OT-löpinää vol 19

Yleistä keskustelua koruharrastuksesta: korujen suunnittelusta, väreistä, mitoituksesta jne. - eli niistä koruharrastukseen liittyvistä aiheista, joille ei ole omaa osiotaan. Myös jäsenesittelyt kuuluvat tähän osioon.

Moderators: Cattleya, Muikku, Eowyn, inkku, Henna

Locked
Jorisa
sijoittaa jalokivilaatuun
Lasku: 5

OT-löpinää vol 19

Post by Jorisa » Tue Feb 17, 2009 9:45

se on sit ukon työpaikal kans yt:T. Viime viikol ilmotettiin että alotettaan, ja eilen kuulemma oli joku palaveri. Mies on nyt pitkällä vapaalla ja sano, että hän ei mee kattoon työpaikalle, että mikä oli tulos, kun kuulee sen sit kun töihin tarttee mennä, että mikä tulos oli, kunnei siittä ylimääräsesta käynnistä saa palkkaa. :D

Noh, nii tai näin, oli tää orotettavissaki. Millai meitin perhe muka olis yhtää paremmassa osassa ku joku toinen? Noh, saas nähdä koska meillä mun työpaikalla ruvetaa vähentää? :mrgreen:
Porukassa, mutta yksin.
Maani
silmäilee HillTribe-hopeaa

Re: OT-löpinää vol 19

Post by Maani » Tue Feb 17, 2009 9:49

Mä taas oon siinä onnellisessa asemassa, että vuoden lomautus on vihdoin loppumassa tän kuun lopussa ja maaliskuun alusta taas sorvin ääreen. Tosin nyt ihmettelen, että missä välissä sitten tehdään ketjuja, kun työ sotkee pahasti harrastusta. :roll:
Glittra
suunnittelee Balin-matkaa

Post by Glittra » Tue Feb 17, 2009 9:58

Voi iik. Nyt iski kuume. Samanlainen kun mulla joskus oli Harry Pottereiden takia.
Kävin katsomassa Twilightin lauantaina, ja ihastuin niin siiheen leffaan että huhu. Sunnuntaina sitten tilasin kaikki sarjan kirjat Akateemisesta. :oops: Ja eilen kävin katsomassa sen toisen kerran kaverin kanssa, se oli jopa parempi toisen kerran. Olen vielä ihan taivaissa... :P

NYT ON PAKKO SAADA NE KIRJAT. Hitsi vaan kun on ne yo-kirjoitukset mihin pitää opiskella. :(
"You can't rush perfection!"
- Dean Winchester, Supernatural

Valokuvia / Korublogi
marjis

Post by marjis » Tue Feb 17, 2009 10:11

Glittra wrote:Voi iik. Nyt iski kuume. Samanlainen kun mulla joskus oli Harry Pottereiden takia.
Kävin katsomassa Twilightin lauantaina, ja ihastuin niin siiheen leffaan että huhu. Sunnuntaina sitten tilasin kaikki sarjan kirjat Akateemisesta. :oops: Ja eilen kävin katsomassa sen toisen kerran kaverin kanssa, se oli jopa parempi toisen kerran. Olen vielä ihan taivaissa... :P

NYT ON PAKKO SAADA NE KIRJAT. Hitsi vaan kun on ne yo-kirjoitukset mihin pitää opiskella. :(
Hih! :) Mä sain just viime yönä loppuunn sarjan neljännen, vielä suomentamattoman kirjan. Kolme edellistä on miehen tyttärillä lainassa (11- ja 14-vuotiaat). Leffakin on käyty katsomassa ja nyt pitäisi saada Bella's bracelettejä tehtyä, kun vaan tulisi susiriipuksia. :lol2: Mä koukkuunnun niin helposti hyviin tarinoihin, vaikka välillä olikin liikaa poikaihkutusta (14-vuotiaan sanoin). :ooh:
You can bead the feeling. Image
Hedly
korukivikasan keskellä

Post by Hedly » Tue Feb 17, 2009 10:16

:jippii: Minullakin tarkoitus mennä katsomaan kyseinen elokuva, suomeksi varmaan Houkutus, mutta täällä maalla on vasta elokuvissa loppukuusta. Kirjan jo luin. Kiva tietää, että kannattaa mennä :nod:
Me naiset puhumme paljon emmekä sittenkään kerro edes puolta siitä mitä tiedämme. -Nancy Astor-
kompiainen

Post by kompiainen » Tue Feb 17, 2009 14:23

huh. Sain tänään postissa paketin tuntemattomalta ihmiseltä. Lahjoitti minulle kilon helmiä ja korutarvikkeita. Kaikkea ihanaa. Hän ei elämäntilanteensa takia inspiroidu niistä. Jos se oli joku teistä, kiitän ja kumarran! EN mä ole tän arvoinen. Niisk. Hiljaiseksi vetää.
~Kun itse tekee, saa sellaisen kun sattuu tulemaan~
Nunnuli

Post by Nunnuli » Tue Feb 17, 2009 14:39

Minä se en ollut, mutta kommentoin silti. Lahjan lähettäjä on katsonut, että juuri sinä kaipaat tuollaista piristystä ja hänellä on ollut tarve luopua niistä syystä tai toisesta. Kyllä sinä silloin olet JUURI SEN ARVOINEN! :nod:
"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur." Eli.. Sovulla pienet asiat kasvavat, eripuralla suuretkin hajoavat.
Partaska

