OT-löpinää vol.11

Yleistä keskustelua koruharrastuksesta: korujen suunnittelusta, väreistä, mitoituksesta jne. - eli niistä koruharrastukseen liittyvistä aiheista, joille ei ole omaa osiotaan. Myös jäsenesittelyt kuuluvat tähän osioon.

Moderators: Cattleya, Muikku, Eowyn, inkku, Henna

Locked
Henna
Moderaattori
Oikea käyttäjä: Olen

OT-löpinää vol.11

Post by Henna » Wed Aug 13, 2008 22:46

Ja uutta ketjua kehiin... miten musta tuntuu että sata alasivua tulee täyteen aina vaan nopeammin ja nopeammin :shock:
Asta
sijoittaa jalokivilaatuun
Lasku: 5

Post by Asta » Wed Aug 13, 2008 22:48

No niin tekee! Minäkin kirjoitin vastausta edelliseen ketjuun, eikä se ehtinyt sinne!
Mutta se vastaus oli *nyt lyhennettynä* että tulee täydennyksiä ja uutuuksia, kunhan saan kuvattua. Edellinen vastaus olikin paaaaaaaaaaljon pidempi!
:enkeli:
"To see a world in a grain of sand
and heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
and eternity in an hour."
William Blake
Simavi

Post by Simavi » Wed Aug 13, 2008 22:52

Täytyypäs sitten päivystää huominen(kin) koneella :wink:
Täältä lähtee kuvausilmatsemppienergiaa huomiseksi Jääliin :wtg:
Tiedän kyllä sen, en vain muista kaikkea kerralla!
AnneKa

Post by AnneKa » Wed Aug 13, 2008 22:53

Ja kohta on vol.100 :wink:

Ja nyt kun on näitä parittamis-puuhia tullut mietittyä, niin onko kukaan oikeasti onnistunut saamaan parin joistain tutuistaan aikaan?
Simavi

Post by Simavi » Wed Aug 13, 2008 22:55

AnneKa wrote:Ja kohta on vol.100 :wink:

Ja nyt kun on näitä parittamis-puuhia tullut mietittyä, niin onko kukaan oikeasti onnistunut saamaan parin joistain tutuistaan aikaan?
Mun kaveri sai paritettua miehensä kaverin ja mut :lol:
Tiedän kyllä sen, en vain muista kaikkea kerralla!
HopefulRomantic

Post by HopefulRomantic » Wed Aug 13, 2008 23:17

Hej, kellään antaa inspiraationpoikaista miehenkoruun. Haluaisin siihen ametisteja.... olis pyöreitä kasimillisiä ja rouheita kärsineitä....
Image
Image
Henna
Moderaattori

Post by Henna » Wed Aug 13, 2008 23:19

Eräs poika oli ihastunut mun parhaaseen kaveriin, kaveri ei ollut yhtään kiinnostunut. No, kaveri sai sitten aikanaan hääkutsun, eipä tiennyt mitä teki kun minut puhui pojan (äidin) auton etupenkille vuonna '96 :shock: :lol:

Minä taas otan ainakin osakunnian opiskelukaverini ja miehen pikkuveljen nykyisestä avoliitosta. Vaikka itse ne kai sen homman viimeistelivät, mutta on ihan hauskaa pohtia, olisivatko yhdessä ilman puhenaisena toimimista :D
Henna
Moderaattori

Post by Henna » Wed Aug 13, 2008 23:27

Nyt napsahti maailmalle sen kokoinen helmitilaus että :hui: (kyllä sitä sitten hioinkin pari päivää)
Siitä tulee kyllä sitten suoraan tavaraa tuonne kaupallisiin (sen lupasin itselleni kun painoin viimeisen kerran confirm-nappia), kunhan olen itse ensin kuorinut suosikkini päältä. Ja osasta pidän itsellä vain puolikkaan nauhan... sikäli kun mitenkään raaskin. Mutta että tiedoksenne, myrskyvaroitus viikon-parin päähän :wink:
kompiainen

