OT-löpinää vol.13

Yleistä keskustelua koruharrastuksesta: korujen suunnittelusta, väreistä, mitoituksesta jne. - eli niistä koruharrastukseen liittyvistä aiheista, joille ei ole omaa osiotaan. Myös jäsenesittelyt kuuluvat tähän osioon.

Moderators: Cattleya, Muikku, Eowyn, inkku, Henna

Locked
anzu
sijoittaa jalokivilaatuun

Post by anzu » Sat Oct 11, 2008 19:46

rosalii wrote:Täytyypä kommentoida noita Oulun messuja. Oli kyllä todella positiivinen yllätys. Yleensä nuo on ollut laku- ja paistinpannukauppiaita täynnä. Eikä sielä kovin kauaa ole mennyt kun oon joskus piipahtanut. Nyt meni kaverin kanssa neljättä tuntia. Tosin se kyllä kevensi hieman kukkaroakin :)
Juu niin mäki olin äiteen kans ihan ihmeissää, normaalisti oulun "käsityö messut" on noin tunnissa ollunna läpi :)
-anzu
yumikona
suunnittelee Balin-matkaa
Lasku: 5

Post by yumikona » Sat Oct 11, 2008 19:54

katjuska wrote:
Jorisa wrote:HALOO?!? Oikeest... eiks ninku vois tulla ees kauppaan ilosena....
Niinpä! Äiteen kans marketissa pyörähetiin, niin oli siellä sen näkösiä asiakkaita, että viulun kieli taitaa olla pillussa asti kiristetty! Kumma että ne lapsukaisetki sitte alakaa huutaa ja riehuu ku vanhemmat on niin naama norsun vitulla... Sitte vielä tönitää ja mulkolaan jos pikkaen erilaiselta näyttää ja hymyilee, toisin ku 80% kaupan muista asiakkaista :)
Anteeksi jos olen ihan kamala ja tiukkis ja inhottava, mutta minusta tämä alkaa olla jo vähän turhan ronskia kieltä vaikka netissä ollaankin.. Tai kun tiedetään että täällä palstalla nuoria ja lapsiakin pyörii. En tarkoita pahalla sanoa, itsekin kiroilen puhuttua kieltä, jotenkin vaan tuntuu pahalta ajatella että näitä tekstejä lukevat ihan "pienetkin" (enkä nyt tarkoita vain näitä muutamaa aktiivista, vaan muutenkin helmeilyaihe on myös lasten suosiossa).
Mimme

Post by Mimme » Sat Oct 11, 2008 20:10

Yumikonan kanssa vähän samoilla linjoilla. Kielenkäyttöä vois kyllä pikkusen siivoilla. Kannattaa muistaa että paitsi meitä rekisteröityneitä niin täällä käy lukemassa varmasti paljon muutakin porukkaa. Ja vaikka se kirjoittaminen tehdäänkin nimimerkillä niin sitä ei koskaan tiedä milloin sen löytää edestään...

Retee mimmi voi olla kiroilemattakin :)
Asta

Post by Asta » Sat Oct 11, 2008 21:26

Piti käydä tänään toimistolla keräämässä tilatut helmet sivuun ennen helmimiittiä ja päätinkin jostain syystä kävellä sinne. Noh, vettä satoi oikein mukavasti ja olin kuin uitettu kissa tuon kävelyn jälkeen! Mukavaa! En ole aikoihin kastunutkaan kunnolla! Ja lenkkarit ja sukat olivat aivan ylilitimärät! :D
"To see a world in a grain of sand
and heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
and eternity in an hour."
William Blake
Helmipöllö

Post by Helmipöllö » Sat Oct 11, 2008 21:44

Älkää nyt taas viitsikö, katjuska nyt puhuu tuolla tavalla !
Sitäpaitsi kyllä noi kakrut osaa kiroilla paremmin ja värikkäämmin kuin me :lol:
...parempi yksi ruuvi löysällä kuin kymmenen liian tiukalla...
Triplis

Post by Triplis » Sat Oct 11, 2008 21:44

Onko ne kesäiset Kankaanpään opiston kurssit hyviä? Aloin tässä pohtimaan sinne menoa ensi kesänä...olisi ihanaa uppoutua viikoksi johonkin kädentaitoon :). Hopeakurssien aloittelijakurssi kiinnostaisi,
tosin menen kohtpuoliin myös Thuja Designin vastaavaan yhden illan istuntoon.
~~ Girl with a Pearl Earring ~~
Pätkä

