OT-löpinää vol 21

Yleistä keskustelua koruharrastuksesta: korujen suunnittelusta, väreistä, mitoituksesta jne. - eli niistä koruharrastukseen liittyvistä aiheista, joille ei ole omaa osiotaan. Myös jäsenesittelyt kuuluvat tähän osioon.

Moderators: Cattleya, Muikku, Eowyn, inkku, Henna

Locked
mustikkainen
sijoittaa jalokivilaatuun
Lasku: 5

Re: OT-löpinää vol 21

Post by mustikkainen » Sat Aug 08, 2009 21:03

Öh, tässä tulee hassu kysymys, mutta kuitenkin; Ei kukaan tarvitsisi punaisia tahi mustia viinimarjoja? :raaps: Meillä tuossa puskat notkuu niitä, ei itse tehdä yhtään mitään. Taitaa vähän ajan päästä jo olla ylikypsiäkin..
just bead it.
Ramori

Post by Ramori » Sat Aug 08, 2009 21:36

Padasjoelta minäkin saavuin joku hetki sitten.. Oli todella ihana reissu, kaikkein suurin kiitos kaikille paikalla olijoille, nimimerkit sai kasvot: olette ihania kaikki :ooh: :ooh: ! ja Helmi-Orvokille erityiskiitos mahdottoman suuresta vaivan näöstä :love: ..
Miilia

Post by Miilia » Sat Aug 08, 2009 21:39

haimari wrote:
Miilia wrote:Jep, miitti on nähty ja käyty. Paljon ihmisiä ja helmiä. Minä taidan olla liian epäsosiaalinen/UJO/hiljainen tuollaiseen ihmismäärään, mutta tulipahan käytyä ja ihan kivaa oli, mielenkiintoista yhdistellä kasvoja nimimerkkeihin. Kohta pistän kirpparille ne helmet mitkä raahasin sinne ja takaisin... :roll:
sinutkin siellä ovella näin :D mutta ehdit haihtua ennenkuin pääsin hihasta kiskomaan :nod:
Nopia koivistani... Piti tulla juttelemaan mutta en sitten tullut, sellanen mie valitettavasti olen.
Ja sen kun puhuisin mikä minut/todella saa surulliseksi,/eipä minulla olisi näitäkään ystäviä -Jarkko Laine-
Flickr
Tilia

Post by Tilia » Sat Aug 08, 2009 21:50

Juu, miitissä oli tosiaan todella mukavaa, toivottavasti tästä muodostuu pitempiaikainenkin perinne. Päivä meni suurimmaksi osaksi emalointikurssilla, jossa päästiin tekemään 4 riipusta eri tekniikoilla. Tulipahan taas jäätyä koukkuun yhteen uuteen tekniikkaan, emalointia pitää vielä päästä kokeilemaan joskus uudelleen. Oli tietysti taas mukava nähdä uusia ja jo tuttuja kasvoja. Kaikkia työnäytöksiä en harmi kyllä ehtinyt seuraamaan, mutta jotain sentään, ja ostoksiakin ehdin tekemään. Mukaan lähti lamppuhelmiä, kissanpääriipus ja kaunis delica-lehtiriipus. Varsin onnistunut päivä :D . Kiitokset vielä järjestäjille, työnäytösten pitäjille ja muille kanssahelmeilijöille!
aikku
suunnittelee Balin-matkaa

Post by aikku » Sat Aug 08, 2009 22:05

Voi ku kivaa että teillä on ollu kivaa!! :jippii: Nyt me kotiin jääneet ootellaan sit kuvia :nod: Ja mielellään paljon ja joka kulmasta ja suunnasta :nod: Eikä saa sensuroida :tsk: paitsi jos ei oo ihan pakko...
amorosa

Post by amorosa » Sun Aug 09, 2009 10:32

Sensaatiomaiset ensimmäiset kuvat Miitistä tulevan(???) tähtikuvaajamme ottamina. Osa kuvista julkaistaan, kun kuvaaja saa kuvansiirron taas toimimaan. Huom! Kuvat täysin sensuroimattomia, rekonstruoimattomia, vailla mitään taiteellista näkemystä, kuuman tunnelman vallitessa otettuja!!!!

