Ot- löpinää vol. 23

Yleistä keskustelua koruharrastuksesta: korujen suunnittelusta, väreistä, mitoituksesta jne. - eli niistä koruharrastukseen liittyvistä aiheista, joille ei ole omaa osiotaan. Myös jäsenesittelyt kuuluvat tähän osioon.

Moderators: Cattleya, Muikku, Eowyn, inkku, Henna

Locked
Selmis
korukivikasan keskellä
Lasku: 5

Ot- löpinää vol. 23

Post by Selmis » Tue Nov 17, 2009 10:50

Ei miulla mitään varsinaista asiaa ole, mutta kun kerrankin pääsee aloittamaan uuden ketjun...
Lailla pitäsi kieltää kaikenmaailman suloisten lemmikkien kuvien laitto tänne. Kissaihmiseksi tunnustaudun, mutta järki on vielä voittanut. Olisiko sellaista rotua, joka olisi reissukatiksi sopiva eli siis tykkäisi reissata autossa mukana?
Vauvakuumeisille kiusaksi meidän suvun uusin tulokas:
Image
nekka
sijoittaa jalokivilaatuun

Re: Ot- löpinää vol. 23

Post by nekka » Tue Nov 17, 2009 12:23

:ooh: On ne vaan niin kauniita nuo vauvat, oli ne sitten ihmisia tai eläimiä !
Partaska

Post by Partaska » Tue Nov 17, 2009 12:43

Eläinvauvat on sulosia mutta noista nyyteistä en olis nyt niin varma....tämä on mun mielipide sitten naiset ja miehet.

Lähden pois kiusaamasta toisten hermoja.....heippa hei. :viuh:
Elämme jännittäviä aikoja.....et älä jännitä =)
hopea

Post by hopea » Tue Nov 17, 2009 14:09

Sundance; valitsit kauniin ja sopivan nimen pikkusiilillesi. :nod: Terveisin tuo -------------------------------------------------------------------> Elviira, kohta 10v :ooh: :ooh:
Ihania ne on ihmislapsetkin, mutta onneks omat on jo kuitenkin isoja..... :wtg:
Puhuminen on hopeaa ja vaikeneminen kultaa
kompiainen

Post by kompiainen » Tue Nov 17, 2009 14:41

Ihana nöpönenä... :ooh:
~Kun itse tekee, saa sellaisen kun sattuu tulemaan~
peikko

Post by peikko » Tue Nov 17, 2009 15:43

Sain onneksi eilen vauvavieroitusta hammaslääkärin odotushuoneessa, kun viereisissä tiloissa oli pikkulasten rokotukset ja possuflunssapäivystys... Jos nyt joku tommosen viereen tois, vois kyllä unohtua itkukonsertti :D
Tärkeintä on oikea lääkitys.

Peikko ja Keijukainen - kotisivut
Peikonpesä - blogi
Nunnuli

Post by Nunnuli » Tue Nov 17, 2009 16:11

Selmis: Kissa kuin kissa tottuu autokatiksi kun se siihen vaavista alkaen totutetaan. :nod:
"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur." Eli.. Sovulla pienet asiat kasvavat, eripuralla suuretkin hajoavat.
Muikku
Moderaattori

Post by Muikku » Tue Nov 17, 2009 16:21

Juu, miekin vissiin vastasin Selmikselle tuosta kissajutusta jo vol. 22:n puolella, ettei ole rotukysymys.
Laskevan taloussuhdanteen aikana on viisainta sijoittaa jalometalleihin. Myös puolijalo- ja jalokivet ovat järkevä sijoituskohde.
- Muikun talousvinkki, ihan merkonomipohjalta -
Hämis
silmäilee HillTribe-hopeaa

Post by Hämis » Tue Nov 17, 2009 17:28

Partaska, ja sulla on ehdottomasti oikeus, omaan mielipiteeseesi :wtg: (sitä paitsi annan edelleen luvan)

Osui silmiin seuraava lause tuolla verkkoliitteen puolella:
"Jos sairaus ei ole kiireellinen, se on syytä tässä tilanteessa siirtää epidemian jälkeiseen aikaan." -Iltasanomat-

