Ketä Helmettiläistä sinulla on ikävä?

Yleistä keskustelua koruharrastuksesta: korujen suunnittelusta, väreistä, mitoituksesta jne. - eli niistä koruharrastukseen liittyvistä aiheista, joille ei ole omaa osiotaan. Myös jäsenesittelyt kuuluvat tähän osioon.

Moderators: Cattleya, Muikku, Eowyn, inkku, Henna

Post Reply
Henna
Moderaattori
Oikea käyttäjä: Olen

Ketä Helmettiläistä sinulla on ikävä?

Post by Henna » Wed Feb 27, 2008 19:08

Avasin kuulkaas oikein oman aiheensa tälle. Kun tuli mieleen että muillakin ehkä on ikävä joitakin vanhoja Helmettiläisiä, joista ei ole pitkään aikaan kuulunut mitään. Täällä on tosi paljon uusia aktiivisia nykyään niin ettei aina huomakaan että joku vanha naama ei ole antannut itsestään elonmerkkejä aikoihin...

Minulla on ikävä ainakin Kaisa-Maisaa ja Isaa, joiden molempien edellisistä kirjoituksista on vierähtänyt tovi. Sattuuko joku tuntemaan tai tietämään heistä jotakin? Ei nyt mitään henkilökohtaisuuksia, mutta sen verran että kaikki on ok jne.

Kenen muun juttuja/kuulumisia kaipailette?
Sister Bliss
sijoittaa jalokivilaatuun
Lasku: 5

Post by Sister Bliss » Wed Feb 27, 2008 19:11

Rapunaista tuossa just vähän aikaa sitten mietittiin, mutta taitaa viettää luovaa taukoa :)
♥´¨)
¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*´¨)
(¸.•´ (¸.•´♥ wabi sabi
Pape

Post by Pape » Wed Feb 27, 2008 19:13

Kyllä mäkin sitä Kaisa-Maisan heiluvaa avaa kaipaan ;)
Siru

Post by Siru » Wed Feb 27, 2008 19:16

Janea kaipaan kovasti :cry:
Wear your HELMET with pride!
Jorisa

Post by Jorisa » Wed Feb 27, 2008 19:24

Janelle mää laitoin viestii kunnei kuulunut vähään aikaan ja elossa hää on.... edelleen... :)

Sen enempiä en julkisesti mainaa...;)
Porukassa, mutta yksin.
Mymmeli

Post by Mymmeli » Wed Feb 27, 2008 19:36

Kaipaan myös Janea, hänen persoonallisia ja asiantuntevia kommenttejaan.
Kaisa-Maisan tarinat olivat niin ihanan piristäviä ja koko persoona pelissä.
Tahvoa olen myös kaipaillut.
Ymmärrän kyllä että elämässä tulee uusia asioita tai kiireitä.
Itsekkin ajattelin pitää Helmetittömän helmikuun, mutta en sitten näköjään pitänytkään. Tähän koneelle kun istuu hetkeksi, huomaa kohta parituntia menneen, meinaa perhe välillä hermostua. Onneksi meillä ei ole kuin tää yksi kone ja kuitenkin 5 henkeä tätä jakamassa. :)
Henna
Moderaattori
Oikea käyttäjä: Olen

Post by Henna » Wed Feb 27, 2008 20:01

Ai niin, no Janea tietysti myös :idea:
Mutta hengissä tosiaan on, tänään juuri kuulin hiukan kuulumisia :D
Maikki

Post by Maikki » Wed Feb 27, 2008 20:56

Ainakin yksi yllämainituista on tehnyt minulle tilauksen tässä ei kovin kauan sitten ja pistin silloin mukaan viestiä, että ainakin minä olen kaivannut foorumilla!
AnneKa

Post by AnneKa » Wed Feb 27, 2008 21:09

Mymmeli wrote:Kaipaan myös Janea, hänen persoonallisia ja asiantuntevia kommenttejaan.
Kaisa-Maisan tarinat olivat niin ihanan piristäviä ja koko persoona pelissä.
Tahvoa olen myös kaipaillut.
Ymmärrän kyllä että elämässä tulee uusia asioita tai kiireitä.
Itsekkin ajattelin pitää Helmetittömän helmikuun, mutta en sitten näköjään pitänytkään. Tähän koneelle kun istuu hetkeksi, huomaa kohta parituntia menneen, meinaa perhe välillä hermostua. Onneksi meillä ei ole kuin tää yksi kone ja kuitenkin 5 henkeä tätä jakamassa. :)
Meillä isäntä joskus on todennut viettävänsä iltaa yksikseen, kun minä olen jossain... siis roikun täällä.
Netitöntä viikkoa(ainakin melkein) vähän aikaa sitten vietin. Tuli todettua, etten ole koukussa pelkästään helmiin vaan myös nettiin :oops: .
Janen kanssa tulee postiteltua :D .
Kaisa-Maisaa kyllä kaipailen, mutta hyvähän se on että nuorella naisella on muutakin elämää.
Helmisusi