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Tämäkin päivä on ainutkertainen.
PikkuMyy

Post by PikkuMyy » Sun Aug 09, 2009 10:34

Hih. Papuska näyttää ihan omalta itseltään. :lol:
Kaksi karamellia lasketaan kai yhdeksi, jos ne ovat takertuneet toisiinsa? -- Pikku-Myy

http://silbii.blogspot.com/
paula@silbii.com
amorosa

Post by amorosa » Sun Aug 09, 2009 10:45

Miittiläinen haluaa kiittää kaikkia osallistuneita, varsinkin työpajoja järjestäneitä, Helmi-Orvokkia (joka koordinaattorina ei ehtinyt oikein nauttia koruiluantimista :( ).
Myös kaikki, jotka olivat rahdanneet auton akseliston vaarantaneen määrän koruherkkuja näytille: oli ihanaa kun jaksoitte tuoda hipelöitävää. Vähemmälle kiitokselle eivät jää muutkaan sillä ,etukäteisjännityksestä huolimatta, porukkaan oli helppo tutustua ja ensikertalainen nautti sanoinkuvaamattomasti kaikesta! Kiitos myös niille ,jotka eivät päässeet mukaan fyysisesti, mutta olivat hengessä mukana. :love:
P.s. vieläkin olen nousuhumalassa vaikka en tippaakaan ottanut muuta kuin K-kaupan tuotteita. kiva kuulla mitä juo..eikun yöpyneet tuumailevat esim. KaraOkesta jne.
Tämäkin päivä on ainutkertainen.
kompiainen

Post by kompiainen » Sun Aug 09, 2009 11:31

Hei! Ihania kuvia! Muutaman ihmisen tunnistin, mutta olisipa kiva tietää, ketä nuo ennestään kasvoiltaan tuntemattomat ihmiset oikeen on.

Niin ja Papusen tunnistin! Ihan itsensä näköinen. Varmaan en tunnistaisi ilman kameraa naamalla. :D
~Kun itse tekee, saa sellaisen kun sattuu tulemaan~
Mimme

Post by Mimme » Sun Aug 09, 2009 13:00

Kompiaisen tavoin minäkin jäin miettimään kuka on kuka.... :)
Kivaa näytti olevan........
mikael0k

Post by mikael0k » Sun Aug 09, 2009 13:15

ja mitahan luvatonta noissa kuvissa on ku ne on taalla Kiinassa sensuroitu... :evil: Eivat nayta taalla mulle niita teidan miitti kuvia eivat... :grrr: :sensuroitu: :shake: :'(
mikael0k

Post by mikael0k » Sun Aug 09, 2009 13:56

Jotain hyvaakin taalla Kiinassa on.. nyt mulla on kaksi syntymapaivaa. Kiinalaisethan viettaa syntymapaivia kahdesti vuodessa, oman kuukalenterinsa mukaisesti ja sitten taman meidan kalenterin mukaisesti, mulle sattuu synttarit kiinalaisen kuukalenterin mukaan tasta lantien sitten 3.marraskuuta... :jippii: .... hmmm toisaalta silloin kylla vanhenee myos kahdesti vuodeassa... :roll: :wtg:
Miilia

Post by Miilia » Sun Aug 09, 2009 14:17

En minäkään näemmä kaikkien nimiä muista... Ensimmäisessä kuvassa oikealta vasemmalle Hopea, HelmiOrvokki, miauu ja en muista... Neljännessä Maikki ja haimari, ehkä? ja sitten en taas muista... Seitsemännessä pöydän toisella puolella Polgara... Kahdeksannessa etualalla minnaDESIGN... Saa antaa piiskaa jos muistin jonkun nimen väärin...
Last edited by Miilia on Sun Aug 09, 2009 15:43, edited 1 time in total.
Ja sen kun puhuisin mikä minut/todella saa surulliseksi,/eipä minulla olisi näitäkään ystäviä -Jarkko Laine-
Flickr
Porkkana

Post by Porkkana » Sun Aug 09, 2009 15:38

....laitoin kuvat facebookkiin ....kun tänne olis tullu niin pitkiä viestejä :D
....näkyvät tosin vain kaveripiirille ...kun en halua kuvia muista yleisesti jakaa. :)

....jos haluaa niitä katsella, eikä ole naamakirjassa, niin näköjään niitä pääsee jonkun spesiaalilinkin kautta katselemaan.
....jos kiinnostaa saada se linkki niin laita viestiä vuokko.mannonen (at) gmail.com
tai naamakirjasta löydät minut vuokkom61 (at) hotmail.com :) :D

....ja mun uhkea olemus on tossa viimeisessä kuvassa ....emalointi maikka pöydän päässä ....ja minna selailee siinä etummaisena :D
--Art is not about thinking something up. It is the opposite - getting something down.--

www.vumanart.com
rinsessa
löytänyt aidot helmet

Post by rinsessa » Sun Aug 09, 2009 15:47

Suurkiitokset Helmi-Orvokille järjestelyistä. Paikka oli tosi kiva. Ihana nähdä kasvoja avattarien takana. Niin POLGARA hei, jos pöytää siivotessa löysit ne kolme tummaa helmeä jotka piti ottaa sivuun helminauhan sidonnassa, ja jotka hätäpäissäni unohdin lähtiessäni, laita viestiä, jos voisit postittaa ne minulle!
Ensi vuonna uudestaan :nod:
Locked