Taidampa potea selkäsärkyä vasta tammikuussa...
Regina

Post by Regina » Tue Nov 17, 2009 17:32

Partaska wrote:Eläinvauvat on sulosia mutta noista nyyteistä en olis nyt niin varma....tämä on mun mielipide sitten naiset ja miehet.
Siinä tapauksessa meitä samoin ajattelevia on kaksi.... :D

Elkää ottako henkilökohtaisesti, mutta en vain osaa pitää vauvoja söpöinä. Ehkä se johtuu siitä, että olen vielä niin nuori, mutta minusta ne on vain ruttuisia ja ne töllistelee pelottavasti.
Hämis

Post by Hämis » Tue Nov 17, 2009 17:48

Regina wrote:
Partaska wrote:Eläinvauvat on sulosia mutta noista nyyteistä en olis nyt niin varma....tämä on mun mielipide sitten naiset ja miehet.

Elkää ottako henkilökohtaisesti, mutta en vain osaa pitää vauvoja söpöinä. Ehkä se johtuu siitä, että olen vielä niin nuori, mutta minusta ne on vain ruttuisia ja ne töllistelee pelottavasti.
Tylsää se olis jos kaikki tykkäis samoista asioista. Meidän olis ihan turha vääntää korujakaan kun kaikilla olisi jo se hieno koru, josta jokainen unelmoi.
Ja vaikka omasta takaa muksu löytyykin, niin en kyllä itsekään määrittelisi söpöksi sitä ähisevää ja puhisevaa mönkiäistä joka puklaa päälle ja kasvaa myöhemmin uhmaikäiseksi :wink:
mikael0k

Post by mikael0k » Tue Nov 17, 2009 18:14

Lähden pois kiusaamasta toisten hermoja.....heippa hei. :viuh:
Heheheh... se on se yksi suuri asia mistä miekin oon neuvotellu tuon mun tulevan vaimon kanssa... että jooko vaiko eikökö :roll: Mie oon sitä mieltä että ei... ja hän että joo.. heh
Taika

Post by Taika » Tue Nov 17, 2009 18:18

Ihanaa, että täällä on samoinajattelevia. Meillä on sellainen ihmisvauvanyytti puolimatkaa tuotannossa, enkä oikein osaa päättää että hirvittäiskö enemmän sen vai omasta puolesta. Eiköhän tää tästä kuitenkin suttaannu...
If I think, everything is lost.
-Paul Cezanne-

http://charming.vuodatus.net
Partaska

Post by Partaska » Tue Nov 17, 2009 18:35

Hämis wrote:Partaska, ja sulla on ehdottomasti oikeus, omaan mielipiteeseesi :wtg: (sitä paitsi annan edelleen luvan)
Heh kiitos Hämis luvasta. Muistelinkin et olet jo kertaalleen antanut jonkin sortin luvan.
Regina wrote:

No itselläni on ollut tuo mieli jo monen monta vuotta. Joillain mieli muuttuu ja joillain ei...
mikael0k wrote: Heheheh... se on se yksi suuri asia mistä miekin oon neuvotellu tuon mun tulevan vaimon kanssa... että jooko vaiko eikökö :roll: Mie oon sitä mieltä että ei... ja hän että joo.. heh
Meillä ollaan melkeinpä samoilla linjoilla....ukko ehkä kait haluaa sitten joskus niitä mirkkupettereitä nurkkiin pyörii mutta itse en halua.
Elämme jännittäviä aikoja.....et älä jännitä =)
annie

Post by annie » Tue Nov 17, 2009 18:42

facebookin yleistyttyä noiden vauvojen esittely on muuten saanut ihan uuden ulottuvuuden. tuttavapiirissä ennätys taitaa olla 4 tuntia synnytyksestä kun vauvan kuva on jo naamakirjassa. ja siinä vaiheessa siitä ei kyllä mun mielestä saa suloista tai ihanaa millään :?
Through the gates of insanity
On the edge of humanity
She's gonna make her dreams come true

http://annanaarteet.blogspot.com/
Locked