OT-löpinää vol.11

Yleistä keskustelua koruharrastuksesta: korujen suunnittelusta, väreistä, mitoituksesta jne. - eli niistä koruharrastukseen liittyvistä aiheista, joille ei ole omaa osiotaan. Myös jäsenesittelyt kuuluvat tähän osioon.

Moderators: Cattleya, Muikku, Eowyn, inkku, Henna

Locked
Partaska
sijoittaa jalokivilaatuun
Lasku: 5

Post by Partaska » Sun Aug 24, 2008 12:22

PikkuMyy wrote:
Partaska wrote: Mutta mitäs tänne tänään. Mun tarvisi keksiä äiteelle syndelahja kun sillä on huomenna synttärit. Koitin jo ehdottaa syömään menoa mutta oli jo kuulemma kerennyt ostaa lihaa et tekee kunnon ruokaa. Hmmm mitähän sitten?!?!? Koruja äitee ei käytä kuin juhlissa ja niitähän mulla on kämppä piukassa.
Kasvohoito? Jalkahoito? Hieronta? Joku hemmottelu?
Hieronta on jo hankittu äitienpäivälahjaksi jota äitee ei ole vielä kerennyt käyttää mutta jalkahoito voisi olla kova sana. Muuten ei meitin äitee oikein hemmottelusta tykkää kun siinä menee niin kauheesti aikaa.... :roll: en ymmärrä tollasta periaatetta.
Elämme jännittäviä aikoja.....et älä jännitä =)
Jorisa

Post by Jorisa » Sun Aug 24, 2008 12:27

onnittelut tytöt...

mä kuulkaa nautin....Koittakaa kestää mua, mutta siis te ette tiiä, millasta on saada itelleen ihmisarvo takaisin, kun ollut 9½ vuotta kotona VAAN hoitamassa lapsia, siis käytännössä ihmisten silmissä laiskottelemassa kotona. Ja nyt sitten kun oon takas työelämässä ja pääsin elämäni ensimmäiselle kesälomalle. AIVAN, oon elämäni ekalla kesälomalla, koska viimeks 10 vuotta sitten jäin joo 2 viikon kesälomalle ja siittä suoraan äippälomalle, mutta ei se tuntunut yhtään samalta, kun oli niin raskaana....

Nyt siis eka kesäloma, joka on siis oikeesti silleen, että palaan takas töihin ja jatkan siitä mihin eilen jäin. Tällastä se siis on. Mää oon aikuinen ja ihminen... :D

Tää on kuulkaa aika ihmeellistä ja mää oon hirveen onnellinen. :D Mää oon tietysti tehny kauheesti kaikkee suunnitelmaa, että mitä teen lomani aikana, mutta enhän mää niitä millään kerkee tekeen, mutta oli niin kiva suunnitella. :D
Porukassa, mutta yksin.
Amalia
suunnittelee Balin-matkaa

Post by Amalia » Sun Aug 24, 2008 12:57

Jorisa wrote:onnittelut tytöt...

mä kuulkaa nautin....Koittakaa kestää mua, mutta siis te ette tiiä, millasta on saada itelleen ihmisarvo takaisin, kun ollut 9½ vuotta kotona VAAN hoitamassa lapsia, siis käytännössä ihmisten silmissä laiskottelemassa kotona. Ja nyt sitten kun oon takas työelämässä ja pääsin elämäni ensimmäiselle kesälomalle. AIVAN, oon elämäni ekalla kesälomalla, koska viimeks 10 vuotta sitten jäin joo 2 viikon kesälomalle ja siittä suoraan äippälomalle, mutta ei se tuntunut yhtään samalta, kun oli niin raskaana....

