Ot- löpinää vol. 23

Yleistä keskustelua koruharrastuksesta: korujen suunnittelusta, väreistä, mitoituksesta jne. - eli niistä koruharrastukseen liittyvistä aiheista, joille ei ole omaa osiotaan. Myös jäsenesittelyt kuuluvat tähän osioon.

Moderators: Cattleya, Muikku, Eowyn, inkku, Henna

Locked
Sassenach
sijoittaa jalokivilaatuun
Lasku: 5

Re: Ot- löpinää vol. 23

Post by Sassenach » Fri Dec 11, 2009 22:03

pomppaloora wrote:
Jokke wrote: Pimeyden keskelle vinkkejä: maalaa asunnon seinät vihreällä ja keltaisella. Tee vain iloisen värisiä käsitöitä, unohda musta ja harmaa. Mikä se on kun kaupungilla näyttää taas olevan joku maansuru. Bussista nousee ulos joku mustiinpukeutunut ruumissaatto. Hei, Kekkonen on kuollut, get over it! Yrittäkää nyt edes vähän :D
No, yritetään. Tämän päivän asukokonaisuus: oranssinpunanen mekko, alla petroolinvärinen neule, vihreät sukkikset, fuksianpunanen samettitakki, keltanen pipo, jossa vihreä kukka ja mustat kengät, mutta niissäkin sentään punasia nappeja...hihii! :mrgreen:
Olen ehkä vähän :dille:, mutta tämä on minun lääkkeeni kaamosta vastaan, ja se on totisesti kohottanut mielialaa! :jippii:
Mun silmään tuo kuulostaa mainiolta :D :wtg: , mutta näenpähän vain sielunisilmillä sun kävelevän Käläviällä Myllyn ja Anjankukan ohi Marttilankoulua kohti...sitä hämmennyksen ja päänpuistelun määrää.... käläviläiset ei ole mitenkään tunnettuja avarakatseisuudestaan :D
Dracōnem dormientem nunquam tītillandus.
tuula-kaarina

Post by tuula-kaarina » Fri Dec 11, 2009 22:36

Keksikää mulle jotain piristävää perjantai-illan kunniaksi, meitsi melkein nukahtaa tietokoneen näppiksen päälle. *tähän kuorsaava hymiö*

Naapurissa oli aamuyöllä hurja tulipalo kun joku *piip* idiootti rysäytti huoltoasemalle autolla sisään asti. Piipaa-autojen ääni herätti puoli neljältä, enkä saanut enää nukuttua. Alkuyön valvoin jo kuunnellen lenssutautisen miehen kuorsausta.
*~*~* vierivä "läski" ei sammaloidu*~*~*
Jorisa - ad. 2008
PikkuMyy

Post by PikkuMyy » Fri Dec 11, 2009 23:12

tuula-kaarina wrote:Naapurissa oli aamuyöllä hurja tulipalo kun joku *piip* idiootti rysäytti huoltoasemalle autolla sisään asti. Piipaa-autojen ääni herätti puoli neljältä, enkä saanut enää nukuttua. Alkuyön valvoin jo kuunnellen lenssutautisen miehen kuorsausta.
Ai sä asut siellä... Luin lehdestä tosta, ja ajattelin, että olipahan valopää. Lähti vielä haneenkin.
Mut jos sä vaik menisit nukkumaan ihan hyvällä omalla tunnolla? Mitä sitä suotta kiusaamaan itteään, jos ei oo pakko pysytellä hereillä.
Kaksi karamellia lasketaan kai yhdeksi, jos ne ovat takertuneet toisiinsa? -- Pikku-Myy

http://silbii.blogspot.com/
paula@silbii.com
Anjuska
silmäilee HillTribe-hopeaa

Post by Anjuska » Fri Dec 11, 2009 23:51

Mulle iski joululahjapaniikki just nyt. Kävin kääntymässä Kodin Anttilassa, kun siellä on hyvät lelu- ja pelivalikoimat. En tullut hullua hurskaammaksi. Ostin Carcassonne peliimme lisäosan, mutta se on nyt vaan "lumelahja", jotta vanhemmatkin saavat jotain. Esikko on 8v ja sille kelpaisi kaikki mikä hirnuu. Ja usko joulupukkiin on kova, koska uskoo että jos salaa kirjoittaa joulupukille ja toivoo ponia, niin se sen varmasti tuo. Sanoi iltapäivähoitajalle, että "mitä äiti ja isä siihenkin sitten sanoisi ja mihin se oikein laitettais". :huh: No, heppatavaraa sentään löytää kaikenlaista. Suurempaa päänvaivaa tuottaa tuo 6v kuopus, joka haluaisi ihan kaikkea mutta ei kuitenkaan mitään. Argghhhhh. Onneksi meillä on tuo lahjamäärä rajoitettu 2-3 lahjaan vanhemmilta per tyttö, mutta nyt noinkin pieni määrä tuottaa tuskaa.
Ellastiina
silmäilee HillTribe-hopeaa

Post by Ellastiina » Fri Dec 11, 2009 23:59

Anjuska wrote:Esikko on 8v ja sille kelpaisi kaikki mikä hirnuu. Ja usko joulupukkiin on kova, koska uskoo että jos salaa kirjoittaa joulupukille ja toivoo ponia, niin se sen varmasti tuo.
Minäkin haluaisin joululahjan joka hirnuu... :% Usko joulupukkiin tosin on mennyt, ei tullut ponia vaikka kuinka toivoin. :justjoo:
"I can't be impossible, I exist." -Sheldon Cooper-
Sassenach

