Ot- löpinää vol. 23

Yleistä keskustelua koruharrastuksesta: korujen suunnittelusta, väreistä, mitoituksesta jne. - eli niistä koruharrastukseen liittyvistä aiheista, joille ei ole omaa osiotaan. Myös jäsenesittelyt kuuluvat tähän osioon.

Moderators: Cattleya, Muikku, Eowyn, inkku, Henna

Locked
anzu
sijoittaa jalokivilaatuun

Re: Ot- löpinää vol. 23

Post by anzu » Thu Feb 18, 2010 0:02

Siru wrote:nykyisin näytän kuitinkin jotta isäntä huomaa että teen yleensä melko edullisia hankintoja. Kuten tänään pellavahousut kympillä... :lol2:
Niin näytät ne halavat kuitit ukolle ja kalliit kuitit poltat samantien ku pääset kaupasta ulos :mrgreen:
-anzu
Selmis
korukivikasan keskellä
Lasku: 5

Post by Selmis » Thu Feb 18, 2010 11:22

Miun pankkitilin saldo on ainakin kiittänyt jo toista helmetöntä kuukautta. Ensi kuun alussa on kolmena viikonloppuna hopeakurssi ja sinnekin on aika lailla materiaalia jo viime vuoden puolella hankittuna...

Yhtään koruakaan en oo tehnyt :cry:

Painonhallintaan ja kuntoiluun oon energiani käyttänyt ja jospa ilkeäisi vaatekauppaankin keväällä...

Anzu, tosi paska tuuri boksin kanssa!
Piritta

Post by Piritta » Thu Feb 18, 2010 13:39

Joo, rahaa menee... mutta olen niin innoissani! Tilasin juuri Paakkarilta logoleiman! :jippii: Nyt saan nimileiman lisäksi lätkiä logoja koruihin. Melkein parisataa köyhdyn, mutta ei haittaa. Tuskin maltan odottaa, että saan leiman postissa :)
Siru

Post by Siru » Fri Feb 19, 2010 12:48

anzu wrote:
Siru wrote:nykyisin näytän kuitinkin jotta isäntä huomaa että teen yleensä melko edullisia hankintoja. Kuten tänään pellavahousut kympillä... :lol2:
Niin näytät ne halavat kuitit ukolle ja kalliit kuitit poltat samantien ku pääset kaupasta ulos :mrgreen:
Öhhh, pitikö sun nyt paljastaa tää mun todellinen taktiikkani...??? :rofl:
Wear your HELMET with pride!
anzu

Post by anzu » Fri Feb 19, 2010 12:57

Siru wrote:
anzu wrote:
Öhhh, pitikö sun nyt paljastaa tää mun todellinen taktiikkani...??? :rofl:
Eikö tää oo se normaalitaktiikka :D
-anzu
mps
suunnittelee Balin-matkaa

Post by mps » Fri Feb 19, 2010 15:34

Nunnuli wrote:Kyllä naiselta pitäisi löytyä seepra-, leopardi-, tiikeri- tai vaikka opossumikuvioiset kengät. Mulla ei ole kuin käärmekuvioisia, mutta kun nämä taas kuulemma tosiaan tänä keväänä tulevat takaisin, ostan kyllä jotkut tosi röyheät elukkakorkkarit.

nyt otan lasillisen likööriä...
No, onhan se näinkin. Eli seeprakorkkarit on sitten ostettu. Salakuljetan ne kotiin vasta ensi viikolla, kun mies on iltavuorossa :oops:
Mari
anzu

Post by anzu » Fri Feb 19, 2010 16:15

mps wrote:No, onhan se näinkin. Eli seeprakorkkarit on sitten ostettu. Salakuljetan ne kotiin vasta ensi viikolla, kun mies on iltavuorossa :oops:
Päivän paras vitsi :mrgreen:
-anzu
mps
suunnittelee Balin-matkaa

Post by mps » Fri Feb 19, 2010 17:58

anzu wrote:
mps wrote:No, onhan se näinkin. Eli seeprakorkkarit on sitten ostettu. Salakuljetan ne kotiin vasta ensi viikolla, kun mies on iltavuorossa :oops:
Ööh... Se ei ollut vitsi, vaan näin mä toimin aina :lol:
Mari
anzu

