Helmityöt ja BigBrother

Yleistä keskustelua koruharrastuksesta: korujen suunnittelusta, väreistä, mitoituksesta jne. - eli niistä koruharrastukseen liittyvistä aiheista, joille ei ole omaa osiotaan. Myös jäsenesittelyt kuuluvat tähän osioon.

Moderators: Cattleya, Muikku, Eowyn, inkku, Henna

Post Reply
Henna
Moderaattori
Oikea käyttäjä: Olen

Helmityöt ja BigBrother

Post by Henna » Sun Sep 04, 2005 16:13

Käykääs katsomassa www.subtv.fi/bigbrother --> sieltä uutisista otsikolla Perttu hiljeni helmien ääreen :D

Talossahan harrastetaan helmitöitä! Tarkemmin sanottuna niitä harrastaa Tiina, joka olikin jo ennen tätä paljastusta yksi mun suosikeista :roll: Ja toki tämä vahvistaa sitä mielipidettä. Tyttö harrastaa kaikenlaisia käsitöistä ja on ammatiltaan vaatetusartesaani. Hyvä hyvä, helmistä saattaa hyvässä lykyssä tulla syksyn suuri muoti-ilmiö :wink:

Mä olen muuten BB:ia katsellessa miettinyt, että jos itse pääsisin/joutuisin vastaavaan kisaan mukaan, niin silloin pitäisi tosiaan olla matkalaukullinen keskeneräisiä töitä mukana, kun takuulla olisi tyhjää aikaa :lol:

EDIT: Toi helmikohtaus on ollut eilen illalla, joten saattaa jopa olla, että se näytetään tän illan lähetyksessä. Tai jotain. En kyllä tiedä varmaksi, kun tänään on se päivä, kun yksi kisaaja tippuu pois...
Nina
aloittelee siemenhelmillä
Lasku: 5

Post by Nina » Sun Sep 04, 2005 18:28

Vau! Mä olen suuri BB-fani jo entuudestaan ja olen ollut ihan tyytyväinen tähän Suomen versioon ainakin toistaiseksi. Hauskan näköisen talon olivat saaneet aikaiseksi.

Mäkin olen tykännyt tuosta Tiinasta ja täytyy myöntää että jollain ihmeellisellä tavalla myös Pertustakin :roll: . Toivon että Perttu jäisi vielä taloon, varsinkin nyt jos hän innostuu helmitöistä :wink:

Nina
Post Reply