Big Brother 2007

Yleistä keskustelua koruharrastuksesta: korujen suunnittelusta, väreistä, mitoituksesta jne. - eli niistä koruharrastukseen liittyvistä aiheista, joille ei ole omaa osiotaan. Myös jäsenesittelyt kuuluvat tähän osioon.

Moderators: Cattleya, Muikku, Eowyn, inkku, Henna

Post Reply
Nunnuli
sijoittaa jalokivilaatuun
Lasku: 5

Post by Nunnuli » Fri Sep 14, 2007 23:23

Mä veikkaan, että Saulissakin on potentiaalia. Naisista on vielä vaikea sanoa mitään. Saa nyt kattoa kun pääsevät vauhtiin.
"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur." Eli.. Sovulla pienet asiat kasvavat, eripuralla suuretkin hajoavat.
Pape

Post by Pape » Fri Sep 14, 2007 23:29

Joo Sauli ei ole ärsyttänyt millään lailla. Sauli oli eilen tunnustanut olevansa täys homo eikä mikään bi. Naisista en liioin osaa veikata ketään :shock:
anzu

Post by anzu » Fri Sep 14, 2007 23:34

-anzu
Mönki
silmäilee HillTribe-hopeaa

Post by Mönki » Fri Sep 14, 2007 23:43

Josko Sauli ja Timo olis seuraava pari, niin ihanasti pussasivat :lol:
... Yksinään ei kukaan nauti edes näkinkengistään...
Tove Jansson
kaisa-maisa

Post by kaisa-maisa » Fri Sep 14, 2007 23:45

Pape wrote:Joo Sauli ei ole ärsyttänyt millään lailla. Sauli oli eilen tunnustanut olevansa täys homo eikä mikään bi. Naisista en liioin osaa veikata ketään :shock:
Miun ei kannattaisi avata näitä viestiketjuja vain tuon uuden viestin perusteella, vann kannattaisi myös lukea tuo aiheen otsikko..

Tuota Papen viestiä pulssini nousi sinne sadanviidenkymmenen paikkeille, kun yhdistin tuo Saulin Niinistöön :lol:

Ja juu, en voi vielä mennä nukkumaan ja rauhoittumaan, kun ei ole MLL:n lastenhoitokurssin etätehtävä huomiseksi vielä valmis :justjoo:
Nunnuli

Post by Nunnuli » Sat Sep 15, 2007 1:39

Onko kukaan muu ihmetellyt mikä patti sillä Akilla on päässä? Se on alkanut hiukan ärsyttää.. siis se Aki, ei se patti. Se on liian tietoinen muka komeasta ulkomuodostaan. Onhan sillä timmi kroppa, mutta kyllä se siihen jää. Sehän sanoi siellä alkuhaastatteluissakin, että on sitten naisille jotain katseltavaa. Kyllä mä katselen mielummin esim Jarkkoa kuin Akia.
"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur." Eli.. Sovulla pienet asiat kasvavat, eripuralla suuretkin hajoavat.
Asta

Post by Asta » Sat Sep 15, 2007 1:54

Täällä nyt vielä töitä tehdään hetki, mutta tilannetietona, että Piia on nyt ykkössuosikkini. Musta timantti! Säihkyvä hiili! Totuuden torvi! Tykkään! Ja upea esiintymistaito, mikä näkyi siinä viikkotehtävän piilotehtävässä.
:D
Akilla voisi olla päässä rasvapatti, mutta koska se olisi niin helppo poistaa ihan terveyskeskuksessa, epäilen jotain lapsuuden/nuoruuden murtumaa, jossa luu on kasvanut paksuutta onnettomuudessa. Akilla on uskomaton tapa syödä. Hän ikään kuin puputtaa ruoan etuhampaillaan. Ihailtavaa katsottavaa! Edellisen puputtajan olen nähnyt 5-vuotiaana, ja silloin tämä Utajärven naapuri teki lähtemättömän vaikutuksen. Elli, kaikkea hyvää sinulle!
:ooh:
"To see a world in a grain of sand
and heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
and eternity in an hour."
William Blake
Nokkoska

Post by Nokkoska » Sat Sep 15, 2007 2:08

Jostain kuulinkin, että se nimenomaan olisi rasvapatti, joka Akilla on päässään. Sitä en sitten tiedä miksi ei poistata sitä, ilmeisesti ei halua arpea komeaan päähänsä :rofl: Oikeasti en hänestä niin perusta.
Sauli on Jarkon ohella edelleen mun suosikkeja pojista.
Asta

