OT-löpinää vol.11

Yleistä keskustelua koruharrastuksesta: korujen suunnittelusta, väreistä, mitoituksesta jne. - eli niistä koruharrastukseen liittyvistä aiheista, joille ei ole omaa osiotaan. Myös jäsenesittelyt kuuluvat tähän osioon.

Moderators: Cattleya, Muikku, Eowyn, inkku, Henna

Locked
Sister Bliss
sijoittaa jalokivilaatuun
Lasku: 5

Post by Sister Bliss » Sun Aug 24, 2008 16:00

Eowyn wrote:Minä kuulun niihin jotka eivät kerta kaikkiaan voi ymmärtää koko BigBrotheria. En tajua, kuka haluaa sellaiseen ohjelmaan enkä tajua, kuka jaksaa sellaista
Juu, en minäkään!

Meillä on tv, mutta tietokoneen "takana". Harvoin tulee katsottua ja silloinkin vaan tietyt ohjelmat, jos mukulat nukkuu :D Se tietokone jossa tv on, on vieläpä kellarikerroksessa takkahuoneessa (ihana huone muuten, melkein paras koko talossa!) joten sitä tulee katsottua vain aniharvoin!
♥´¨)
¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*´¨)
(¸.•´ (¸.•´♥ wabi sabi
Nunnuli

Post by Nunnuli » Sun Aug 24, 2008 16:04

Minä en näe sitä pientä tekstiä, mutta voin kuvitella.. mulla on villi mielikuvitus :rofl:
"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur." Eli.. Sovulla pienet asiat kasvavat, eripuralla suuretkin hajoavat.
Eowyn
Ylläpito
Oikea käyttäjä: Olen

Post by Eowyn » Sun Aug 24, 2008 16:07

Jäisi kyllä ihan älyttömästi aikaa kaikkeen muuhun, jos ei katsoisi televisiota ollenkaan. Mun torstait on ihan älyttömiä, kun tulee peräkkäin niin monta ohjelmaa jotka on vaan ihan pakko nähdä: Teoria miehistä, House, Dexter (ja sitten vielä tietysti Housen kanssa päällekkäin tullut Criminal Minds)... :oops: Luultavasti kaikesta muusta voisin telkkarissa luopua, mutta noi kaikki FBI-sarjat vaan kerta kaikkiaan vie mut mukanaan :lol2:

Tai no, en minä kyllä Housestakaan luopuisi...
:whistle:

Toisaalta mullahan on sikäli erilainen tilanne kuin monella muulla teistä, että kun teen koruja työkseni, niin telkkarin katsominen ei ainakaan verota koruiluaikaa - korut tehdään päivällä ja alkuillasta, myöhemmin voi sitten tehdä muuta. Joskus kyllä korut seuraavat myös telkkarin ääreen :D
"I never get involved with my own life. It's too much trouble."
(Michael Garibaldi, Babylon 5)
Jorisa

Post by Jorisa » Sun Aug 24, 2008 16:15

Miten noita kuplatarroi ei muka löydy nettikaupoist???? siis mitä ihmeen erikoisuuksii ne sit oikein on?

:shock:

Kertokaas fiksut, että mikä sen kuplatarran virallinen käännös on ninku englanniks, että josko sitten ulkomailta löytyis.... 8)
Porukassa, mutta yksin.
Nunnuli

Post by Nunnuli » Sun Aug 24, 2008 16:21

bubble sticker..?

muoks. Epoxy dome sticker :nod:
"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur." Eli.. Sovulla pienet asiat kasvavat, eripuralla suuretkin hajoavat.
Varpunen
löytänyt aidot helmet

Post by Varpunen » Sun Aug 24, 2008 16:55

yumikona wrote:
Muikku wrote:
Eowyn wrote:Minä kuulun niihin jotka eivät kerta kaikkiaan voi ymmärtää koko BigBrotheria.
Sitten meitä on ainakin kaksi :nod: *muoks. ei kun kolme, Simavi kans!

En luopuisi telkkarista. Tai sanotaanko, että en haluaisi koskaan luopua Discoverysta ja National Geographicista :D
Neljä! 8)

En minäkään sietänyt Big Brotheria ennen, viime kaudella jäin sitten koukkuun (johtuukohan siitä kun koti äideillä on niin tylsä elämä 8) ). Aikaisemmin oli samat ajatelmat, että onko ihmiset noin toll....? Ja kaiken lisäksi ukkoki jäi lopulta koukkuun!!!!!!!

Taitas olla viisainta kun ei alkais edes katsoon uutta. Muuten ei kyllä tule seurattua aktiivisesti muuta kuin urheilua. Arvatkaa mitähän olen saanut aikaiseksi kahdella edellis viikolla???.... En mitään, vain urheillut paikat kipeiksi :enkeli: 8)
...ihailee muiden tekemisiä....
Mairy
korukivikasan keskellä

Post by Mairy » Sun Aug 24, 2008 17:29

Eowyn wrote:Minä kuulun niihin jotka eivät kerta kaikkiaan voi ymmärtää koko BigBrotheria.
Minä myös.