Nyt siis eka kesäloma, joka on siis oikeesti silleen, että palaan takas töihin ja jatkan siitä mihin eilen jäin. Tällastä se siis on. Mää oon aikuinen ja ihminen... :D

Tää on kuulkaa aika ihmeellistä ja mää oon hirveen onnellinen. :D Mää oon tietysti tehny kauheesti kaikkee suunnitelmaa, että mitä teen lomani aikana, mutta enhän mää niitä millään kerkee tekeen, mutta oli niin kiva suunnitella. :D
Nauti lomastasi täysillä. Ja hitot niistä suunnitelmista mitä ei ehdi tekeen :D
-Mistään ei voi tehdä idioottivarmaa, sillä idiootit ovat erittäin kekseliäitä-
Muikku
Moderaattori

Post by Muikku » Sun Aug 24, 2008 13:03

Onnea Jorisa :D

Miepä tein muuten ihan eri tavalla tänä vuonna. Sen sijaan että olisin kirjoitellut kauheita tehtävälistoja mitkä pitäisi lomalla tehdä, listasin kaikki loman aikana tehdyt hommat. Tuli yllättävän pitkä lista ja hyvä mieli! Ja enemmän taisin saada aikaankin, kun en masentanut itseäni metriä pitkällä "pakko tehdä"-listalla.
Laskevan taloussuhdanteen aikana on viisainta sijoittaa jalometalleihin. Myös puolijalo- ja jalokivet ovat järkevä sijoituskohde.
- Muikun talousvinkki, ihan merkonomipohjalta -
Nokkoska

Post by Nokkoska » Sun Aug 24, 2008 13:11

Ja mulla loppuu huomenna viiden viikon loma :-( Keräilen tässä aivojani narikasta, jotta olisin iskussa huomista varten, mutta kovin nihkeää on...

Pian alkaa muuten BigBrother, onko täällä seuraajia?
- Täytyy nauttia taipaleesta, matkalla olosta, eikä aina vain varrota perillepääsyä. - Rolf Arnkil
Varpunen
löytänyt aidot helmet

Post by Varpunen » Sun Aug 24, 2008 15:00

Olen ollut lomalla koko kesän kaikesta.... myös täältä, mutta nyt nokkoska kysyi sellaisen kysymyksen.....
Näin viikolla unta että olin itse ohjelmassa...iiik..ja miehen velikin oli....ja oli aivan kauheaa!!!!!!!!!

Kiva kun alkaa Brother, ainut ongelma, kun monen vuoden "lomailun" (jorisalta lainattu ;) )jälkeen ois edessä paluu arkeen, niin mitenhän sitä jaksaa valvoa niin myöhään....
...ihailee muiden tekemisiä....
Eowyn
Ylläpito
Oikea käyttäjä: Olen

Post by Eowyn » Sun Aug 24, 2008 15:18

Minä kuulun niihin jotka eivät kerta kaikkiaan voi ymmärtää koko BigBrotheria. En tajua, kuka haluaa sellaiseen ohjelmaan enkä tajua, kuka jaksaa sellaista katsoa. Ei jotenkin päähän mahdu, että moinen voi kiinnostaa kansaa niin kovasti, että kuukausitolkulla saa lukea BB-aiheisia lööppejä. Musta on jotenkin pelottavaa, että jotkut ihmiset oikeasti haluavat sellaiseen ohjelmaan paljastamaan persoonansa (ja enemmänkin.... :shake: ) koko kansalle. :hui:
"I never get involved with my own life. It's too much trouble."
(Michael Garibaldi, Babylon 5)
Jorisa

Post by Jorisa » Sun Aug 24, 2008 15:21

Mulle tulee ens kuussa vuosi täyteen telkkaritonta elämää. Oon kattonu apaut 5 h vuodessa töllöö.... ja nekin siis jtn uutisii ja sellasia.... :shock:
Porukassa, mutta yksin.
Simavi

Post by Simavi » Sun Aug 24, 2008 15:33

Eowyn wrote:Minä kuulun niihin jotka eivät kerta kaikkiaan voi ymmärtää koko BigBrotheria. En tajua, kuka haluaa sellaiseen ohjelmaan enkä tajua, kuka jaksaa sellaista katsoa.
Kiva kun on joku muukin joka ei ymmärrä sitä ohjelmaa :D Mä oon joskus oikeen väkisin yrittäny kattoa sitä että tietäsin mistä muut puhuu, mutta 5 min on ihan maksimi mitä sitä jaksaa kattoa...

