Ot- löpinää vol. 23

Yleistä keskustelua koruharrastuksesta: korujen suunnittelusta, väreistä, mitoituksesta jne. - eli niistä koruharrastukseen liittyvistä aiheista, joille ei ole omaa osiotaan. Myös jäsenesittelyt kuuluvat tähän osioon.

Moderators: Cattleya, Muikku, Eowyn, inkku, Henna

Locked
inkku
Moderaattori
Oikea käyttäjä: Olen
Lasku: 18

Re: Ot- löpinää vol. 23

Post by inkku » Tue Dec 22, 2009 8:46

Nunnuli wrote:Monena vuonna on jotkut yrittäneet ehdottaa, ettei aikuisille ostettaisi joululahjoja. Minä ainakin kieltäydyn moisesta täysin! Mun joulu olisi piloilla jos en saisi paketoida läheisilleni pakettia paketin perään. Olen aina sanonut, ettei mulle tartte mitään ostaa, mutta minä tulen edelleen tekemään niitä paketteja kassikaupalla.
Aamen tähän! MIehen puolen suku teki pari vuotta sitten päätöksen ettei aikuisia lahjota. Olen silti jotain pientä laittanut esim. mummoille, ja yleensä aina itse tehtyä. :)

Meillä on tänä aamuna joulujuhla, ilmassa on suuren juhlan tuntua!
Meissä jokaisessa asuu pieni harakka. ;)

:·:*¨¨*:·.·:*¨¨*:·:*¨¨*:·.·:*¨¨*:·:.·:*¨¨*:·:

http://ink-ku.vuodatus.net
kanelipipari
silmäilee HillTribe-hopeaa
Oikea käyttäjä: Olen

Post by kanelipipari » Tue Dec 22, 2009 10:37

Meillä vietetään aina joulua kaksistaan äitini ja minä. Tänään taas äitee köröttelee Vaasaan junalla ison pakettikassin kanssa. Me molemmat rakastetaan joulua ja paketteja pitää olla paljon. Toistakymmentä lahjaa ostaa kumpikin. Mitään isoja ja kalliita näiden ei tarvi olla. Pääasia on antamisen ilo ja tietenkin se, että aattoiltana saadaan pitkään ja hartaasti availla paketteja ja siinä välissä aina napostella jouluherkkuja :jippii: . Yhdestä paketista paljastuu sitten hopeinen Swarovski -kristallein koristettu rannekoru. Toivottavasti äiti tykkää.
Mopoa on vaan niin vaikea hallita.
anzu
sijoittaa jalokivilaatuun

Post by anzu » Tue Dec 22, 2009 13:13

En mie mihinkää oo kadonnu, jos ny sitä joku epäilee. Mua ei vaan paljon huvita täällä käydä ku täälläki on jouluhöösäystä joka sivulla, eikä siitä tartte kenenkää jouluhöösön vetää niitä herne-paprika-maisseja nokkaan, muttako joulu perseestä mielestäni. :mrgreen:
-anzu
Ulla
Lasku: 5

Post by Ulla » Tue Dec 22, 2009 13:37

Minusta olisi kyllä oikein mukavaa tehdä itse lahjoja ja pienestä pitäen on kaikenlaista tullutkin tehtyä (ks. kuvaani!), mutta kun siihen ei nykyisin ole oikein mitään mahdollisuutta. Ostamiseen ei myöskään ole aikaa, muttei myöskään intoa eikä osaamista! :D Todellakin antaminen olisi tässä(kin) paljon, paljon mukavampaa kuin saaminen! :nod:
I never put off till tomorrow what I can possibly do - the day after. -- Oscar Wilde
amorosa

Post by amorosa » Tue Dec 22, 2009 13:52

Mikael0K OIKEIN PALJON SYNTTÄRIONNITTELUJA :jippii: :jippii: :jippii: !!!!
Tämäkin päivä on ainutkertainen.
mikael0k

Post by mikael0k » Tue Dec 22, 2009 14:39

Kiitos amorosa... niin se vaan 41 tuli täyteen vaikka kuinka yritti olla tulematta....
Jinsku
aloittelee siemenhelmillä

Post by Jinsku » Tue Dec 22, 2009 16:05

Onnittelut Mikael0k:lle synttäreistä ja Hämikselle valmistumisesta.

Minä olen tänä vuonna jättänyt jouluhössötyksen aika vähälle, kohta kolme viikkoa kestänyt selkäsärky on pitänyt siitä huolen. Lahjoja on hankittu, osa tehty ja jouluruokiakin saa kaupasta puolivalmiina, tulee se joulu näinkin. Ja nyt ihana viikon loma. Aikaa koruiluun ja rauhoittumiseen. Ja kun tuota luntakin on niin saa nähdä nelivuotiaan poikani riemua liukurimäessä.
Hämis

Post by Hämis » Tue Dec 22, 2009 16:14

:love: Kiitos kaikille onnitteluista. Itse en oikein ole osannut laskea itseäni vielä valmistuneeksi, olen sen verran pessimisti etten usko ennen kuin on virallinen päästötodistus kädessä :oops:

MikaelOK:lle onnittelut ja

Hyvää joulua kaikille tasapuolisesti!
Piita

Post by Piita » Tue Dec 22, 2009 21:01

Huh, ompas ollut hulinata... :D Järjestimme esikoiseni luokan tytöille pikkujoulut. kolme 8v neitiä ja kuopuksemme 5v. Melkoinen kikatus, kälätys ja säpinä ollut viimeiset 3h
Tytöillä oli paha mieli kun eivät saaneet koulussa luokan pikkujouluja kun osa pojista riehui siihen malliin että pikkujoulut peruttiin. Meistä oli väärin että koko porukka kärsii joidenkin toilailuista ja järjestettiin luokan ainoille tytöille omat pirskeet.

