Big Brother 2007

Yleistä keskustelua koruharrastuksesta: korujen suunnittelusta, väreistä, mitoituksesta jne. - eli niistä koruharrastukseen liittyvistä aiheista, joille ei ole omaa osiotaan. Myös jäsenesittelyt kuuluvat tähän osioon.

Moderators: Cattleya, Muikku, Eowyn, inkku, Henna

Nokkoska
sijoittaa jalokivilaatuun
Lasku: 5

Post by Nokkoska » Sun Sep 23, 2007 23:55

Nunnuli, niitä on nyt sitten jo neljä uutta?! Sikiävää porukkaa, sanoisin :-D

Kuule Nunnuli, tää on vähän OT tähän ketjuun, mutta kysynpä kuitenkin, kun sivujesi perusteella näytät tutulta ja kuitenkin jotain työstäsi olet maininnut, että kummassa sairaalassa olet töissä Turussa? (olipa monimutkainen lause...) Olen nimittäin itse asunut ihanassa Turussa 10v ja työskennellyt TYKS:ssa ja olen muka sinun näköisesi joskus nähnyt siellä käytävillä :-D
Nunnuli

Post by Nunnuli » Sun Sep 23, 2007 23:57

Tyksissäpä hyvinkin.. jo melkein 17 vuotta. Olis kivanähdä sustakin kuva jos vaikka tunnistais. Missä siellä olet ollut töissä? Pitäisköhän tää siirtää yv puolelle? :lol:
"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur." Eli.. Sovulla pienet asiat kasvavat, eripuralla suuretkin hajoavat.
Nokkoska

Post by Nokkoska » Mon Sep 24, 2007 0:08

Yksäröity. Juttu BB-asioista jatkukoon vellovana merenä :-D
Pape

Post by Pape » Mon Sep 24, 2007 8:38

Eikös se Aki sanonut kerran sä olet vain nainen ja sitten alkoi sä olet nainen-sä olet mies tennisottelu Kadin kanssa. Oliskohan Akilla ollut sokerit alhaalla? Kadi pyöritti hienosti päätänsä kuin mustat naiset konsanaan :D

Uudet asukkaat ovat kyllä tervetulleita, saadaan pakka kunnolla sekaisin. Suvi oli puhelias ja niin oli Tellukin. Farbudilla lensi huuli vaikka aika hiljaa olikin. Niko oli joku hiphoppari.
Varpunen
löytänyt aidot helmet

Post by Varpunen » Mon Sep 24, 2007 8:41

Onkohan tiedossa jotain uusavuttomia, kun ei osaa petivaatteitaan laittaa...kuitenkin jo 20v. :shock:
Kummankohan kimppuun Timo nyt hyökkää, luulisin että blondin.
Olen ajatellu tuota Timon painamis halua, että on varmaan lyönyt vetoa lähtiessä että saa kaikilta talon naisilta.. :lol:
...ihailee muiden tekemisiä....
Asta

Post by Asta » Mon Sep 24, 2007 23:56

Kadi oli siinä Aki-tilanteessa ihan "musta rap" (minulla tuli itse asiassa siinä tilanteessa ensimmäisenä mieleen egyptiläinen, oman arvonsa tunteva temppelinpalvelija tuhansien vuosien takaa), ja niinpä joutui Aki luovuttamaan. Kadi ei antanut senttiäkään periksi ja säilytti (omasta pienestä mielestäni) tasonsa upeasti.
Oli kiva saada uusia ihmisiä taloon, vaikka ei tässä juuri nyt ehdi tapahtumia seuraamaankaan. Mutta kiva kuitenkin! En juuri nyt tiedä, ketkä ovat suokkareitani ja ketkä inhokkejani. Kun tulee uusia ihmisiä, kaikki ihmiset muuttuvat, koska kokonaisuus on muuttunut. Jännä seurata jatkoa!
:D
"To see a world in a grain of sand
and heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
and eternity in an hour."
William Blake
Pape

Post by Pape » Tue Sep 25, 2007 9:28

Kyllä taloon eloa kaivattiinkin. Fabe heitti kyllä tosi hyvää läppää oikeissa paikoissa :D Seuraava häätöäänestys onkin mielenkiintoinen, veikkaan siinä olevan Kadin ja Helin.
anzu