Post by Helmisusi » Wed Feb 27, 2008 21:54

Ruta ja mdmB ovat olleet pitkään ihan hiljaa...
Porkkana

Post by Porkkana » Wed Feb 27, 2008 23:17

....kaisa-maisan pingua ....ja isan sillin perkeleitä.... :lol:

....kummallakin persoonallinen tapa jutustella ....aina löytyi jotain päivän piristykseksi.... :D ....ilmankos onkin ollut niin masentavaa :wink: (vaikka.... kun noita hullui "uusia" naisia seuraa ....ei oikeen voi masentua vaikka haluiskin :lol: )

....jane ....tietysti ....helmi-guru :D

....ja on tietysti paljon muitakin, joiden on huomannut 'hiljenneen' ....lienevätkö kokonaan poissa ....vai vain taustalla.

....niin se taitaa olla että "aika aikaansa kutakin". ....ainakin noilla muilla keskustelupalstoilla (esim. msn) vaihtuvuus menee juuri näin. ....vain muutama 'vakkari' säilyy ....osa vanhoista jää pois ....ja uudet 'äänet' tulee tilalle.
....itse jätin juuri muutama kuukausi sitten oman 'grouppini' amerikkalaisten johdettavaksi :lol: ....itse ei tullut enää paljon kirjoiteltua ja moderointi alkoi väsyttämään (ja ah, ne amerikkalaisten draamat....!! ....sieltä niitä 'drama queen'eja löytyy....!!) ....ja niihin muihin, joihin olin ystävystynyt, tulee pidettyä yhteyttä nyt muuta kautta.

*muoks*
....jäi vielä sanomatta, että siru ja helmipöllö ....puren nilkasta jos meinaatte hävitä....!! :lol:
--Art is not about thinking something up. It is the opposite - getting something down.--

www.vumanart.com
Siru

Post by Siru » Wed Feb 27, 2008 23:42

Mä mihkään häviä kun olen roikkunut mukana alusta asti... :lol:
Wear your HELMET with pride!
Jorisa

Post by Jorisa » Wed Feb 27, 2008 23:51

no mun häviämistä varmaan toivoo hyvinkin moni, mutta piruuttaninkaan en täältä lähde..... 8)
Porukassa, mutta yksin.
varis
korukivikasan keskellä

Post by varis » Thu Feb 28, 2008 2:06

Samoja on tullut kaipailtua. Ja lisäksi Taikaa ja Michliä, pikku balleriinaa. Kaisa-Maisaa on tullut stalkattua Irc-gallerian kautta, kun kerran livautti tänne nickinsä, ja koska kuvat ovat silloin tällöin päivittyneet, on siellä jotain elämää koulusta huolimatta :D On itse asiassa saanut jo nettikauppansakin avattua tuossa viime vuonna, http://kaisankorut.shop.wosbee.com/PublishedService
Tulisi vaan tänne, niin saisi onniteltuakin... Täyttyy vaan turhaan inboxi jos ei käy :roll: .
Huomatkaapa alin kategoria... :lol: Kaisa pitää aatteistaan kiinni!

PS.Hitsin iso kiitos muuten tästä ketjusta, toimi muistutuksena. Menin vilkaisemaan Michlin blogia, ja huomasin, että siellä on päivitetty jo kuukausi sitten! :shock: Mä olen siis tosissaani ollut niin kauan katsomatta?
...sillä pelkuruus on kuolemansynneistä suurin.
Asta

Post by Asta » Thu Feb 28, 2008 2:46

Miehet möksähtivät yhdessä välissä. Kaipaan heidän inhorealistisia kommenttejaan (kuulostaa rumalta, mutta ei ole). Jorisa on lähimpänä sitä genreä, joka miesten mukana osittain lähti (Mikael0k palailee, hyvä!!!). Se on sellainen virtuaalikumisaappaat jalassa, virtuaalipellavapaita päällä, virtuaalisuokuokka kädessä oleva rehellisyys, jota ei yksinkertaisesti voi vastustaa!
:love:
"To see a world in a grain of sand
and heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
and eternity in an hour."
William Blake
Post Reply