Minusta olisi ainakin hyvin ahdistavaa olla mukana tuollaisessa ohjelmassa, kun ei pääsisi hetkeksikään eroon kameroista, vaikkei ne niille asukkaille näykkään. Olisi ihan hirveää jos kotonakin tallentuisi jokaikinen sekunti filmille. :shock:
Nunnuli

Post by Nunnuli » Sun Aug 24, 2008 17:31

En minäkään tajua niitä, jotka voi mennä asumaan sinne taloon, mutta kyllä mä silti katson sitä telsusta.
mustikkainen

Post by mustikkainen » Sun Aug 24, 2008 17:33

Eowyn wrote:Minä kuulun niihin jotka eivät kerta kaikkiaan voi ymmärtää koko BigBrotheria. En tajua, kuka haluaa sellaiseen ohjelmaan enkä tajua, kuka jaksaa sellaista katsoa.
Täällä myös yksi, joka ei ymmärrä kyseistä ohjemaa yhtään... Mutta makunsa kullakin. :)

Asiasta toiseen, tietääkö joku miten Onnimanni runo menee? :raaps: (en tuosta nimestäkään tiedä onko oikein kirjoitettu) Kun äiti sitä kysyi, että miten kyseinen runo menee...
just bead it.
Nokkoska

Post by Nokkoska » Sun Aug 24, 2008 17:36

Mustikka, laita "onnimanni" Googleen, niin saat Wikipedian sivun, josta löytyy eri versioita :-)
- Täytyy nauttia taipaleesta, matkalla olosta, eikä aina vain varrota perillepääsyä. - Rolf Arnkil
Muikku
Moderaattori

Post by Muikku » Sun Aug 24, 2008 17:40

Juu ja eikös jokainen Onnimanni ole ihan yhtä oikea, ts. sitä voi kukin jatkaa tasan niin pitkälle kuin älli riittää.

Vanhanajan räppiä, niinku tiätsä :lol:
Laskevan taloussuhdanteen aikana on viisainta sijoittaa jalometalleihin. Myös puolijalo- ja jalokivet ovat järkevä sijoituskohde.
- Muikun talousvinkki, ihan merkonomipohjalta -
Jorisa

Post by Jorisa » Sun Aug 24, 2008 17:45

Arvatkaas mihin mää meen ens la?

Janen oppiin!!!! Vähänks makeeta!!!
Porukassa, mutta yksin.
mustikkainen

Post by mustikkainen » Sun Aug 24, 2008 17:50

Kiitokset Nokkoskalle, Muikulle ja Turkoosille. :D
just bead it.
Piita

Post by Piita » Sun Aug 24, 2008 18:09

Hei, tervetuloa takas varpunen! :D Ajattelin enne samoin bb:stä että voi jee kuin turha ohjelma, mutta viime vuonna onneton jäin koukkuun ja arvatkaa hävettikö tunnustaa :% :lol2: onnea Jorisalle lomasta!
Jotenkin tuntuu pöhköltä kun tekee tosiaan kotona töitä ja muut lähtee töihin ja kouluun, minä vaan jään kotiin ja kävelen pihan yli työhuoneeseen. Hullulta tuntuu edelleen... :wink:
Koko kesänä ei hirveesti ole telkkaria ehtiny katella jopa lemppari sarjoja on jääny älyttömästi väliin, House, bones ja csi miami johtuneekohan poliisisarjojen seuraaminen siitä että yleensä töllön ääreen ehtii vasta yhdeksän aikaan... Harmi että Serranon perhe tulee aamusta, sillon kun pitäs ahkerimmin tehdä töitä! Se on kyllä ihana ja koukuttava sarja :lol:
Istun täällä savulta haisevana, oltiin retkellä tuossa 150m päässä.... Meillä on tehty laavu ja nuotiopaikka tohon joen rantaan joten ei tarvi pitkästi retkeillä lasten kans että pääsee mehtään. :D Paistettiin tikkupullaa ja tytöt metsästi mustikoita. ei kyllä ollu paljo minkään vertaa.
muu väki lähti vielä kauemmas metsään autolla katsoon löytyskö piirakka värkkiä, minä jäin lämmittään saunaa. Ja notkumaan samalla tänne... :enkeli:
Mimme

Post by Mimme » Sun Aug 24, 2008 19:09

blueberry wrote:
Eowyn wrote:Minä kuulun niihin jotka eivät kerta kaikkiaan voi ymmärtää koko BigBrotheria. En tajua, kuka haluaa sellaiseen ohjelmaan enkä tajua, kuka jaksaa sellaista katsoa.
Täällä myös yksi, joka ei ymmärrä kyseistä ohjemaa yhtään... Mutta makunsa kullakin. :)
Juu en kans tajua. En niitä jotka sinne taloon menee, enkä sitä ohjelmaa.
Menee hyvää tv-lähetysaikaa ihan hukkaan tollaseen... :roll:
Locked