Ketä Helmettiläistä sinulla on ikävä?

Yleistä keskustelua koruharrastuksesta: korujen suunnittelusta, väreistä, mitoituksesta jne. - eli niistä koruharrastukseen liittyvistä aiheista, joille ei ole omaa osiotaan. Myös jäsenesittelyt kuuluvat tähän osioon.

Moderators: Cattleya, Muikku, Eowyn, inkku, Henna

HLS
sijoittaa jalokivilaatuun
Lasku: 5

Re: Ketä Helmettiläistä sinulla on ikävä?

Post by HLS » Fri May 21, 2010 17:34

Hei missäs Nunnuli on?? Mulla on ikävä hänen iloista liverrystään ja upeta korujaan.

Papunenkin on haihtunut samalla kertaa... valokuviaan päivittää kuitenkin säännöllisesti eli jossain liikkuu hän...

HUHUU HUHUU!!!!!!
Simavi

Post by Simavi » Fri May 21, 2010 17:45

Komppaan HLS:ää... Nunnuli ja Papushkaa!!! Täällä on niiiiin paljon tyhjempää ilman teitä :cry:
Tiedän kyllä sen, en vain muista kaikkea kerralla!
Nunnuli

Post by Nunnuli » Sat May 22, 2010 2:14

Kauhee korujumi on iskenyt jo hiukan ennen Espanjan matkaa ja sen jälkeen vielä pahemmin. En ole tehnyt korun korua aikaKausiin.. itse asiassa maaliskuun lopulla viimeksi :shock: Sitä myöten myös muiden korut ei ole kiinnostanut. En tiedä mikä ihmeen blokki nyt vaivaa, mutta hyvä kun jaksaa aamulla koruja päälleen valita. Ideoita olisi ja korjaustöitäkin joitakin, mutta ei vaan kiinnosta. Olen kyllä käynyt täällä joka päivä katsomassa ainakin ne ihan tärkeimmät ketjut eli OT, kesätreffit ja turkulaisten tulevat treffit päivittäin. En ole kadonnut siis.. olen vaan ollut hiljaa ja koittanut miettiä miten jumista pääsisi eroon. Minä myös päivitän kuvia joka päivä, mutta tosiaan korukuvia ei ole nyt tullut. Toivottavasti tämä orpo olo suhteessa helmiin menee Äkkiä ohi. :nod:

Ihanaa, että on kaivattu.. ihan mieli liikuttuu *alaleukawäpä*
"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur." Eli.. Sovulla pienet asiat kasvavat, eripuralla suuretkin hajoavat.
Papunen

Post by Papunen » Sat May 22, 2010 19:48

:D Puss teille :love: Komppaan tässä ihan Nunnulia.. ja jään miettimään että mitä hittoa meille tapahtui siellä Espanjassa.. :lol:
Helmet ja korunteko ei kiinnosta :???: Kumma juttu kyllä mutta tuntuu että on menossa ohi kun olen tänään aloittanu korua!! O-ho!
Kameran kanssa leikkiminen on vienyt aika tehokkaasti tässä viimeajat mutta jospa tästä ny taas innostuis :D
Asta

Post by Asta » Fri May 28, 2010 18:50

Minulla on ollut teitä aivan valtava ikävä! :love:
:ooh:
"To see a world in a grain of sand
and heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
and eternity in an hour."
William Blake
Siru

Post by Siru » Fri May 28, 2010 19:07

Oi, Asta on linjoilla!!! :jippii:

Muoks - Ja äsken vasta pääsin viesteissä Astan eiliseen viestiin mutta yhtä kaikki mukava että olet taas paikalla! :ooh:
Wear your HELMET with pride!
Asta