Post by Asta » Sat Sep 15, 2007 2:16

Samat miessuosikit täällä! Mutta Nokkoska, kuka olisi naispuolisista ihanteesi? Itse tykästyin Kadin aitouteen ja välittömyyteen ja sitten myöhemmin Piian skorpioninpistoihin, jotka eivät ole ollenkaan pahansuopia, mutta herättäviä.
Vielä hetki töitä ja sitten nukkumaan. Taivaallisia unia kaikille ja paljon energiahaleja Jäälistä. Sain tänään(kin, kyllä te olette aivan uskomattoman kannustavia ja ihania ihmisiä!!!) Helmettiläisiltä rohkaisevia viestejä, joiden voimalla varmasti jaksaa kevyesti taas seuraavat 10 vuotta ilman katkoksia!
William Blake
Nokkoska

Post by Nokkoska » Sat Sep 15, 2007 2:54

Nokkoskan naispuoliset ihastuksen kohteet ovat kyllä myös Kadi ja Piia, vaikka Piia tosin välillä tuntuu melkomoiselta valittajalta. Tosin pitää hyvin porukan kurissa (esim.kun pojat innostuivat kännispäiten tanssimaan ruokapöydällä) ja nuhteessa, viikkotehtävän salatehtävässä onnistui TOSI hyvin! Satu nyt on Satu, Heli taas ihmeen vaisu, Maxine on jotenkin herttainen ja .... hetko....oliko siellä muita tyttöjä enää?
Pape

Post by Pape » Sat Sep 15, 2007 16:39

Akin patti jää kyllä kakkoseksi, kun erehtyy katsomaan kuinka vauhdikkaasti sen suu loksuu syödessä :shock:
Varpunen
löytänyt aidot helmet

Post by Varpunen » Sat Sep 15, 2007 17:11

Kyllä täälläkin on pattia ihmetelty. Tuntuu olevan aika innokas esittelemään itseään, eilenkin pariin kertaan(jos nyt oikein laskin :) )
Mulle ei ole oikein suosikkia vieläkään löytyny, Kadi jos pitäs joku nimetä.
...ihailee muiden tekemisiä....
Siru

Post by Siru » Sat Sep 15, 2007 17:37

Olen nyt Papen vuoksi ( :wink: ) yrittänyt katsoa BB:tä mutta ei, en ole syttynyt vieläkään. :shake:

Aki on niljakas ällötys, ihmettelen mitä 36-vuotias aikuinen mies tekee tuolla teinikesteissä. Yök. :grr:

Satulla on joku ihme hermostosairaus, en osaa häntä katsoessani enää muuta kuin kiinnittää huomioni hänen omituiseen silmien nykimiseen :huh: / räpsyttelyyn. Sitäpaitsi minua säälittää hänen vanhempansa, oma tyttö bylsii peiton alla tv:ssä. Huh.

Muut ihmiset ovat jotenkin muovisen oloisia, onko siellä ketään sellaista normaalia tavallisella maalaisjärjellä varustettua kilpailijaa ollenkaan? :???:
Wear your HELMET with pride!
Nunnuli

Post by Nunnuli » Sat Sep 15, 2007 17:58

Musta tuo Heli vaikuttaa yllättävän terävältä ja "normaalilta" (jos ulkomuotoa ei lasketa). Luulen, että kun se tuosta rohkaistuu olemaan oma itsensä, niin se saattaa muodostua mun suosikiksi. Nythän se on ikäänkuin pari viikkoa muita jäljessä jännityksineen ja tottumisineen.
Asta

Post by Asta » Tue Sep 18, 2007 22:51

Nonniin, täältähän se meidän oma super-Xena taas löytyi :D , mutta tiedättekö mitä! Olen pitänyt nettitelkkaria auki koko päivän ja on tuo Sauli mainio! Uskomattomia ällyytyksiä tyyliin Vaahteramäen Eemeli! Nyt illalla oli katsojien äänestämä räsypokka ja sitä seurasin toisella korvalla töitä tehdessä. Tämä uusi naisihminen (Heli?) kieltäytyi ottamasta alusvaatteita pois, kun tuli se tilanne omalle kohdalle, ja rangaistukseksi ei päässyt saunailtaan muiden kanssa. Sen sijaan tämä suokkarini (mikä hänen nimensä nyt olikaan, se suorasukainen, tummatukkainen pelipöydänhoitaja) otti kaikki pois! Itse olen niin nynny, että olisin tehnyt Helit ja sen takia suuri kunnioitus tälle tummatukkaiselle, jonka nimeä en nyt taas muista.
Ei mulla mitään asiaa ole, kunhan pakoilen!
Halit!
William Blake
Post Reply