Ihania neitejä, mutta kyllä 3 h oli ihan tarpeeksi... :lol: Nyt autuas hiljaisuus kun mies lähti meidän neitien kanssa kuskaamaan tytöt kotiin. Huomenna vielä työpäivä Käsityömyymälässä ja sitten klo: 18 huomenna alkaa joululoma!
Tiedätkö, olen jonkinlaisella matkalla. Matkustan omaan maailmaani, sisimpääni.
Näen mitä olen, avullasi opin hyväksymään mitä näen. -Piita-
PikkuMyy

Post by PikkuMyy » Wed Dec 23, 2009 14:44

blueberry wrote:Nuorempi veli varoitteli veljensä ulkonästä, mutta en ihan ymmärtänyt silloin mitä tarkoitti. Mutta auta armias kun näin vanhemman veljen viikset, repesin täysin. :rofl: :rofl: Ne ovat jotain 2 cm pikät suuntaansa, ja sitten veljellä on vielä hiukset olleet leikkaamatta pitkän aikaa. Näyttää joltain sähkökitaristilta.. Pitää kyllä huomenna ottaa kuva tuosta naamavärkistä. :lol:
Tahtoo myös nähdä kuvan. Ekana tuli mieleen Scorpparit: oisko vasen laita mitään sinne päin?

MUOKS. Tuo Mustikkaisen tekstihän on sit lainattu tuolta joulukalenteritopicista - en vaan halunnu sinne tätä keskustelua jatkaa.
Kaksi karamellia lasketaan kai yhdeksi, jos ne ovat takertuneet toisiinsa? -- Pikku-Myy

http://silbii.blogspot.com/
paula@silbii.com
mustikkainen

Post by mustikkainen » Wed Dec 23, 2009 15:49

Kääk! Sinnekö minä sen viestin kirjoitinkin... :shock: :oops: Menenpä poistamaan sen ja siirrän tänne...
just bead it.
mustikkainen

Post by mustikkainen » Wed Dec 23, 2009 15:52

Eilen kirjoittamani viesti: Hihhei, molemmat veljet tulivat tänään kotiin. :D Nuorempi veli varoitteli veljensä ulkonästä, mutta en ihan ymmärtänyt silloin mitä tarkoitti. Mutta auta armias kun näin vanhemman veljen viikset, repesin täysin. :rofl: :rofl: Ne ovat jotain 2 cm pikät suuntaansa, ja sitten veljellä on vielä hiukset olleet leikkaamatta pitkän aikaa. Näyttää joltain sähkökitaristilta.. Pitää kyllä huomenna ottaa kuva tuosta naamavärkistä. :lol:

Noin. Kiitos PikkuMyy vihjauksesta.
Ja tuosta kuvasta, kyllä, vasemman laidan viikset ovat aikalailla samannäköiset. :D Hiukset vain vielä pidemmät. Ja veli on siis 23 -vuotias... Yritänpä ottaa nyt kuvan jos veli suostuisi.
just bead it.
anzu

Post by anzu » Wed Dec 23, 2009 16:00

Image
-anzu
amorosa

Post by amorosa » Wed Dec 23, 2009 19:35

Kaunis kuva Anzu ! Minunkin puolestani hyvää joulumieltä kaikille helmettiläisille :love: !
Tämäkin päivä on ainutkertainen.
HelmiOrvokki

Post by HelmiOrvokki » Wed Dec 23, 2009 23:06

Mää sain tänään huomisen synttärilahjan etukäteen, ettekä arvaa, mitä sain....
UUDEN NAHKAISEN LAISKANLINNAN!!!!! :jippii: :jippii: :jippii: :jippii: :jippii:
Voi jeesus, että mä olen happy, entinen tuoli raahattiin pakuun ja sieltä se menee kaatikselle...onneksi sain uuden, koska tuossa vanhassa oli selkänojakin melkein irti... :shock:
Jos tästä nyt jotain negatiivista täytyy ihan väkisin hakee, niin en nyt ehdi istua uudella tuolilla, koska täytyis vielä mennä siivoamaan keittiötä ja vessaa...ja hiukan olen promilleissa, koska olen nauttinut tänään ravintoni vain nestemäisessä muodossa...olutta ja konjakkia....hik...

Erinomaisen riemukasta Joulun aikaa ihan jokaiselle, jos en enää kerkiä koneelle toivottelemaan...
Locked