Post by Sassenach » Sat Dec 12, 2009 0:39

Jatka toivomista :!: :!:
Dracōnem dormientem nunquam tītillandus.
Nunnuli

Post by Nunnuli » Sat Dec 12, 2009 3:01

Ja minä tulin juuri baarista ja mieli tekisi hirnua taas kaikelle ja kaikille. OLipa ihmisissä taas kestämistä :( Oikein paha mieli tuli kaikista ja kaikista, mutta mitä sitä tässä nyt enempää pohtimaan. Tekisi mieli yleistää, mutta EN yleistä.. sanon vaan, että JOTKUT miehet on taas tosi ärsyttäviä.. ja petaan itselleni sängyn sohvalle. Vanhaakin vanhemman kaverini peittelin jo tuonne sänkyyn aikoja sitten. Ihana oli nähdä, mutta snapsit tekevät tehtävänsä. Nyt nukutaan ja aamulla tarjoan kahvia ja Buranaa :mrgreen:
"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur." Eli.. Sovulla pienet asiat kasvavat, eripuralla suuretkin hajoavat.
mustikkainen

Post by mustikkainen » Sat Dec 12, 2009 9:29

Sassenach wrote:Veljille lahjaksi lukemista. Fingerpori-sarjakuvat, Dan Brownin tai Stephen Kingin uusin.--
Aijjuu, unohdin vallan tuon Fingerporin. Vanhempi veli sai sen kirjan viime vuonna lahjaksi, josko tänä vuonna tuolle nuoremmalle.. :D Kiitos muistuksesta! Toivottavasti veljeni eivät tätä foorumia muuten lue. :aijaa:

Eh, tajusin eilen illalla, että minun täytyisi tänä viikonloppuna tehdä 10 korua... Köh, en yhtään myöhässä näiden joululahjakorujen kanssa tai mitään. :% Sitten pitäisi vielä ommella pari juttua. Ja tehdä läksyt, kiriä koulujutuissa. Niinjuu, ja ne joulukortit kavereille...
just bead it.
Jokke
suunnittelee Balin-matkaa

Post by Jokke » Sat Dec 12, 2009 10:10

pomppaloora wrote:No, yritetään. Tämän päivän asukokonaisuus: oranssinpunanen mekko, alla petroolinvärinen neule, vihreät sukkikset, fuksianpunanen samettitakki, keltanen pipo, jossa vihreä kukka ja mustat kengät, mutta niissäkin sentään punasia nappeja...hihii! :mrgreen:
Olen ehkä vähän :dille:, mutta tämä on minun lääkkeeni kaamosta vastaan, ja se on totisesti kohottanut mielialaa! :jippii:
:jippii: Hyvä, minulla on "kaksoisolento". Minä piristyin jo pelkästä ajatuksesta. Voi kun kävisit kävelyllä meilläkin päin!
Dnana
aloittelee siemenhelmillä
Oikea käyttäjä: Olen

Post by Dnana » Sat Dec 12, 2009 14:21

Itse talvea yritän taanuttaa juuri harrastuksilla. Helmiä teen ja sitten en jää kotiin nyhjäämään vaan lähden liikkeelle kaupungille etc. Itse en kyllä pukeudu mitenkään kirkkaisiin, olen sen verran yli painoinen että olis aika kornin näköstä :D Omasta mielestäni. Yritän kaikin mahdollisin keinoin piilottaa liikakiloni. :P Ja ehkä joskus saan itsestäni kiinni ja alkaisin liikkumaan.

Tekeekö muuten moni joululahjaksi helmistä joululahjoja? Itse olen väsäilly tässä jo varmaan yli kuukauden päivät avaimenperiä, kaulakoruja :) Niitä ajattelin antaa lahjaksi.
HLS

Post by HLS » Sat Dec 12, 2009 14:35

Voi kuule, kyllä minullakin on liikakiloja - eikä niin vähänkään - mutta silti pukeudun miellelläni värikkäästi.
Jos vastaantulijaa ahdistaa niin siitä vaan kääntää katseensa toisaalle ;)
Pääasia että itse viihdyn ja tulen takistani hyvälle tuulelle :)

Minä tein edellisvuonna koruja lahjaksi ja muutaman olen jo tänä joulunakin antanut. Ovat kovasti pidettyjä!
Tänä vuonna ompelen kankaisia pussukoita ja koristesydämiä Tilda-kaavoilla :)
aikku

Post by aikku » Sat Dec 12, 2009 20:54

Voi tytöt, voiko lauantai- iltaa paremmin viettää kuin kuunnella Mattia ja Teppoa :jippii: Upeaa suomalaista musiikkia ja vielä telkkarista :ooh:
Eowyn
Ylläpito
Oikea käyttäjä: Olen

Post by Eowyn » Sat Dec 12, 2009 21:28

aikku wrote:Voi tytöt, voiko lauantai- iltaa paremmin viettää kuin kuunnella Mattia ja Teppoa :jippii: Upeaa suomalaista musiikkia ja vielä telkkarista :ooh:
:dille: (Tämä nyt ihan vain minun subjektiivisena mielipiteenäni :lol2:)
"I never get involved with my own life. It's too much trouble."
(Michael Garibaldi, Babylon 5)
Selmis
korukivikasan keskellä

Post by Selmis » Sat Dec 12, 2009 21:34

Ketjun ekassa viestissä esitelty herrasmies sai tänään nimekseen Elias Roope Mikael.

Minäkään en Matti ja Teppoa ymmärrä, mutta maaliskuussa katsomaan ja kuuntelemaan Apocalypticaa lähtee hän :jippii: .
aikku

Post by aikku » Sat Dec 12, 2009 21:44

Matti ja Teppo tuovat mieleen monta mukavaa nuoruusmuistoa :wink: ja musiikki on ihanaa!! Kuuntelen toki muutakin musiikkia mutta tuo on vaan niin hianoa että :love:
Eliakselle onnittelut hienosta nimestä :ooh:
Locked