Post by Asta » Fri May 28, 2010 19:35

Tämä maailma on niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin kummallinen paikka - tässä olen yritystä lopettelemassa ja äsken surffasin suomalaisissa helminettikaupoissa ja mietin tilaamista, kun näkyi niin kauniita helmiä! Näin se pyörä pyörii ja roolit vaihtuvat. Hyvä niin!
:ooh: :love:
"To see a world in a grain of sand
and heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
and eternity in an hour."
William Blake
Thuja Design

Post by Thuja Design » Fri May 28, 2010 20:21

Mäkään en ole vielä ehtinyt tehdä niistä kauniista isoista spkroliittihelmistä mitään, jotka tilasin sinulta.Itse aina mietin, millaisia koruja myymistäni korutarvikkeista tulee.
Suntsa
Oikea käyttäjä: Olen

Post by Suntsa » Fri Jun 11, 2010 11:12

Piita wrote:Jokaisella on varmasti kausia ettei ehdi eikä jaksa olla kauheen sosiaalinen täällä. Oikea elämä puskee hyvinkin väliin.

Korutulva on nykyään niin valtava ettei ehdi kaikkea kommentoida eikä aina katsoakaan. Sille ei voi mitään jos joku pahoittaa mielensä kommenttien vähyydestä ja jää siksi pois.
Tämä foorumi on kasvanut valtavasti siitä kun olen itse liittynyt matkaan. Ei voi mitään sille että enemmän tulee juteltua ennestään tuttujen kanssa. Satoihin tutustuminen ei käy ihan hetkessä... Ja aika tahtoo olla perheen ja yrittäjän elämän kanssa kortilla muutenkin... :shrug:
Samoilla linjoilla Piitan kanssa. Nyt kun olen ollut pitkällä lomalla, on ollut aikaa täällä hengailla, mutta kyllä elämä normaalisti on niin hektistä, että ihmettelen, miten te työssäkäyvät kerkeätteä. Toki tämä voi olla vastapainoa työlle. Ja aikansa kutakin, sano pässi kun päätä leikattiin. :lol:

Tosi kiva on muuten ollut uutena ketään livenä tuntemattomana seurata tätä uusien ja vanhojen sulautumista, enkä ole vielä osannut havaita mitään negatiivista henkilökemioissa. Toki ne ovatkin varmaan pinnan alla, jos jotakin antipatioita on. Ja hyvä vaan, ettei tiedä, jos on. Mielestäni tämä foorumi on harvinaisen asiallinen, ja täällä on reiluja ihmisiä. Katselen paljon korukuvianne, mutta en toki jaksa aina kommentoida, vaikka olisi hienojakin. Lähinnä kommentoin vain niille, jotka ovat jotenkin tulleet tutuiksi esim. joilta olen ostanut paljon, ja/tai joiden kimpoissa olen ollut.

Perustaessaan Helmetin, Eowyn ei ehkä aavistanut, että loi jotain paljon suurempaa kun pelkän korufoorumin. Tai ei ainakaan sitä, että tämä paisuu näin valtavaksi.

Tämä taisi nyt taas mennä vähän asian vierestä. :lol:
|Unforgiven|
hamstraa hopeahelmiä

Post by |Unforgiven| » Sat Oct 23, 2010 22:27

Kröh.. Tässähän on ihan otettu kun oma nimi sattui silmään. :oops: Allekirjoittanut on viettänyt pari-kolme vuotta hiljaiseloa. Silloin tällöin olen täällä käynyt pyörähtämässä ja katselemassa mitä kuuluu itse kenellekin. Ehkäpä tässä taas sais helmetkin kaiveltua esiin, ne kun raukat ovat vielä muuttolaatikossa.. Niin ja jos kaks vee antais äiskän hetken touhuta omiaan.. :)
Image
Image
mikael0k

