OT-löpinää vol. 3

Yleistä keskustelua koruharrastuksesta: korujen suunnittelusta, väreistä, mitoituksesta jne. - eli niistä koruharrastukseen liittyvistä aiheista, joille ei ole omaa osiotaan. Myös jäsenesittelyt kuuluvat tähän osioon.

Moderators: Cattleya, Muikku, Eowyn, inkku, Henna

Helmiliina
sijoittaa jalokivilaatuun

Post by Helmiliina » Mon Nov 12, 2007 12:46

.. ehkä meitin on paras olla antamatta toisille ohjeita, jotta sopu ja hyvä tunnelma säilyy täällä .. Kaikilla hieman erilaisia näkemyksiä.. elämän valintaja.. :wink:
Tärkeitä asioita .. jotka herättää suuria tunteita ..

Toiset nauttii täysillä sinkkuna olosta.. toiset haluaa kaverikseen lemmikin.. kissan, koiran tai jonku muun.. Ne ovat useimmille kuitenkin todella tärkeitä, rakkaita..
Toiset nauttii elämästään kahdestaan kumppanin kanssa .. ihan oikein..
Toiset haluaa perheeseen lapsia.. jokaisen oma valinta sekin ..

Minulle nuo kaikki elämäntilanteet ovat tuttuja .. kukin aikanaan.. Karvakuonosta on tullut todella rakas perheenjäsen ..
ja onneksi en ole joutunut luopumaan iloisesta hännän heiluttajasta allergioiden takia.. :D
Sister Bliss
Lasku: 5

Post by Sister Bliss » Mon Nov 12, 2007 12:48

Helmiliina, puhut asiaa :)

Ja niitä mielipiteitäkin voi lausua toisia kunnioittaen. :)
♥´¨)
¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*´¨)
(¸.•´ (¸.•´♥ wabi sabi
AnneKa

Post by AnneKa » Mon Nov 12, 2007 12:49

Kyllä niihin kotieläimiin tuppaa kiintymään vaikka olisi tälläinen vähemmän eläinrakas kuten minä. Kauan piti itkeä, kun rakas Osku koira kuoli vanhuuttaan, vaikka väitin etten ole siihen kiintynyt. Oli pikkusiskoni koira, mutta vietti aina yöt mun huoneessa. Pakkohan mulla oli vahti olla, kun mulla oli oma sisäänkäynti mun huoneeseen ulkoa.

Ja lehmistä olen aina tykännyt. Ne on jotenkin niin sympaattisia ja persoonallisia. Meillä oli synnyinkotonani lehmiä ja kaikilla oli omia vain niille tyypillisiä juttuja. Esim. yhdellä rupesi maitoa suihkimaan heti utareista, kun vaan laittoi lypsykoneen päälle. Eli pelkkä surina riitti :lol: .

En ottaisi meille hevin lemmikkiä sillä minua suunnattomasti ärsyttää ihmiset jotka ottavat lemmikin eikä heillä ole sitten kuitenkaan aikaa eikä viitseliäisyyttä hoitaa lemmikkiään kunnolla. Lemmikille pitää riittää aikaa sekä rakkautta siinä kuin ihmisillekin.

BTW mua on mietityttänyt , kun kissoja on monta ottaako niistä joku "pomon" aseman? Kuis on Nunnuli?
Sister Bliss

Post by Sister Bliss » Mon Nov 12, 2007 12:50

AnneKa wrote:.

BTW mua on mietityttänyt , kun kissoja on monta ottaako niistä joku "pomon" aseman? Kuis on Nunnuli?
En ole Nunnuli, mutta meillä on kaksi kissaa, joista toinen, nuorempi ja viimemmäksi taloon tullut pomottaa vanhaa herraa mennen tullen ;)
♥´¨)
¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*´¨)
(¸.•´ (¸.•´♥ wabi sabi
Cattleya
Ylläpito

Post by Cattleya » Mon Nov 12, 2007 12:56

AnneKa wrote:En ottaisi meille hevin lemmikkiä sillä minua suunnattomasti ärsyttää ihmiset jotka ottavat lemmikin eikä heillä ole sitten kuitenkaan aikaa eikä viitseliäisyyttä hoitaa lemmikkiään kunnolla. Lemmikille pitää riittää aikaa sekä rakkautta siinä kuin ihmisillekin.
Komppaan tätä! Tosin tätä nykyä allergiani estää koirat (ja kissojen kanssa en ole koskaan ollut sydänystävä), mutta en ihan heti olisi koiraa ottamassa, koska en enää jaksa innostua ulkoiluttamisesta ja koiran kanssa touhuamisesta. Näin vain on kasvanut koiraihmisestä parissakymmenessä vuodessa ei-koiraihminen :roll: .

Mies olisi kovasti koiraa halunnut, muttei sentään ole pistänyt minua sen takia vaihtoon :rofl: .
AnneKa

Post by AnneKa » Mon Nov 12, 2007 12:59

Sister Bliss wrote:
AnneKa wrote:.

En ole Nunnuli, mutta meillä on kaksi kissaa, joista toinen, nuorempi ja viimemmäksi taloon tullut pomottaa vanhaa herraa mennen tullen ;)
Taitaa kissoilla mennä kuin ihmisillä. Vanhempana ei jaksa enää niin hosua antaa nuorempien päteä, kun nillä on siihen enemmän tarvetta :lol: . Sitten viimesen sanan voi sanoa tärkeissä asioissa(tai ainakin yrittää :rofl: ).
Henna
Moderaattori
Oikea käyttäjä: Olen

Post by Henna » Mon Nov 12, 2007 13:16

Taas on sata sivua löpinöitä täynnä. Heitän tämän lukkoon ja avaan uuden.
Locked