Big Brother 2007

Yleistä keskustelua koruharrastuksesta: korujen suunnittelusta, väreistä, mitoituksesta jne. - eli niistä koruharrastukseen liittyvistä aiheista, joille ei ole omaa osiotaan. Myös jäsenesittelyt kuuluvat tähän osioon.

Moderators: Cattleya, Muikku, Eowyn, inkku, Henna

Nunnuli
sijoittaa jalokivilaatuun
Lasku: 5

Post by Nunnuli » Fri Sep 28, 2007 12:45

Osoittaa vaan juuri sen miten tyhmästä ihmisestä on kyse. Eikö se tosiaan tajunnut, että tällaiset asiat tulee julki julkisuuden myötä? Voin satavarmasti sanoa, että taustoista kysytään castingissä eli mies on valehdellut ja luullut sen menevän läpi. Pölö mikä pölö, mutta se onkin VAAN mies. (sori meidän miehille kommentista, miehiäkin on niin erilaisia)
"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur." Eli.. Sovulla pienet asiat kasvavat, eripuralla suuretkin hajoavat.
Pape

Post by Pape » Fri Sep 28, 2007 13:03

Rikosrekisteritkin vanhenee tiettyjen rötösten kohdalla.
Nunnuli

Post by Nunnuli » Fri Sep 28, 2007 13:09

Toki, mutta jos castingissä kysytään onko taustalla tuomioita tai rötöksiä tai jotain tämän suuntaista, kyllä siihen pitäisi vastata "on" vaikka rikosrekisteri olisikin vanhentunut.
"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur." Eli.. Sovulla pienet asiat kasvavat, eripuralla suuretkin hajoavat.
Pape

Post by Pape » Fri Sep 28, 2007 13:14

Mutta jos kysytäänkin, että onko rikrekkiä :twisted: Ihan sama mulle, Aki ei kuulunut suosikkeihini missään vaiheessa, mutta asioilla on aina monta puolta ja menneet on menneitä.

Taloon tulee siis taas uus asukas, siellä alkaa olla vanhoja ja uusia fifty-sixty.
Pape

Post by Pape » Fri Sep 28, 2007 23:23

BB talon punainen puhelin on soinut tänään ja siihen vastasi Kadi. BB rupatteli puhelimessa, että Kadin on valittava henkilö ensi viikon äänestykseen. Ilmeisen paha paikka ollut Kadille. Hyperventilaatiota ja rytmihäröjä, musta alkaa tuntua, että Kadilla on sama sydänhärö kuin mullakin...siitä syystä multa pinnoja hälle.

Veikkaisin, että Kadi nimeää Timon. Ja sunnuntaina tippuu Heli.
Nunnuli

Post by Nunnuli » Fri Sep 28, 2007 23:25

Kauheeta! :shock: Olis hirveetä olla tuollaisessa tilanteessa. Ketä se Kadi nimesi muuten tällä viikolla?
Pape

Post by Pape » Fri Sep 28, 2007 23:37

Timon ja Helin.

Edit. mikähän siinä Helissä mättää? Tuijottelun ja hiljaisuuden lisäksi ;) Kieltämättä oli vähän erilaiset odotukset Lamourettes typystä.
Asta