Post by anzu » Fri Feb 19, 2010 18:47

mps wrote:
anzu wrote:
Ööh... Se ei ollut vitsi, vaan näin mä toimin aina :lol:
No naurattaa siltiki pirusti, ku itelläki samat kujeet :D

Jos et satu tietämää niin miehet toimii harrastusten kanssa ihan samalailla, sitte ku ostos tulee joskus esille. Niin kattoo viattoman näkösenä, ai enkä mää muistanu kertoo :lol:
-anzu
Piritta

Post by Piritta » Fri Feb 19, 2010 19:11

Se tässä sinkkuelämässä on kyllä mukavaa, että saa tuhlata ihan mihin itse lystää. Tosin ei mun exää koskaan kiinnostanut mihin rahani laitoin, kun kerran molemmilla oli omat rahat ja riitti, että molemmat osallistuu tiettyihin kuluihin yhdessä ja muunlaista järjestelyä en kestäiskään. En siis voisi kuvitella, että pitäs jemmailla ostoksiaan. Ehkäpä mä olenkin siksi sinkku :lol:
anzu

Post by anzu » Fri Feb 19, 2010 19:14

Piritta wrote:Se tässä sinkkuelämässä on kyllä mukavaa, että saa tuhlata ihan mihin itse lystää. Tosin ei mun exää koskaan kiinnostanut mihin rahani laitoin, kun kerran molemmilla oli omat rahat ja riitti, että molemmat osallistuu tiettyihin kuluihin yhdessä ja muunlaista järjestelyä en kestäiskään. En siis voisi kuvitella, että pitäs jemmailla ostoksiaan. Ehkäpä mä olenkin siksi sinkku :lol:
Mä oon ratkassu tän ongelman sillä että ukko asuu eri osotteessa :) Siis kummallaki on omat rahat, oma mökki ja omat tekemiset, jos ei vaan toisen seurassa taho ähöttää. :mrgreen: Eipä tartte olla ilkee akka joka natkuttaa ku menee tallilla aamuyöhön eikä oo pesemässä mun paskasia kalsareita vaan vetkuaa tallilla tojotaa uuteen uskoon :mrgreen: Eikä sen tartte sitte olla mun helmille mustis :mrgreen:
-anzu
Sundance

Post by Sundance » Fri Feb 19, 2010 21:35

Musta alkaa tuntua että me ollaan tuon mun mieheni kanssa jotenki outoja , meillä ku on aikojen alusta ollu yhteiset pankkitilit, kumpikin käyttää mihin tarvii. Kunhan tileillä on katetta äkillisiä menoja varten, esim .sillon ku tenavat oli pieniä, ja saatto tarvita nopeesti lääkekuurin tai jotain, mitä kulloinkin.

Mutta ,emmä tilitä ikinä vaateostojani, en helmiostojani, en niin mitään, samaten mun mies ostaa sen mitä tarvii, enkä mä vaadi sitä tilille tai kuitteja näyttämään.

Tänään tuo hyväkäs ,ihana semmonen, raahasi mut mukanaan kauppaan josta haettiin mulle suurentava valaisin koruilupöydälle ... jesh :jippii:
anzu

Post by anzu » Fri Feb 19, 2010 21:44

Joku prkle kätkeny mun luotto lattapihdit! Ei sitte mistää löydy, ne kalliimmat ja paskimmat löysin. Mutta noi mustat ja 2,50€ pihdeistä on toiset hukasa. Ei siel missä ne normaalisti on hukassa, eikä siellä toisessakaa paikassa! En pysty tekee hopeeketjuu vaikka ois niin hieno tulos :grrr:
-anzu
Siru

Post by Siru » Fri Feb 19, 2010 22:35

On meilläkin yhteinen pankkitili, kun saman katonkin alla asutaan :nod: . Eikä se niitä kuitteja pyydä tai vaadi, olen ihan oma-aloitteisesti niitä alkanut näyttämään kun se ei usko minkälainen mestari olen tekemään löytöjä alennusmyynneistä! (Mä oon harjoitellut kyllä tosi kauan ja ahkerasti... :lol2: )
Wear your HELMET with pride!
anzu

Post by anzu » Sun Feb 21, 2010 11:44

Onko tääällä ihan kuollutta nykyää?
-anzu
Locked