Post by anzu » Tue Sep 25, 2007 11:19

Mua vaan nauratti se Akin & Kadin riita, just tollasta toimintaa lisää niin kehtaa kattoaki. Näistä uusista asukkaista odotan, jos joku ees sais jotain toimintaa aikaseksi, että ei oo tollasta lässyn läätä koko homma. Parasta ois ku joku uusista akoista vetäs vaikka Timoo turpiin tai vastaavaa, ku lääppii liikoja... :roll:
-anzu
Partaska

Post by Partaska » Wed Sep 26, 2007 8:58

Eilisen perusteella mulle tuli ihan sellanen mieli noista ihmisistä että ne on KÄDETTÖMIÄ......

Ei millään pahalla kenenkään suosikkia mutta ei voi katsoa nauramatta kun kaverit tuhlaavat kaiken lautatavaran olohuoneen tavaroihin...ei se 600 m lautaa ole niin paljon mitä ne luulee.

NO oli pakko kommentoida....enhän itsekkään ole täydellinen.
Elämme jännittäviä aikoja.....et älä jännitä =)
Nunnuli

Post by Nunnuli » Wed Sep 26, 2007 11:16

Joo.. sänkyihin menee tosi paljon puutavaraa.. riippuen tietty minkälaiset sängyt meinaa rakentaa. Jos makaa vaan lautojen päällä niin ei sitten ole niin paha. Tuskin vaan menee läpi sellainen.
"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur." Eli.. Sovulla pienet asiat kasvavat, eripuralla suuretkin hajoavat.
Partaska

Post by Partaska » Wed Sep 26, 2007 19:55

Tokkopa menis läpi että tehtiin pelkät laverit ilman jalkoja...mutta täytyy kyllä tänäänkin katsoa jos ehtii..että saa makiat naurut ennen nukkumaan menoa
Elämme jännittäviä aikoja.....et älä jännitä =)
tuula-kaarina

Post by tuula-kaarina » Wed Sep 26, 2007 20:22

tuula-kaarina wrote:Mun mies ei halua katsoa bb:tä, on kuulemma kauheaa hömppää, mutku minä tahtoisin. Kuvittelen itseni nyyhkimässä baaritiskillä tyyliin "Oi, mieheni ei ymmärrä minua. Olisiko teillä 24/7?"
Hahaa! Meilläpä näkyy nyt 24/7! Kaapelin kautta sen sai ihan ilmatteeksi (Elisan verkko, jos jotain maksullisia kanavia) ja tottahan namuseni :ooh: sen minulle hommasi! Pupuseni katselee sinä nyt itse nenänpää valkeana, nikkaroivat mokomat jotain ulkona. Hömpästä ei siis tietoakaan...
*~*~* vierivä "läski" ei sammaloidu*~*~*
Jorisa - ad. 2008
Jorisa

Post by Jorisa » Fri Sep 28, 2007 12:28

Radiossa tuli vasta että Aki on lentänyt talosta mäelle rikollisen taustan takia. Näin sitä pysyy BB tapahtumissa mukana vaikkei sitä seuraakaan :wink:
Porukassa, mutta yksin.
Pape

Post by Pape » Fri Sep 28, 2007 12:32

Joo niin pääsi käymään. Rikollisella taustalla ei varmaan sinänsä väliä, pihalle laitettiin sen vuoksi, ettei ollut kertonut tästä castingissä. 90 luvun alussa siis rötöstellyt... En silti tuomitse miestä vaan nostan hattua, että on päässyt takaisin kaidalle podulle. Ihon värinsä takia varmaan joutunut paljon kiusatuksi, siinä sitten aletaan habaa kasvattamaan, rötöstellään ja esitetään kovaa jätkää.
Jorisa

Post by Jorisa » Fri Sep 28, 2007 12:40

niin joo, puolella korvalla kuuntelin ku tein tossa anomuskirjetta kaupparekisteriin. Oliskohan se päässy sinne ollenka jos ois niis rehellisesti kertonu, vai meinasko että menneet on menneitä?
Porukassa, mutta yksin.
Post Reply