Post by Asta » Fri Sep 28, 2007 23:40

On siellä varmaan Kadilla hankala olla juuri nyt. Ilkeilijä-Aki lähti, joka olisi ollut juuri se oikea äänestykseen valittava, ja en usko, että Kadi kehtaa valita ketään uutta. Ja minusta hän on suunnilleen kaikkien talossa olevien kaveri. Timo on ehkä se, joka on vähiten ollut Kadin aaltopituudella - mene ja tiedä. Karmea juttu kaiken kaikkiaan, koska jos se Kadin valitsema jää taloon, varmaan paljon jäätä kertyy siihen ympärille, vaikka Kadi on pakkotilanteessa. Timo toisaalta varmaan pystyy karistamaan tällaisenkin hartioiltaan aika pikaisesti, koska hän ei yleensäkään jää junnaamaan asioita vaan vaihtaa paitaa aika iloisesti, käytännössä ja ihmistasollakin.
Yhden sentin filosofiaa jäkäläpäältä. Tai puolen. Tai kourallisen jäkälää.
Mulla on ollut nyt tunnin se 24/7 päällä, mutta en ole saanut vielä kuulokkeita korville asetettua. Eilinen Ganes-konsertti (näin vain sen lopun, jossa Ganes esitti kaksi laulua) oli aivan puhdasta hurmosta. Sen jälkeen oli ihan täällä korvakuulokkeiden päässä hurmiollinen olo, ja kun tänään illalla kuului Ganesia radiosta, oli mennä ruoka väärään kurkkuun, kun oli niin kiva olo ja kikatutti.
Jäkäläpäältä UGH! No, en mene vielä nukkumaan, mutta ehkä olisi jo pyjamaan pukeutumisen aika kuitenkin. Löysin kolme yötä sitten uuden valmistajan, tein toissapäivänä tilauksen, sain eilen vahvistuksen tilauksesta, maksoin tänään ja kolmen päivän sisään maksun saamisesta he lähettävät tavarat. Ja voi, että varmaan itkaisen paketteja avatessa, kun ne olivat sellaisia kiviä, joihin en ajatellut Luxonialla olevan varaa ainakaan vuoteen. Kauppa-asiaa, väärässä ketjussa, pakoon.
Mutta sitä ennen, Big Sister-halit kaikille!
:viuh:
"To see a world in a grain of sand
and heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
and eternity in an hour."
William Blake
Nunnuli

Post by Nunnuli » Sat Sep 29, 2007 0:10

Sitten menetkin Astaiseni sinne omaan ketjuusi kertomaan mitä ihanuuksia olet mennyt tilaamaan meidän päidemme (ja kukkaroiden)menoksi.
Jorisa

Post by Jorisa » Sat Sep 29, 2007 9:38

mä en uskalla edes mennä luxoniin kattomaan... :shock: :?
Porukassa, mutta yksin.
Pape

Post by Pape » Sat Sep 29, 2007 23:13

En enää ihmettele, että Suvi lyöttäytyi Kadin seuraan. Tuntuu löytyvän munaa samalla lailla kuin Kadilta eli tohtii olla se vastarannan kiiski. Suvin naamasta pystyi lukemaan hyvin mitä mielessä pyöri, kun Heli tuli lohduttamaan Kadia :twisted:

Tämän hetkiset suosikit Jarkko ja Kadi. Piian puhe ärsyttää, kun käyttää "ketä" sanaa silloin, kun pitäisi sanoa "kuka". Ketä ottaa kaffia?
Asta