Post by mikael0k » Sun Oct 24, 2010 17:20

Miulla on Helmettiä ikävä. Siis sitä tietynlaista vanhaa alkuperäistä. Nykyään ei ole oikein enää mitään kiinnostavaa täällä. Katselin tuossa nuita "Näytä uudet viestit" topikkeja useampana päivänä ja totesin että oikestaan muita viestejä ei ollut kuin Kirpparin myynti-ilmoituksia. Ja aika pitkältihän näin on jatkunut jo pitemmän aikaa. On tainut lamaannus iskeä Helmettiin tai sitten vaan minulle on tullu kyllästyminen. Yhä harvemmin avaan enää nykyään Helmettiä ollenkaan... saatan vain vilkaista uudet viestit osiota ja laittaa foorumin kiinni etes avaamatta topikeja. Heh. Taitaa olla jo sellaista luovuttamisen suuntausta meitsillä, pitää etsiä uusia kiinnostuksen kohteita ja jättää vanhoja pois... johan tässä on useampi vuosi roikuttukkin :D
Astan ja Nunnulin sekä monen muiden juttuja oli mukava seurata ja välillä jottain kommenteeratakkin, mutta Astakin katosi jonnekkin ja Nunnulikin on löytänyt muuta mielenkiintoista :lol: ,...... NOOOOO aika aikaansa kutakin.. Näin se vaan maailma menee. Pitää taas pistäytyä jossain vaiheessa kurkkaamassa mitä täällä touhutaan. Ja monet täällä kadonneet ovatkin miulla kavereina tuolla FB:ssä..
Piita

Post by Piita » Mon Oct 25, 2010 11:13

Kyllä on Helmetti jäänyt hieman taka alalle, jokapäivä kuitenkin tulee käytyä mutta huomaan kommentoivani yhä harvemmin. On tullut hieman ujoksi kommentoimaan muuta kuin täysin koruihin liittyvää. Tämä on väkimäärä on kasvanut niin suunnattomaksi että miettii aika tarkkaan mitä tänne kirjoittaa. Mukaan mahtuu monenlaisia ihania ihmisiä mutta varovaisuus on kuitenkin varmaan ihan hyvästyäkin. Tai niin ainakin itselleni vakuuttelen. :lol:
Ne ihanat immeiset kehen on tätä kautta tutustunut ovat nykyään muuta kauttakin kamuja, kuten fb. Sielläkin nykyään hyväksyn kavereiksi vain ne jotaka oikeasti tunnen ja olen joskus tavannut tai ollut muuten yhteyksissä. Kun tekee tätä koruilua työkseen ja on paljon esillä työnsä puolesta niin aika tarkkaan miettii mitä milloinkin kirjoittelee ja avautuu.
Edelleenkin täältä tulee hyödyllistä tietoa ja hyviä kirpparilöytöjä.
Tiedätkö, olen jonkinlaisella matkalla. Matkustan omaan maailmaani, sisimpääni.
Näen mitä olen, avullasi opin hyväksymään mitä näen. -Piita-
Päkä
silmäilee HillTribe-hopeaa

Post by Päkä » Wed Dec 15, 2010 9:18

Mihinkähän on kadonnut JJI?
Onko kukaan kuullut hänestä mitään lähiaikoina.
Olen laittanut yksityisviestiä (edelleen avaamatta), sähköpostia ym., mutta en saa vastausta.
Jos joku on Jenniin yhdeydessä, niin voisko kertoa, että odotan yhteydenottoa :)
waterwoman
Oikea käyttäjä: Olen

Post by waterwoman » Sat Dec 25, 2010 20:04

Mie olen tuula-helenaa yrittäny metsästää- eikun yrittäny saada kiinni...Tietäiskö kukaan miten sais yhteyden?
:)
kokeilija

Post by kokeilija » Sat Jan 08, 2011 18:28

Mä kaipaan sitä vanhaa hyvää Helmettiä, täältä häipynyt "vanhoja" helmettiläisiä pilvin pimein :(, eli onko täällä oikeasti pinnan alla jotain mistä minulla ei hajukaan, vaikka muutoksen olen jo aikoja sitten huomannut.
Post Reply