Post by kompiainen » Wed Aug 13, 2008 23:30

Mulla on sormet pelissä serkkupojan ja yläaste-lukoiaikaisen bestiksen toistaiseksi 10v kestäneessä avioliitossa (ja 14v yhdessäololssa). Vastaavasti taas serkkupoika ja bestis "kostivat" minulle sysäämällä alkuun jotain vuonna -95, joka jatkuu edelleen hyvin onnellisissa merkeissä. :D

Niin ja sitten kolmas meidän kaveriporukasta saatiin nakitettua samaisen serkun työkaverille vuonna -98. Heilläkin on nyt kaksi lasta.

Sitten on näitä epäonnistuneita juttuja muutama. Sellaisia, että hetken seurustelivat/tapailivat. Eli ihan aina ei ole kohdilleen osunut!
~Kun itse tekee, saa sellaisen kun sattuu tulemaan~
Heidi

Post by Heidi » Wed Aug 13, 2008 23:32

Onkos teille soiteltu sellaisesta firmasta kun AIG?
Minulle tarjottiin naisten syöpävakuutusta sieltä ja olen nyt miettinyt pitäiskö nyt semmonenkin vielä ottaa :shock:
http://www.lisaturva.fi
Articluna
suunnittelee Balin-matkaa

Post by Articluna » Thu Aug 14, 2008 1:00

AnneKa wrote:Ja kohta on vol.100 :wink:

Muutamia vuoden ja alle juttuja.... -___-

Oma avokkini on mulle paritettu - vai toisinpäin? Vaikka meninkin eri henkilön matkaan silloin ensitapaamisella... *köh ei siitä enenpää tai te tädit lennätte peffallenne kun kuulette hopeapoikanne seikkailuista*
~~ Hullu paitaseppä.. ja lievästi mielenvikainen hopeakimppasetä. ~~
~~ http://www.helmetti.fi/chat/ ~~

Nammisissa 20.2.2009 alkaen. :S (... vai tossun alla?)
Sister Bliss

Post by Sister Bliss » Thu Aug 14, 2008 6:38

Mä olen parittanut yhden parin joka on edelleenkin onnellisesti yhdessä naimisissa :)
♥´¨)
¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*´¨)
(¸.•´ (¸.•´♥ wabi sabi
Tinjami

Post by Tinjami » Thu Aug 14, 2008 6:42

Mä olen tosi huonolla menestyksellä parittanut muutaman kaverin, toinen pari tapaili vissiin kuukauden ja toinen kaksi. Sen jälkeen ei ole sietäneet toisiaan. :lol:

Itse kyllä olen parituksen uhri. Kaveria menin aikanaan tapaamaan ja kuinka ollakkaan, oli ukko raahattu sinne mukaan. Hylkäsivät meidät samaan pöytään juttelemaan ja nyt ollaan sit naimisissa. :wink:

Kaveri meni vähän kumman näköiseksi, kun mies heitti sille häissä, et kiitti vaan, tää on sun syytäs. :lol: :wink:
Ei, en ole hidas.
Olen kroonisesti myöhässä...
Tinjami

Post by Tinjami » Thu Aug 14, 2008 6:43

Ps. Koskakohan jossain rikospoliisilla soi kellot, kun täällä vaan puhutaan parittamisesta? :mrgreen:
Ei, en ole hidas.
Olen kroonisesti myöhässä...
Nunnuli

Post by Nunnuli » Thu Aug 14, 2008 6:59

Olympialaiset sais olla koko ajan. Eilen menin nukkumaan kymmenen maissa ja tänään heräsin viideltä katsomaan uinteja. Työt alkaa 7.45 enkä muista olenko koskaan ollut näin virkeä mennessäni aamuvuoroon. Eli vaikka ei tulisi olympialaisia, jotain niin jännää ohjelmaa pitäisi aamuisin telsusta tulla, että mut saisi sängystä ylös jo hyvissä ajoin.
"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur." Eli.. Sovulla pienet asiat kasvavat, eripuralla suuretkin hajoavat.
Locked