post by Nunnuli » Fri Sep 14, 2007 19:28

Täällä on ihan kaamee myrsky. Naapurilla on chihuahua ja joku toinen saman kokoinen pieni koira. Kävelivät äsken pihalla ja tuuli otti siihen chihuahuahan.. Hugo raukka lensi peffalleen tuonne asvalttiin. Onneksi oli narussa kiinni, ettei lento ollut kovin pitkä ja kova.
"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur." Eli.. Sovulla pienet asiat kasvavat, eripuralla suuretkin hajoavat.
Jane

Post by Jane » Fri Sep 14, 2007 21:34

Nunnuli wrote:Täällä on ihan kaamee myrsky. Naapurilla on chihuahua ja joku toinen saman kokoinen pieni koira. Kävelivät äsken pihalla ja tuuli otti siihen chihuahuahan.. Hugo raukka lensi peffalleen tuonne asvalttiin. Onneksi oli narussa kiinni, ettei lento ollut kovin pitkä ja kova.
Onneksi meidän ronttinen painaa jotain 35kg, ei ihan heti tuuli kaada.

Ei sitten ukkonenkaan suostunut kauniita ja rohkeita katsomaan.

Tuo pätkän tarina oli niinkuin suoraan minun päivästäni.

Kävin eilen kampaajalla, vaikka kolme kuukautta aiemmin vannoin etten vuoteen mene. Oli pää silloin niin karmean näköinen.
No, eilen kun kampaaja sai tukan kuivattua värin jälkeen niin näytin ihan siltä supikoiran raadolta jonka olin mennessä nähnyt, leikkaus on kuitenkin ihan onnistunut. Eikä tuo raidoituskaan paha ole kun ei vaan joudu pyssyn ruuaksi.

Jane
Asta

Post by Asta » Fri Sep 14, 2007 22:09

Jane wrote:Voi halvatun kuustoista :evil: .

Meillä on nyt vajaan viikon ollut tuo tallentava digiboxi.
En kuunaan ole katsellut kauniita ja rohkeita vapaaehtoisesti ja nyt olen jotankin saanut ne nauhoitettua ns näppihäiriö.

Jane
Minä en saa digiboxia toimimaan ollenkaan! Näkyy vain pari kanavaa!
:jippii:
"To see a world in a grain of sand
and heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
and eternity in an hour."
William Blake
Helmiliina

Post by Helmiliina » Sat Sep 15, 2007 8:41

.. hyvä Pätkä.. :rofl: :rofl: .. ja tosi hauska.. ja tiädätkö mitä.. tuttuja oireita.. :wink: .. yleensä mulla kuvioon liittyy koti- ja auton avaimien hävittäminen .. niitä löytyy milloin mistäkin ..
Ja esim. kotiavaimien kohdalla, kun olen kääntänyt kaikki paikat .. hmm.. mieleen tulee katsastaa oven ulkopuolelle.. juuh.. siellähän ne ovat roikkuneet koko yön... iik! .. ja kertoja on sitten ollut useampia.. Sitten hävitin autotallin avaimet .. väitin miehelle kiven kovaa, että ei todellakaan ole mun autossa .. joo.. tilattiin uudet.. ja kippas kappas samana päivänä, kun uudet tuli .. löysin omani .. :oops:
pst.. mutten tunnusta, että liityis vanhenemiseen.. hih-hii.. vaan tää on vaan tätä yleistä höperyyttä...
Nokkoska

Post by Nokkoska » Sat Sep 15, 2007 15:46

Ja tämä stressaa siitä, että jäikö joku sähkövärkki päälle, kun lähtee töihin. Hellan levyhän on se perinteinen stressin aiheuttaja - vaikkei just sinä päivänä olisi hellaa käyttänytkään... :shokki:
Työpaikalla sitten kuulostellaan meneekö paloautot just minun asuinalueeni suunnalle ja panikoidaan, että minun asuntonihan siellä on tulessa...
Sellaista se - mitä lie :rofl:

Avaimet on toistaiseksi pysynyeet tallessa.
Varpunen
löytänyt aidot helmet

Post by Varpunen » Sat Sep 15, 2007 17:14

Mullakin on kaikki hukassa ja muita sujuvasti syyttelen, kunnes löydän etsimäni ja sitten muistan että tännehän sen panin :oops:
Ei mullakaan onneksi vielä avaimet ole hukkunu, eikä lapset (sellaistakin on käyny, että joku on unohtanu jälkikasvunsa kauppaan) :shock:
...ihailee muiden tekemisiä....
Nokkoska

Post by Nokkoska » Sat Sep 15, 2007 17:17

Joo, mutta mut on unohdettu isän toimesta kerran hoitopaikkaan! :huh:
Siru

Post by Siru » Sat Sep 15, 2007 17:31

Tämä juttu naurattaa vieläkin :lol: :
Olin n. 16-vuotias ja yökyläilemässä jo omassa kämpässään asuvan parikymppisen serkkutyttöni luona. Tarkoituksemme oli viettää tyttöjen iltaa ja tehdä hyvää ruokaa sekä leipoa :nod: .

Kun pääsimme leipomiseen asti, ei aiemmin päivällä ostamiamme kananmunia löytynyt mistään :huh: . Etsittiin koko kämppä ja ihmeteltiin sillä molemmat olimme satavarmoja että munat tuli kotiin kaupasta :raaps: .

No, löytyihän ne... siististä rivistä kuivumasta tiskikaapin hyllyltä :rofl: ! Serkkuni oli ajatuksissaan huuhdellut kanankakkaiset munat ja tiskithän laitetaan aina kuivumaan astiankuivauskaappiin... ja tyhjä kananmunarasia oli tietenkin roskiksessa.

Tähän kun suhteutan omat mokani niin hyvin on toistaiseksi mennyt! :haahaa: :rofl:
Wear your HELMET with pride!
Varpunen
löytänyt aidot helmet

Post by Varpunen » Sat Sep 15, 2007 17:37

Nokkoska wrote:Joo, mutta mut on unohdettu isän toimesta kerran hoitopaikkaan! :huh:
No onneksi niillä on kodin yhteystiedot siellä :lol:
Mutta ajatelkaa jos johonkin isoon markettiin jää joku 2v, voi siinä lapsi raukka olla paniikissa, kun puhekkaan ei välttämättä vielä suju :|
Sirullakin oli aika munat -hukassa juttu :rofl:
...ihailee muiden tekemisiä....
Nunnuli

Post by Nunnuli » Sat Sep 15, 2007 18:02

Kaverin äiti oli jättänyt 60-70 -lukujen vaihteessa kaverini isonveljen vaunuissa kaupungille ja lähtenyt bussilla kotiin. Bussissa se oli vielä ihmetellyt, että jotain outoa tässä bussiin menemisessä nyt on. Normaalistihan vaunujen kanssa mennään takaovestä. Kotona se oli sitten hokannut, että siellä se Pekka on Wiklundin tavaratalon edessä vaunuissa. Oli ollut kuulemma kiire soittaa taksia :shock:
"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur." Eli.. Sovulla pienet asiat kasvavat, eripuralla suuretkin hajoavat.
Pätkä

höh!

Post by Pätkä » Sat Sep 15, 2007 21:29

...meikäläisellä on ruusuvesi ja sitruunahapoke samanlaisessa läpinäkyvässä purkissa,
toinen litku siis punainen ja toinen sinertävä, mutta arvatkaapa vain kummassa yritin hapottaa hopeani...

:hullu: :hullu: :hullu: :hullu: :hullu: :hullu: :hullu:

...ihmettelin vaan, että mikä on kun hopea ei kirkastu... mitäköhän tuo ruusuvesi tykkää kuumennuksesta???
Anne

Re: höh!

Post by Anne » Sat Sep 15, 2007 21:43

Pätkä wrote:sitruunahapoke
Mä oon ihan kauhee pilkun viilaaja tässä taas, mutta happo ja hapoke eivät ole synonyymejä. Kyseessä kai oli siis kuitenkin sitruunahappo? :D
Locked