Blogger, apua

Yleistä keskustelua koruharrastuksesta: korujen suunnittelusta, väreistä, mitoituksesta jne. - eli niistä koruharrastukseen liittyvistä aiheista, joille ei ole omaa osiotaan. Myös jäsenesittelyt kuuluvat tähän osioon.

Moderators: Cattleya, Muikku, Eowyn, inkku, Henna

Sirpale
sijoittaa jalokivilaatuun
Lasku: 5

Blogger, apua

Post by Sirpale » Sat Aug 23, 2008 15:02

Olen nyt jo vaikka kuinka pitkään yrittänyt lisätä bloggerin blogiin linkkejä tms, mutta se ei suostu päästämään mua muokkaamaan tuota oikeaa reunaa. Mitään mutta en saanut lisättyä, kuin omat henkiltietoni. Onko kellään ollut samaa ongelmaa ja mistä voisi johtua?

Tylsää, kun en saa sinne linkitettyä mitään....
Sirpale
Raiisa

Post by Raiisa » Sat Aug 23, 2008 17:18

Hmmm.. minulla kyllä toimii ihan ok, eli oletko mennyt sinne kirjautumisen jälkeen ulkoasu ja sieltä taitaa lukea lisää gadget, sitten lisää linkkiluettelo ja siitä sitten lisäilemään linkkejä. :D
Image
Sirpale

Post by Sirpale » Sat Aug 23, 2008 17:35

Raiisa wrote:Hmmm.. minulla kyllä toimii ihan ok, eli oletko mennyt sinne kirjautumisen jälkeen ulkoasu ja sieltä taitaa lukea lisää gadget, sitten lisää linkkiluettelo ja siitä sitten lisäilemään linkkejä. :D
Näin olen yrittänyt, muta se aina bongauttaa mut pois.. Yritän taas joku toinen päivä...
Sirpale
PikkuMyy

Post by PikkuMyy » Sat Aug 23, 2008 17:43

Sirpale wrote: Näin olen yrittänyt, muta se aina bongauttaa mut pois.. Yritän taas joku toinen päivä...
Onko pop-up blockerit pois päältä? Muistaakseni se aukasee uuden ikkunan, ja jos sulla on pop-up blockerit päällä, niin sit homma ei toimi.
Kaksi karamellia lasketaan kai yhdeksi, jos ne ovat takertuneet toisiinsa? -- Pikku-Myy

http://silbii.blogspot.com/
paula@silbii.com
Sirpale

Post by Sirpale » Sat Aug 23, 2008 21:17

PikkuMyy wrote:
Sirpale wrote: Näin olen yrittänyt, muta se aina bongauttaa mut pois.. Yritän taas joku toinen päivä...
Onko pop-up blockerit pois päältä? Muistaakseni se aukasee uuden ikkunan, ja jos sulla on pop-up blockerit päällä, niin sit homma ei toimi.
Hah, tässäpä taitaa olla syy :D
Sirpale
Sirpale

Post by Sirpale » Tue Nov 18, 2008 21:48

No niin, eilen yritin koko illan lisätä linkkejä ja poistin kaikki ponnahdusestot jne. Mutta ei vain toimi, en saa lisättyä mitään. Se tavallaan avaa uuden sivun ja puolittaa sen, enkä pääse toimimaan normaalisti. Onko kellään ollut mitään samanlaisia ongelmia?
Sirpale
Anjuska
silmäilee HillTribe-hopeaa

Post by Anjuska » Tue Nov 18, 2008 22:13

Mikähän selain sulla on käytössä? Mulla on ollut ongelmia Firefoxilla joillain sivustoilla ja IE:lla kaikki on toiminut kuin unelma....
Sirpale

Post by Sirpale » Wed Nov 19, 2008 8:33

Anjuska wrote:Mikähän selain sulla on käytössä? Mulla on ollut ongelmia Firefoxilla joillain sivustoilla ja IE:lla kaikki on toiminut kuin unelma....
Ahaa, no ei mitään hajua, pitää tarkistaa
Sirpale
tuula-kaarina

Post by tuula-kaarina » Wed Nov 19, 2008 9:43

Vaihdoin eilen blogini ulkoasua ja minulta katosi kaikki linkit pois. :cry: Täytyy kokeilla illalla vielä uudestaan.
*~*~* vierivä "läski" ei sammaloidu*~*~*
Jorisa - ad. 2008
Raiisa

Post by Raiisa » Wed Nov 19, 2008 10:19

Tuo on ikävä lieveilmiö noissa bloggerin 'uusiopohjissa', ne linkit on kyllä tallessa siellä vanhalla pohjalla. Tuolta jos ottaa pohjan, niin linkit pysyy kunnossa, koska tuo pohja toimii eritavalla, eli tuossa liitetään sinne omaan blogiin yksi gadget-loota lisää ja siihen tuo pohjan koodi.
Image
Sirpale

Post by Sirpale » Wed Nov 19, 2008 10:33

Oikeasti tosi kurjaa ja hermot menee, kun en saa mitään linkitettyä sinne. Pitää vaan yrittää taas joku päivä, jahka ehtii keskittyä :D
Kiitos jo näistä vinkeistä taas!
Sirpale
Piita

Post by Piita » Wed Nov 19, 2008 12:27

Mulla on ihan niitä blogspotin omia pohjia, on toiminut ihan hyvin. Selaimena firefox. Toivottavasti saat Sirpale ongelman ratkeamaan!
Tiedätkö, olen jonkinlaisella matkalla. Matkustan omaan maailmaani, sisimpääni.
Näen mitä olen, avullasi opin hyväksymään mitä näen. -Piita-
tuula-kaarina

Post by tuula-kaarina » Sat Dec 06, 2008 18:47

Pääsettekö bloggeriin? Omaan blogiini pääsen kyllä, mutta mun pitäis lisätä blogiin kuva ja kirjoitusta, niin kirjautuminen ei onnistu. Sivua ei voi näytttää.
*~*~* vierivä "läski" ei sammaloidu*~*~*
Jorisa - ad. 2008
nekka

Re: Blogger, apua

Post by nekka » Sun Jan 11, 2009 13:58

Apua !
Mä oon ihan TURPOURPO tuon blogspotin kanssa...oon siis tekemässä uutta blogia... :roll:
Mä oon jo "aika hyvin" hahmottanut, kuin se toimii, mutta se ulkoasun lisää gagdet.. :shock: ..vaimikäsenytoli osasto kummastuttaa.
Mä oon epätoivoisesti yrittänyt lisätä sinne sitä flag counteria, mutta mä en tiiä/osaa/ymmärrä, minne/mihin osastoon se koodinpätkä
tuupataan...ja kumpi koodi... :raaps: href(?) :lol: vai url alkuinen :???:
Siis voi vitsi, ei tää voi olla näin vaikeeta... :lol:
Pliitz heelp...ja silleen tankerous suomella, että hidaski ymmärtää... :lol:
Raiisa

Re: Blogger, apua

Post by Raiisa » Sun Jan 11, 2009 16:24

Ihan ensin avaat sen ulkoasu otsakkeen alla olevan sivun sieltä sun bloggerista, sitten lisäät uuden gadgetin ja otat sellasen missä lukee html/java skript, siihen sitten copypeistaat sen <a href alkuisen koodin pätkän sieltä flagcounterin sivuilta jossa on siis sun blogin tiedot, talletat ja siinä se. :D
Image
Post Reply