Post by Asta » Sat Sep 29, 2007 23:17

Heiiiiiiiiiiiiiiiiiiii! Helmethän ovat teidän iloksenne!
:D
Tuli tänään pyyntö laittaa spektrot taas internettiin, kun ne olivat varmaan monta kuukautta poissa, kun huomattiin että yksi laatikko jäi Italiaan. Tämä pyynnön esittäjä oli käymässä Suomessa ja seuraavaan reissuun menisi aikaa. Joten käytin illan tunnit inventaarioon ja huomasin, että kiviä on aivan hiivatisti Italiassa. Nonna on varmaan jo heittänyt kivilaatikon pois, kun hän otti asiakseen tyhjentää Italian asuntomme, josta maksamme vuokraa vielä vuoden loppuun.
:wow:
Siis missä ketjussa minä taas olen - jos tää ei ollut OT, pakoon ja lujaa, kun menee aina sekaisin, mitä sai missäkin kirjoittaa! Ooh, nyt näkyi, BB. Siis, kröhöm, mulla on kuulokkeet päässä ja BB livenä taustalla. Äsken siellä leikittiin piilosta, nyt pestään hampaita. Eikö heille järjestetä lauantai-illan kunniaksi mitään viihdykettä? Olisi kiva, kun silloin kun itse ottaa vähän rennommin eli perjantai- ja lauantai-iltana, heilläkin olisi rennompaa meininkiä. Näyttää ihan maanantai-illalta tuo heidän menonsa!
Ja nyt varmuuden vuoksi kuitenkin: pakoon!
PS. Toivon, että Kadi jää taloon.
PS2. Jospa se Aki joutui ulos sen takia, että oli jättänyt ilmottamatta aikaisemman aseellisen ryöstönsä JA sen takia, että se tilanne Kadin kanssa oli aika uhkaava. Ehkä tuotantoporukka mietti sitä mitä minäkin pienessä mielessäni: oli aika lähellä, että Aki olisi menettänyt itsehillintänsä. Pelkäsin silloin Kadin puolesta ja jos olisin ollut tuotantotiimiä, olisin siinä vaiheessa kutsunut Akin päiväkirjahuoneeseen, kun hän kolmannen kerran hoki heikkoja jäitä.
:shock:
Ja nyt sitten pakoon, lopultakin! :D
William Blake
AnneKa

Post by AnneKa » Sat Sep 29, 2007 23:21

Tää on tosi jännää kuinka ihmisiä ärsyttää eri ihmiset. Mua kans toi Piia ärsyttää, mutta meillä isäntää ei. Sitä ärsyttää Heli, mua taas ei. Mun mielestä Heli on aika mitään sanomaton. En tosin katso kuin tuon koosteen, mutta vaikuttaa siltä kuin Heli ei kauheasti osallistuisi. Ja Timo mua kans jotenkin ärsyttää.
Jarkko on edelleen mun suosikki. Ei ole niin hirveästi esillä, mutta on jotenkin vahvasti läsnä.
Asta

Post by Asta » Sat Sep 29, 2007 23:41

No joo, silloin kun Helin ääni kuuluu kuulokkeista (teen töitä kuularit korvilla, äänet vain kuuluvat, mutta muuten ovat muut ikkunat näytöllä), menen vaihtamaan toiseen Director's Cuttiin. Heli tuntuu "tyhjältä" eikä tässä päässä herätä kiinnostusta, pikemminkin tylsistymistä. Se on ihan sen äänen kuuleminen, mikä aiheuttaa reaktion. Mielenkiintoista!
:shock:
William Blake
Pape

Post by Pape » Sun Sep 30, 2007 0:00

Helberi on kuulemma lähtenyt Lamouretteista lätkimään, koska ei oikein tullut muiden kanssa toimeen. Mä niin toivoin, että olisi päässyt talossa vauhtiin, mutta ei siitä oo näemmä yhtään mihinkään. Suihkussakin käy bikinit päälle (joka on siis toisaalta yllättävää, että on tanssitytsynä tottunut paljastelemaan).

Kadi oli nimitellyt Ganes pileissä Timoa homoksi ja tämä oli siitä loukkaantunut. Mutta niinkuin Kadi tänään päikkärissä sanoi, talon ainoat miehet ovat enää Jarkko.... ja Aki oli. Muut ovat homoja tai metroja.

Tiina muuten spekuloi Akin lähtöä ja livautti siinä samalla, että tuskin mikään rikostausta on kyseessä, koska rikosrekisterit piti toimittaa valintavaiheessa...

Se Akin uhoaminen Kadille silloin ei mun mielestä ollut niin uhkaavaa, että siitä olisi pitänyt huolestua. Satuin katsomaan sitä suoranan ja mun mielestä se oli aika tyypillistä kännilooraosastoa. Jossakin on kirjoitettu sitä, että Aki uhkasi tappaa Kadin. Todellisuudessa Aki sanoi, että jos löisi, voisi henki lähteä.... Ennemminkin se oli yleistoteamus.
Post Reply