Ot- löpinää vol. 23

Yleistä keskustelua koruharrastuksesta: korujen suunnittelusta, väreistä, mitoituksesta jne. - eli niistä koruharrastukseen liittyvistä aiheista, joille ei ole omaa osiotaan. Myös jäsenesittelyt kuuluvat tähän osioon.

Moderators: Cattleya, Muikku, Eowyn, inkku, Henna

Locked
Penny
sijoittaa jalokivilaatuun
Oikea käyttäjä: Olen

Re: Ot- löpinää vol. 23

Post by Penny » Wed Feb 10, 2010 13:33

Mieheni näytti eilen jonkun katunäkymän jostain Mikkelin tuomiokirkon läheltä, jossa vielä reilummin viihteellä ollut kansa retkotti pitkin katua oikoisenaan...valitettavasti en löydä sitä enää. Ajatelkaa, jos tunnistaisi tuollaisesta vaikka jonkun tuttunsa tai sukulaisensa. Karmivaa.
Piritta
Lasku: 5

Post by Piritta » Wed Feb 10, 2010 14:18

Tänäänhän oli jossain iltapäivälehdessä noista noloista kuvista. Ja entäs jos tuolta löytäis oman siippansa taluttamassa jotain ihan vierasta kottaraista...hmmm.. mielenkiintoista mitä kaikkea tämä villitys vielä saa aikaan :shock: :lol:
Sister Bliss

Post by Sister Bliss » Wed Feb 10, 2010 15:14

Naapurin emäntä lapsineen löytyi kadulta, ihan lähikuvaa ei ole, mutta hyvin tunnistettava kuitenkin.

Oman pojan löysin koulun pihalta :D Tunnistan vaatteista ja tutusta hahmosta :)
♥´¨)
¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*´¨)
(¸.•´ (¸.•´♥ wabi sabi
Nunnuli

Post by Nunnuli » Wed Feb 10, 2010 15:24

Missä on mun miniatyyripihdit? Entä niiden varapihdit, jotka olen hankkinut siltä varalta, että nuo ykköset katoaa? Enhän mä voi tehdä mitään kun ei ole pihtejä! Olen nyt siivonnut sohvan alusen, helmityöalueen sohvalla, albumityöalueen sohvalla ja etsinyt kaikki mahdolliset paikat niitä varapihtejä. Eilenhän viimeiseksi tein rannekorun, jossa niitä tarvin ja kaikki muut pihdit oli paikoillaan paitsi nämä pikkuruiset, joita ilman ei voi elää. :grrr:
"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur." Eli.. Sovulla pienet asiat kasvavat, eripuralla suuretkin hajoavat.
kompiainen

Post by kompiainen » Wed Feb 10, 2010 15:25

Minä naureskelin, että täällä meillä päin taitaa olla "kunnon ihmisiä". Missään ei näyt ketään, mutta kirkon piha on täynnä autoja ja tummapukuisia henkilöitä. Liekö jonain pyhäaamuna käynyt ajelulla?
~Kun itse tekee, saa sellaisen kun sattuu tulemaan~
Nunnuli

Post by Nunnuli » Wed Feb 10, 2010 15:27

HAA! Taas kannatti tulla tähän naputtamaan.. varapihdit osui heti silmään! :jippii:
"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur." Eli.. Sovulla pienet asiat kasvavat, eripuralla suuretkin hajoavat.
Nunnuli

Post by Nunnuli » Wed Feb 10, 2010 15:29

Ja kaksi minuuttia tästä keksin, että mähän otin sohvalta filtin ja vein sen pyykkikoppaan ennen kuin menin sohvalle uuden filtin päälle. Ne ykköspihdit oli pyykkikopassa takertuneena filttiin. Te ootte sitten NIIN ihania. Aina täältä saa apua.
kissanainen

Post by kissanainen » Wed Feb 10, 2010 15:35

Mieki tarttisin apua...sahanterät on kadonnu ku pieru saharaan.... :???:
Ja paikoillaan oleva terä on poikki. :grrr:
Kun kohtuus on ehdottomasti aivan liian vähän! ;)

http://eu.iherb.com/me/VetteWoman
Nunnuli

Post by Nunnuli » Wed Feb 10, 2010 15:49

Katso pyykkikopasta :mrgreen:
Penny

Post by Penny » Wed Feb 10, 2010 16:16

Jääkaappi on kanssa hyvä etsintäkohde, samoin vessa...mun silmälasit löytyy usein jommastakummasta :oops:
PikkuMyy

Post by PikkuMyy » Wed Feb 10, 2010 17:45

Nunnuli wrote:Ja minä siellä istun paikallisen terassilla, kuis muuten :mrgreen: Onneksi selkäpäin kameraan.
Tää oli ihan pakko kattoa. Sinähän se siellä. Mut tunneks sen naisen joka seisoskelee siin terassin ulkopuolella?
Kaksi karamellia lasketaan kai yhdeksi, jos ne ovat takertuneet toisiinsa? -- Pikku-Myy

http://silbii.blogspot.com/
paula@silbii.com
PikkuMyy

Post by PikkuMyy » Wed Feb 10, 2010 17:49

Penny wrote:Mieheni näytti eilen jonkun katunäkymän jostain Mikkelin tuomiokirkon läheltä, jossa vielä reilummin viihteellä ollut kansa retkotti pitkin katua oikoisenaan...valitettavasti en löydä sitä enää. Ajatelkaa, jos tunnistaisi tuollaisesta vaikka jonkun tuttunsa tai sukulaisensa. Karmivaa.
Kun hakee vaikkapa 'Ristimäenkatu, Mikkeli, Finland' löytää Mikkelin tuomiokirkon. Sen jälkeen ukkeli Ristimäenkadun ja Hallituskadun kulmaan ja näkee juhlijat.
Kaksi karamellia lasketaan kai yhdeksi, jos ne ovat takertuneet toisiinsa? -- Pikku-Myy

http://silbii.blogspot.com/
paula@silbii.com
Penny

Post by Penny » Wed Feb 10, 2010 18:45

No niinpäs olikin. Se paras kuva on näköjään poistettu, mutta kyllä nuokin vielä varmaan tutut ja paikalliset poliisit tunnistaa... :huh:
Tilia

Post by Tilia » Wed Feb 10, 2010 18:53

On näemmä jo sensuroitu välistä yksi kuva tuolta tuomiokirkon kohdalta, näkyy silti viistokuvat. Piti käydä katsomassa, kun tässä muutaman korttelin päässä asun. Eilen katsoin lapsuudenkodin, entisen kämpän ja mökin seudun. Ei onneksi ollut mitään arveluttavaa :lol: Se pisti silmään ettei näkynyt ristin sielua missään, aivan autiota.
millie
suunnittelee Balin-matkaa

Post by millie » Wed Feb 10, 2010 19:55

Ois kyllä hauskaa löytää itsensä jostain kuvasta.. Vaan mistä sitä tietää, missä on kuvaushetkellä juoksennellut tai onko ylipäänsä johonkin kuvaan päässyt :mrgreen:

Vaan asiasta kukkaruukkuun. Tunteeko joku hieman enemmän pukeutumisetikettiä? Tulisiko olkaimettoman juhlapuvun kanssa käyttää hanskoja ja minkä värisiä hanskoja ylipäänsä käytetään? Kyseessä on siis yliopistolla ainejärjestön vuosijuhlat, eli etiketin noudattamisen ei tarvitse olla ihan vimpan päälle, mutta olisihan se aina kiva tietää. Korut eivät luonnollisesti ole mikään ongelma, muut asusteet vaan :wink:
Locked