Post by Partaska » Tue Feb 17, 2009 19:56

Taikaviitta iskenyt?... Image
Elämme jännittäviä aikoja.....et älä jännitä =)
Sassenach

Post by Sassenach » Tue Feb 17, 2009 19:59

eläköön Taikaviitta!
Dracōnem dormientem nunquam tītillandus.
inkku
Moderaattori
Oikea käyttäjä: Olen
Lasku: 18

Post by inkku » Tue Feb 17, 2009 20:48

Sarjassamme ei putkeen menneitä päiviä: mummon hautajaiset on huomenna ja tyttö on puolikipeä, toin hänet aamulla koulusta samalla kotiin kun vein pojan eskariin. Päivällä jouduin paniikissa soittelemaan ja etsiskelemään hänelle lastenvahtia joka on siis valmiuksissa jos tyttö sairastuu enemmän. Olikin yllättävän vaikea löytää vahtia, onneksi ihanan naapurin abityttö pelasti pulasta! Oma olo on kaamea: niskaa ja päätä särkee, nenä tukossa, yskittää koko ajan ja kuume on nousussa, väsyttää aivan jumalattomasti. Kaiken hyvän lisäksi koiran juoksunarusta oli taas kerran pettänyt lukko (tämä oli nyt neljäs) ja koira on karkuteillä. Toivon mukaan pakkanen porsaan kotiin ajaa ja PIAN. :'( Hassua että kaikki aina kasaantuu yhdelle ja samalle päivälle.
Meissä jokaisessa asuu pieni harakka. ;)

:·:*¨¨*:·.·:*¨¨*:·:*¨¨*:·.·:*¨¨*:·:.·:*¨¨*:·:

http://ink-ku.vuodatus.net
mustikkainen

Post by mustikkainen » Tue Feb 17, 2009 20:58

Tunti sitten tultiin kotiin Espoosta. Eilinen Tallinnan reissu meni hyvin, löysin ihanan kankaan villakangastakkia varten, siinä on 20 % kashmiria ja loput villaa... :love: Löysin myös edullisesti kaunista vihreää kangasta, 3,8 metriä. Aikomukseni on tehdä siitä vanhojentanssi puku.. Eli n. 2 vuoden päästä. :oops:

Kisut voi myös hyvin, kävi hoitaja niitä ruokkimassa. Leevi on kyllä vähän pulskistunut entisestään... pallon muotoinen nykyään.:lol: Lassi taas pysynyt samana, paitsi nyt arempi kuin ennen. :| Ei anna oikein edes silittää.. nooh, kai se tästä.
just bead it.
Muikku
Moderaattori

Post by Muikku » Tue Feb 17, 2009 20:59

((((virtuaalihali)))) inkulle. Toivottavasti huominen menee paremmin ja koira palaa kotilieden lämpöön pikimmiten.

Mie lähen kohta lenkille. Ihmettelin eilen jännännäkösiä jälkiä metsässä. Tänään luin petohavaintokannasta että ilveksen jäljet on nähty tuossa kilsan päässä - se on käynyt täällä meilläkin kuikuilemassa. Taidan ihan varoiksi ottaa vähän kättäpitempää messiin, jos tupsukorva on kuinkakin nälkäisellä päällä... :huh:
Laskevan taloussuhdanteen aikana on viisainta sijoittaa jalometalleihin. Myös puolijalo- ja jalokivet ovat järkevä sijoituskohde.
- Muikun talousvinkki, ihan merkonomipohjalta -
Eowyn
Ylläpito
Oikea käyttäjä: Olen

Post by Eowyn » Tue Feb 17, 2009 21:30

Auttakaas naista mäessä, kun täällä on kuitenkin pääkaupunkiseutulaisia pilvin pimein.

Tietääkö kukaan pk-seudulla mitään kivaa paikkaa, jossa voisi järjestää ristiäiset? Ihmisiä noin 30, max. 40, ja paikka saisi olla sellainen, että se huolehtii myös tarjottavista. Poika on tänään 4 viikkoa, eikä meillä ole mitään hajuakaan vielä ristiäisistä :hui:

Anyone? :raaps:
"I never get involved with my own life. It's too much trouble."
(Michael Garibaldi, Babylon 5)
Kerttu

Post by Kerttu » Tue Feb 17, 2009 21:32

Huii, mahtaa olla nälkäinen ilves, kun on pihapiiriin tullut! Meillä joku vuosi sitten tuolla pohjoisessa oli ilves tullut pihaan ja käynyt kytikselle koirankopin päälle, häipyi vasta kun isäntä tuli karjumaan pihalle. Sesse-riepu oli ollut ihan kauhuissaan :shock:

Onkohan kukaan sattumalta nähnyt mun inspiraatiota? Jos näkyy, niin komentakaa heti kotiin... :roll:
Muikku
Moderaattori

Post by Muikku » Tue Feb 17, 2009 22:05

Ei onneksi nähty mitään erikoista, eikä koiristakaan huomannut että olisi mitään ylimääräistä ollut liikkeellä. Huh.

Siun inspis on Kerttu Teneriffalla, siltä tuli tänään kortti.
Laskevan taloussuhdanteen aikana on viisainta sijoittaa jalometalleihin. Myös puolijalo- ja jalokivet ovat järkevä sijoituskohde.
- Muikun talousvinkki, ihan merkonomipohjalta -
Locked