Asiasta Elvikseen... Mitä kuulkaa naiset voi tehdä tolle vanhemmalle pojalle 5½-v joka on uusis tilanteis arka kun mikä. Vein sen tänään kaverisynttäreille ja sielläkin se roikkui mun jalassa itkien eikä ois päästäny mua kotiin. Sitten kun se jää sinne niin tiedän että kaikki menee hyvin ja on aina menny. Mua jo huolestuttaa ens vuonna alkava eskarikin kun se varmaan jää rääkyen sinnekin ties kuinka kauaksi aikaa. Onko tossa parasta kylmäpäisyys vai auttaako jos yrittää rohkasta? Mutta kun siitäkään ei tunnu olevan apua :shrug:

Kaikenlisäksi oltiin sen kans eilen silmälääkäris ja nyt se saa myös rillit. Sekin on hirmu vaikee asia kun kovin monella ton ikäsellä niitä ei oo ja se jännittää sitä. Ja äipän syräntä raastaa kun jo ton ikäsellä on noin hankalaa ton uskalluksen kans :cry:
Tiedän kyllä sen, en vain muista kaikkea kerralla!
Jorisa

Post by Jorisa » Sun Aug 24, 2008 15:36

EI siin simavi auta muu kuin aika. Meillä oli tos iäs kans ihan samanlaista ja nyt poika menee ihan samanlai ku muutki. Ei kannata pakottaa, kyl se siittä ohitte menee. :D
Porukassa, mutta yksin.
Muikku
Moderaattori

Post by Muikku » Sun Aug 24, 2008 15:38

Eowyn wrote:Minä kuulun niihin jotka eivät kerta kaikkiaan voi ymmärtää koko BigBrotheria.
Sitten meitä on ainakin kaksi :nod: *muoks. ei kun kolme, Simavi kans!

En luopuisi telkkarista. Tai sanotaanko, että en haluaisi koskaan luopua Discoverysta ja National Geographicista :D
Laskevan taloussuhdanteen aikana on viisainta sijoittaa jalometalleihin. Myös puolijalo- ja jalokivet ovat järkevä sijoituskohde.
Muikku
Moderaattori

Post by Muikku » Sun Aug 24, 2008 15:42

Simavi wrote: Kaikenlisäksi oltiin sen kans eilen silmälääkäris ja nyt se saa myös rillit. Sekin on hirmu vaikee asia kun kovin monella ton ikäsellä niitä ei oo ja se jännittää sitä. Ja äipän syräntä raastaa kun jo ton ikäsellä on noin hankalaa ton uskalluksen kans :cry:
Sain lasit neljävuotiaana. Eihän se kivaa ollut, mutta äkkiä niihin tottui. Tsemiä pojalle! Ja jos joku kiusaa, niin käske pojan sanoa että täältä tulee yhdeksänsataa tätiä antamaan huutia kiusaajille :evil:
yumikona
suunnittelee Balin-matkaa

Post by yumikona » Sun Aug 24, 2008 15:44

Muikku wrote:
Eowyn wrote:Minä kuulun niihin jotka eivät kerta kaikkiaan voi ymmärtää koko BigBrotheria.

En luopuisi telkkarista. Tai sanotaanko, että en haluaisi koskaan luopua Discoverysta ja National Geographicista :D
Neljä! 8)
Telkkaritonta aikaa on meillä vajaa yhdeksän kuukautta tai jotakin sinne päin. En kyllä kaipaa tippaakaan, parisuhdekin kukoistaa kun illalla on aikaa kuunnella toisiamme ja jutella ja muuta semmoista.. eikä vaan tuijottaa telkkaria. :wink:
Simavi

Post by Simavi » Sun Aug 24, 2008 15:49

Muikku wrote:Tsemiä pojalle! Ja jos joku kiusaa, niin käske pojan sanoa että täältä tulee yhdeksänsataa tätiä antamaan huutia kiusaajille :evil:
Heh, siinä oliskin näky :lol: Kiitos tsempistä, kerrotaan pojalle terkkuja :D
Tiedän kyllä sen, en vain muista kaikkea kerralla!
Jorisa

Post by Jorisa » Sun Aug 24, 2008 15:50

yumikona wrote:
Muikku wrote:

Neljä! 8)
Telkkaritonta aikaa on meillä vajaa yhdeksän kuukautta tai jotakin sinne päin. En kyllä kaipaa tippaakaan, parisuhdekin kukoistaa kun illalla on aikaa kuunnella toisiamme ja jutella ja muuta semmoista.. eikä vaan tuijottaa telkkaria. :wink:
*painaa käret silmille tossa pienennettyssä kohdassa* :oops: :oops:
Porukassa, mutta yksin.
Locked