Post by Pätkä » Sat Oct 11, 2008 22:22

:raaps: ... :roll:... :arrow: ... :tsk: ... :sensuroitu:... :!:
HopefulRomantic

Post by HopefulRomantic » Sat Oct 11, 2008 22:36

:wall: pitäis kirjottaa essee leikkauspotilaan kivunhoidosta eikä yhtään innosta! deadline inspiraatio ei tunnu toimivan!
Image
Image
Nunnuli

Post by Nunnuli » Sat Oct 11, 2008 22:43

Ja mun tekis mieli mennä baariin, mutta en jaksa mennä suihkuun ja pää on niin likanen, etten voi mennä suihkuttamattakaan. Taitaa jäädä siis taas menemättä. Sitäpaitsi.. tää ykskin kaltsi menee päähän :shock:
"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur." Eli.. Sovulla pienet asiat kasvavat, eripuralla suuretkin hajoavat.
HopefulRomantic

Post by HopefulRomantic » Sat Oct 11, 2008 22:47

:D lakkaa vaan päähän, se kuivattaa ja menoks... Kuuntelen musiikkia ja yritän kirjoittaa sivu kerrallaan... ehkä tää tästä. Olen vaan kovin itsekriittinen ni ei meinaa tulla tekstiä ollenkaan
Image
Image
Pätkä

Post by Pätkä » Sat Oct 11, 2008 22:48

HopefulRomantic wrote::wall: pitäis kirjottaa essee leikkauspotilaan kivunhoidosta eikä yhtään innosta! deadline inspiraatio ei tunnu toimivan!
no nyt meni ihan OT'ksi:
http://www.hus.fi/default.asp?path=1;46 ... 4863;14918

ja tämä
"Hyvä kivunhoito
• nopeuttaa toipumista
• parantaa potilaan henkistä ja
fyysistä vointia
• vähentää sydän- ja verenkiertoelinten
rasitusta ja parantaa hengitystoimintaa
• vähentää komplikaatioita
• estää kroonisen kivun syntyä"
on kopsattu täältä:
http://www.tays.fi/download.aspx?ID=245 ... E70CDFA%7D
Pätkä

Post by Pätkä » Sat Oct 11, 2008 22:49

Nunnuli wrote:Ja mun tekis mieli mennä baariin, mutta en jaksa mennä suihkuun ja pää on niin likanen, etten voi mennä suihkuttamattakaan. Taitaa jäädä siis taas menemättä. Sitäpaitsi.. tää ykskin kaltsi menee päähän :shock:
Ei sitä kukaan huomaa kun sulla on toi huivi päässä!
HelmiOrvokki
silmäilee HillTribe-hopeaa

Post by HelmiOrvokki » Sat Oct 11, 2008 22:53

Mää olen vissiin kauheen pervo ja kieroutunu luonne, kun mua nauratti toi Katjuskan juttu ihan hervottomasti :lol:
HopefulRomantic

Post by HopefulRomantic » Sat Oct 11, 2008 22:56

Kiitos pätkä =) ensimmäisestä löytyi inspiraatiota pariin kappaleeseen *halaa*
Image
Image
Nunnuli

Post by Nunnuli » Sat Oct 11, 2008 23:20

Pätkä wrote:
Nunnuli wrote:Ja mun tekis mieli mennä baariin, mutta en jaksa mennä suihkuun ja pää on niin likanen, etten voi mennä suihkuttamattakaan. Taitaa jäädä siis taas menemättä. Sitäpaitsi.. tää ykskin kaltsi menee päähän :shock:
Ei sitä kukaan huomaa kun sulla on toi huivi päässä!
*reps* Se huivi vasta aiheuttaiskin huomiota. En mä voi mennä kun tulin känniin kun join yhden kaljan. Jos menen ja juon toisen, oon jo lärvit eikä se ole kivaa. Menen sitten huomenna aamukaltsille :lol:
"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur." Eli.. Sovulla pienet asiat kasvavat, eripuralla suuretkin hajoavat.
Locked